Συνολικά, χωρίς να ξεφεύγει σε εμφάνιση, το up! καταφέρνει να δείχνει πιο νέο και σύγχρονο σχεδιαστικά διατηρώντας στο έπακρο το αστικό του προφίλ.

Test: Ανανεωμένο VW Up!

24.643 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/11/2016

To Volkswagen up! επανέρχεται στην μίνι κατηγορία με ανανεωμένη εικόνα και εκσυγχρονισμένο προφίλ, στοιχεία που ανεβάζουν την μετοχή του στην κατηγορία όντας πλήρες.

 
What`s new
  •  Aνανεωμένη εικόνα 
  •  Μεγαλύτερες δυνατότητες εξατομίκευσης
  •  Κινητήρας 3κύλινδρος 75 ίππων
  •  Καίει 5,8 λτ./100 χλμ.
  •  Τιμή από 11.230 ευρώ
+ Εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά, χώροι
- Μέτριες επιδόσεις, πρόσβαση στο πίσω κάθισμα, άνοιγμα παραθύρων στις πίσω πόρτες
 
Έξι σχεδόν χρόνια μετά την πρώτη του εμφάνιση, το up! αλλάζει και αναβαθμίζεται τόσο σε εικόνα όσο και σε ουσία. Αισθητικά οι αλλαγές είναι μικρές αλλά ικανές να το καταστήσουν σύγχρονο και επικεντρώνονται στον νέο εμπρόσθιο προφυλακτήρα με τις πιο έντονες γωνίες του, το νέο καπό και μάσκα και τα νέα φωτιστικά σώματα με ενσωματωμένα στοιχεία LED ημέρας. Οι καθρέφτες είναι το μοναδικό σημείο που είναι διαφορετικό στα πλαϊνά του, ενώ στο πίσω μέρος τα φωτιστικά σώματα και ο προφυλακτήρας ανασχεδιάστηκαν. Συνολικά, χωρίς να ξεφεύγει σε εμφάνιση, το up! καταφέρνει να δείχνει πιο νέο και σύγχρονο σχεδιαστικά διατηρώντας στο έπακρο το αστικό του προφίλ. Εναρμονίζοντας το up! με τη νέα εποχή των μίνι αυτοκινήτων, η Volkswagen φρόντισε να διευρύνει τις δυνατότητες εξατομίκευσής του. Έτσι τα 13 νέα χρώματα σε συνδυασμό με τις 17 διαφορετικής σχεδίασης ζάντες αλλά και οι αντίστοιχα αρκετές επιλογές σε επενδύσεις καθισμάτων και ταμπλό στο εσωτερικό, εγγυώνται την μοναδικότητα που μπορεί να διαμορφώσει ο καθένας με βάση τα προσωπικά του γούστα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Japan Flag

    Ε όχι και up! Αυτό είναι down σε όλα του!

      23
  • Πειραιωτης

    Μετριο κατα την αποψη μου σε ολα...συντηρητικο αδιαφορο εσωτερικο που δεν σε εμπνεει και κακιστη αξιοπιστια.Το δε τρικ της ποιοτητας που διαφημιζεται σε καθε vw ειναι απλα απτηλο και μη υπαρκτο. Διπλα σε renault twingo-toyota aygo-fiat 500 δεν μπορει να σταθει και δεν εχει καμια ελπιδα τοσο οπτικα οπου αυτα βρισκονται σε αλλο επιπεδο σε σχεση με το ασχημο vw οσο περισσοτερο σε ποιοτικα στανταρ και σε αυτα της αξιοπιστιας με το toyota μαλιστα να ειναι ο βασιλιας που ποτε δεν θα πλησιασει το up. Ειναι και σαφως καλυτερες αγορες που θα προχωρησεις σε αυτες με την καρδια σου γιατι εκφραζουν και το μυαλο...κατι που το γερμανικο ουτε στο ελαχιστο δεν πετυχαινει. Γενικα ειναι τοσο αδιαφορο οπως καθε μοντελο του group που κανεις δεν θα το αναζητησει ποτε εαν χαθει!!

      21
  • anti-vw

    Τα 3 αδερφάκια Aygo-108-C1,καθώς και το I10 ούτε στο όνειρο του δεν μπορεί να τα πιάσει το up και στην αξιοπιστία,ποιότητα,πωλήσεις,κτλ να πείτε στους εργοδότες σας στην κεντρική που σας ταίζει για να μην υπάρχουν αυταπάτες μεταξύ σας,όσο και να πατρονάρετε το group vw.

      20
  • anti-vw

    Και η κατανάλωση που έχει είναι σαφώς μεγαλύτερη των ανταγωνιστών του,να τα λέτε και αυτά γιατί 5.8 λίτρα/100 km είναι πολλά για αμάξι πόλης αυτής της κατηγορίας κ.κ. του περιοδικού.

      17
  • Σάκης Κ

    Έχω το Citigo με τα 75ps (-1000euro κάτω από το Up στην ίδια έκδοση αλλά ουσιαστικά είναι ίδιο), 22.000km και το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό σε όλα του. Μικρό που όμως έχει χώρους για 4 ενήλικες, μεγάλο πορτμπαγκάζ και νορμάλ κατανάλωση. Οικονομικό σέρβις όπως και τα αναλώσιμα. Έχει νεύρο στο γκάζι και το βασικότερο πατάει σταθερά ακόμη και στην τελική του (180). Ένα fun to drive μικρό!

      10
  • ιαπωνας

    μπορει να εχει ποιοτητα εσωτερικου αλλα απο αξιοπιστια....

      3