• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Που πήγαν οι διπλές εξατμίσεις και οι μπούκες-γίγαντες; Γιατί κρύφτηκαν; Τι συμβαίνει;

Τέλος οι «μπούκες»

Διαβάστηκε από 42482 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/8/2018
 

Που πήγαν οι μπούκες, οι διπλές απολήξεις; Που εξαφανίστηκαν τα καζανάκια και οι εγκοπές στους πίσω προφυλακτήρες που φιλοξενούσαν τα νίκελ στόμια; Γιατί κρύφτηκαν;

Τι απέγιναν οι απολήξεις των εξατμίσεων που στόλιζαν το πίσω μέρος των αυτοκινήτων; Μήπως έγιναν ταμπού και πλέον κρύβονται να μην τις βλέπουμε;

Ρίξτε μια ματιά γύρω σας στα αυτοκίνητα πάνω πέντε ετών και πάνω. Στο πίσω μέρος θα δείτε ξεκάθαρα τις απολήξεις των εξατμίσεων. Μία ή δύο, να εξέχουν ή να είναι «πρόσωπο» με τον προφυλακτήρα, να κοιτάζουν πίσω ή κάτω, κομμένες ίσια ή λοξά, αλλού μία μικρή, αλλού δύο φαρδιές, αλλού νίκελ και σε περίοπτη θέση, αλλού από μία σε κάθε πλευρά.

Η δεκαετία που πέρασε είχε την απόληξη της εξάτμισης εμφανώς στο πίσω μέρος, μια υπενθύμιση του κινητήρα που κινούσε το αυτοκίνητο, και με μια κάποια περηφάνεια το μέγεθος και η εμφάνιση της απόληξης είχε να πει κάτι και για την απόδοση και τις επιδόσεις του αυτοκινήτου.

Τώρα δείτε τα καινούργια αυτοκίνητα. Κοιτάξτε στο πίσω μέρος. Πού πήγαν; Υπάρχουν τρεις περιπτώσεις. Είτε δεν υπάρχουν πουθενά και είναι καλά κρυμμένες πίσω από τον προφυλακτήρα χωρίς ίχνος τους να φαίνεται από πουθενά. Είτε είναι ενσωματωμένες στον προφυλακτήρα, όπως τα φώτα ομίχλης στον εμπρός, μόνο που πίσω δίνουν την αίσθηση ότι αποτελούν μέρος της σχεδίασης και λιγότερο το σημείο εκπομπής ρύπων. Και τέλος στα αυτοκίνητα επιδόσεων φαίνονται ξεκάθαρα, χωρίς ντροπή δίνουν το «παρών» στην σχεδίαση ως η τελευταία υπενθύμιση ότι το μοτέρ του αυτοκινήτου αυτού δεν «παίζει».

Με εξαίρεση όμως την τελευταία περίπτωση, γιατί κρύφτηκαν οι εξατμίσεις; Μήπως έγιναν ταμπού; Μήπως η ύπαρξη απόληξης πίσω θεωρείται πως είναι μια υπενθύμιση των μειονεκτημάτων των σημερινών αυτοκινήτων; Ότι δηλαδή καίνε ακριβό καύσιμο και ότι παράγουν ρύπους βλαβερούς για την υγεία μας και το περιβάλλον;

Μήπως η εξαφάνιση των απολήξεων στα μοντέλα που δεν έχουν να καυχηθούν για τις επιδόσεις τους είναι δείγμα στροφής του μάρκετινγκ προς το πιο οικολογικό και πιο πράσινο;

Εσείς το προσέξατε ότι η εξάτμιση πλέον δεν φαίνεται στο πίσω μέρος; Και τελικά σας κάνει εντύπωση; Βλέπετε προσπάθεια απόκρυψης ή νομίζετε πως απλά δεν ταιριάζει σχεδιαστικά και γι αυτό αφαιρέθηκε; Τι λέτε; Είναι η απόληξη της εξάτμισης, το καμάρι άλλων εποχών, σήμερα ταμπού;

Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό VW ID.3

Δοκιμή: Nissan Qashqai diesel

Νέο Scala: Αλλάζει ο χαρακτήρας με ένα όνομα;

ΜΕΓΑΛΗ ΕΡΕΥΝΑ: Το κόστος Service 5ετίας των best seller μικρών

Η κίνηση στους δρόμους

Με 7 διαφορετικές εκδόσεις το νέο Audi A3

Peugeot 208 GT-Line VS VW Polo R-Line

Δοκιμή: Honda Civic Sedan με 182 PS

Tι έχει το Yaris που δεν έχουν οι άλλοι;

Έτσι θα «γυαλίζουν» οι τροχοί

Αμορτισέρ: check ή αντικατάσταση;

Clima vs A/C! Ποιο είναι καλύτερο;

Η«σπιίθα» του κινητήρα σου!

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Ιουλίου

RENAULT: CLIO από 10.990€ και ...θα σκάσει ο τζίτζικας που δεν μπορεί να το αποκτήσει. Εσύ όμως μπορείς!

περισσότερα »