Tα SUV «έφαγαν» τα οικογενειακά!

Tα SUV «έφαγαν» τα οικογενειακά!

2.289 Επισκέψεις στο άρθρο (14/10/2021)

Δύο θέσεις έπεσε σε δημοφιλία στην Ευρώπη η κατηγορία των μικρομεσαίων μοντέλων, όντας πλέον στην 4η θέση, παρά το γεγονός πως διαθέτει μερικά από τα πιο αγαπημένα αυτοκίνητα του ευρωπαϊκού κοινού.

Η κατηγορία των μικρομεσαίων περιλαμβάνει μερικά από τα πιο αγαπημένα αυτοκίνητα στην Ευρώπη, όπως το Volkswagen Golf, το Ford Focus που σήμερα μάλιστα ανανεώθηκε, την Toyota Corolla και την Skoda Octavia. Ωστόσο αυτό δεν ήταν αρκετό για να την διατηρήσει στις πρώτες θέσεις σε πωλήσεις, με τα μικρομεσαία να υποχωρούν, βλέποντας παράλληλα τα μικρά και τα μικρομεσαία SUV να προσπερνούν!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Από τη 2η στην 4η θέση τα μικρομεσαία  

Αυτό αναφέρουν τα στοιχεία της JATO Dynamics σχετικά με τους πρώτους 8 μήνες των ευρωπαϊκών ταξινομήσεων για το 2021, δείχνοντας πως η κατηγορία των μικρομεσαίων αυτοκινήτων έχει υποχωρήσει από τη δεύτερη, στην τέταρτη θέση. Ένας από τους λόγους σύμφωνα με τους αναλυτές που συμβαίνει αυτό αφορά τις μάρκες, οι οποίες λόγω της έλλειψης ημιαγωγών δίνουν προτεραιότητα στις πωλήσεις των πιο κερδοφόρων για αυτές SUV.
 

Σε ανοδική τροχιά τα SUV

Ωστόσο σε κάθε περίπτωση είναι εμφανής και η στροφή του κοινού προς την κατηγορία των SUV, με αποτέλεσμα να μειωθεί έτσι το ενδιαφέρον για τα οικογενειακά. Ένα από τα παραδείγματα αποτελεί το Ford Focus που ήταν το Νο2 μοντέλο της Ford σε πωλήσεις στην Ευρώπη πίσω από το Fiesta, όμως είδε το Puma, αλλά και το Kuga να το προσπερνούν.
 

Θα ανακάμψουν το 2022 λένε οι αναλυτές

Ως εκ τούτου οι υπολογισμοί των αναλυτών αναφέρουν πως στο τέλος του 2021 τα μικρομεσαία θα αντιπροσωπεύουν το 13 % των συνολικών πωλήσεων στην Ευρώπη, από 14 % που ήταν πέρυσι. Το μερίδιο της κατηγορίας θα επιστρέψει στο 14% το επόμενο έτος, καθώς νέα μοντέλα όπως τα Opel Astra, το Peugeot 308, αλλά και το ανανεωμένο Ford Focus θα είναι διαθέσιμα, αλλά οι αναλύσεις προβλέπουν ότι ο όγκος θα μειωθεί ξανά το 2024 και το 2025.
 

Κυρίαρχο καύσιμο η βενζίνη

Από κει και πέρα κοιτώντας γενικότερα το πρώτο 8μηνο της Ευρωπαϊκής αγοράς παρατηρούμε πως σχεδόν ένας στους δύο (48%) επιλέγει αυτοκίνητο βενζίνης, ενώ ακολουθούν τα ντίζελ με 25%, τα υβριδικά με 10%, τα Plug-In υβριδικά με 9% και τα ηλεκτρικά με 8%. 

Υποχωρούν τα μικρομεσαία, ανεβαίνουν τα SUV.
-Από τη 2η στην 4η θέση κατέληξαν τα οικογενειακά.
-Τα μικρά και τα μικρομεσαία SUV τα άφησαν πίσω τους.
Τι έγινε ρε παιδιά σταμάτησε ο κόσμος να ενδιαφέρεται για Golf, Focus, Octavia και Corolla; Είναι δυνατόν;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

ELASTIKA 2024
moto