• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η Gordon Murray Automotive παρουσίασε την πρώτη προωθητική εικόνα του επερχόμενου coupe, μέσω του οποίου θα γιορταστούν τα 50 χρόνια του Gordon Murray στη σχεδίαση αυτοκινήτων.

O Gordon Murray αναβιώνει το όνομα «IGM» που είχε εμφανιστεί στα τέλη της δεκαετίας του 1960 με το «Τ.1» IGM Ford Special. Αυτή θα είναι η φίρμα, λοιπόν, με το όνομα της οποίας θα παρουσιαστεί το νέο όχημα.

Teaser: Το νέο coupe του Gordon Murray

Διαβάστηκε από 2007 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/11/2017
 

Υπό το όνομα της «IGM» θα λανσαριστεί το νέο coupe που ετοιμάζει ο Gordon Murray, ένα αυτοκίνητο που υπόσχεται πως θα διαθέτει την πιο προηγμένη αεροδυναμική που είδαμε ποτέ, επιστρέφοντας παράλληλα στις σχεδιαστικές και μηχανικές αρχές που έκαναν έμβλημα τη McLaren F1.

Λίγες ημέρες πριν, ο θρυλικός Gordon Murray είχε ανακοινώσει την ίδρυση μιας νέας εταιρείας κατασκευής αυτοκινήτων, την Gordon Murray Automotive, η οποία θα φτιάχνει σε μικρούς αριθμούς επαναστατικά αυτοκίνητα, υποσχόμενη επιστροφή στις σχεδιαστικές και μηχανικές αρχές που έκαναν έμβλημα την McLaren F1.
 
Σήμερα, ο Gordon Murray αποκαλύπτει περισσότερα, αναβιώνοντας το όνομα «IGM» που είχε εμφανιστεί στα τέλη της δεκαετίας του 1960 με το «Τ.1» IGM Ford Special που είχε σχεδιάσει ο Murray. Αυτή θα είναι η φίρμα, λοιπόν, με το όνομα της οποίας θα παρουσιαστεί το νέο όχημα.
   
Η εταιρεία παρουσίασε την πρώτη προωθητική εικόνα του επερχόμενου coupe, μέσω του οποίου θα γιορταστούν τα 50 χρόνια του Gordon Murray στη σχεδίαση αυτοκινήτων. Το νέο μοντέλο λέγεται πως θα αντλεί έμπνευση από τις ίδιες αρχές που οδήγησαν στη δημιουργία της McLaren F1, όντας ελαφρύ και εστιασμένο στην οδηγική ευχαρίστηση.
 
Το νέο coupe υπόσχεται πως θα διαθέτει την πιο προηγμένη αεροδυναμική. Για την κατασκευή του αμαξώματος θα χρησιμοποιηθεί μια νέα εκδοχή της παραγωγικής διαδικασίας iStream Superlight της Gordon Murray Design. Αυτή κάνει χρήση αλουμινίου υψηλής αντοχής, αντί για ατσάλι ή ανθρακονήματα και λέγεται πως είναι 50% ελαφρύτερη από το σασί των περισσότερων σύγχρονων αυτοκινήτων.