• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Που πήγαν οι διπλές εξατμίσεις και οι μπούκες-γίγαντες; Γιατί κρύφτηκαν; Τι συμβαίνει;

Τέλος οι «μπούκες»

Διαβάστηκε από 42218 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/8/2018
 

Που πήγαν οι μπούκες, οι διπλές απολήξεις; Που εξαφανίστηκαν τα καζανάκια και οι εγκοπές στους πίσω προφυλακτήρες που φιλοξενούσαν τα νίκελ στόμια; Γιατί κρύφτηκαν;

Τι απέγιναν οι απολήξεις των εξατμίσεων που στόλιζαν το πίσω μέρος των αυτοκινήτων; Μήπως έγιναν ταμπού και πλέον κρύβονται να μην τις βλέπουμε;

Ρίξτε μια ματιά γύρω σας στα αυτοκίνητα πάνω πέντε ετών και πάνω. Στο πίσω μέρος θα δείτε ξεκάθαρα τις απολήξεις των εξατμίσεων. Μία ή δύο, να εξέχουν ή να είναι «πρόσωπο» με τον προφυλακτήρα, να κοιτάζουν πίσω ή κάτω, κομμένες ίσια ή λοξά, αλλού μία μικρή, αλλού δύο φαρδιές, αλλού νίκελ και σε περίοπτη θέση, αλλού από μία σε κάθε πλευρά.

Η δεκαετία που πέρασε είχε την απόληξη της εξάτμισης εμφανώς στο πίσω μέρος, μια υπενθύμιση του κινητήρα που κινούσε το αυτοκίνητο, και με μια κάποια περηφάνεια το μέγεθος και η εμφάνιση της απόληξης είχε να πει κάτι και για την απόδοση και τις επιδόσεις του αυτοκινήτου.

Τώρα δείτε τα καινούργια αυτοκίνητα. Κοιτάξτε στο πίσω μέρος. Πού πήγαν; Υπάρχουν τρεις περιπτώσεις. Είτε δεν υπάρχουν πουθενά και είναι καλά κρυμμένες πίσω από τον προφυλακτήρα χωρίς ίχνος τους να φαίνεται από πουθενά. Είτε είναι ενσωματωμένες στον προφυλακτήρα, όπως τα φώτα ομίχλης στον εμπρός, μόνο που πίσω δίνουν την αίσθηση ότι αποτελούν μέρος της σχεδίασης και λιγότερο το σημείο εκπομπής ρύπων. Και τέλος στα αυτοκίνητα επιδόσεων φαίνονται ξεκάθαρα, χωρίς ντροπή δίνουν το «παρών» στην σχεδίαση ως η τελευταία υπενθύμιση ότι το μοτέρ του αυτοκινήτου αυτού δεν «παίζει».

Με εξαίρεση όμως την τελευταία περίπτωση, γιατί κρύφτηκαν οι εξατμίσεις; Μήπως έγιναν ταμπού; Μήπως η ύπαρξη απόληξης πίσω θεωρείται πως είναι μια υπενθύμιση των μειονεκτημάτων των σημερινών αυτοκινήτων; Ότι δηλαδή καίνε ακριβό καύσιμο και ότι παράγουν ρύπους βλαβερούς για την υγεία μας και το περιβάλλον;

Μήπως η εξαφάνιση των απολήξεων στα μοντέλα που δεν έχουν να καυχηθούν για τις επιδόσεις τους είναι δείγμα στροφής του μάρκετινγκ προς το πιο οικολογικό και πιο πράσινο;

Εσείς το προσέξατε ότι η εξάτμιση πλέον δεν φαίνεται στο πίσω μέρος; Και τελικά σας κάνει εντύπωση; Βλέπετε προσπάθεια απόκρυψης ή νομίζετε πως απλά δεν ταιριάζει σχεδιαστικά και γι αυτό αφαιρέθηκε; Τι λέτε; Είναι η απόληξη της εξάτμισης, το καμάρι άλλων εποχών, σήμερα ταμπού;

O όμιλος Θεοχαράκη στη «Μέρα Μαγιού»

Το «καυτό» Hyundai i20 N;

Δοκιμή: Audi A1 40 TFSI

Aston Martin Vantage στα 298 χλμ./ώρα

Η κίνηση στους δρόμους

B-SUV ή μικρομεσαίο;

Τα πιο άνετα και βολικά μικρά SUV

Οι καλύτερες παραλίες της Αν. Εύβοιας!

Τι γυρεύει ο διάβολος στην Πρέβεζα;

Εκεί που ο Καζαντζάκης εμπνεύστηκε τον Ζορμπά

10 + 3 super προορισμοί για του Αγίου Πνεύματος

Ίσως το αγαπημένο νησί των Αθηναίων

SEAT: Service Πλήρες από κάθε άποψη πακέτο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

FORDAdvertisement: Προωθητικό Πρόγραμμα Ford Blue Days

CITROEN: Ανοιξιάτικες εκπτώσεις έως 20 Μαΐου

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: 500€ έκπτωση έως 30 Ιουνίου.

περισσότερα »