Ο κινητήρας του up! και στην ανανεωμένη του εκδοχή είναι ο γνωστός μας τρικύλινδρος 12βάλβιδος βενζινοκινητήρας των 75 ίππων και των 95 Nm ροπής. Στην πράξη, ο κινητήρας αυτός ικανοποιεί με την απόκρισή του από χαμηλά, ενώ δεν εμφανίζει ιδιαίτερα μεγάλα επίπεδα κραδασμών αλλά και θορύβου παρά το γεγονός ότι είναι τρικύλινδρος. Οι επιδόσεις του είναι μέτριες αλλά σε κάθε περίπτωση επαρκείς για τον αστικό του προσανατολισμό, με την κλιμάκωση του 5τάχυτου κιβωτίου να είναι αραιή προς όφελος της κατανάλωσης. Αυτή, δύσκολα ξεπερνά τα 6,0 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές και πιεσμένες συνθήκες.
Μετριο κατα την αποψη μου σε ολα...συντηρητικο αδιαφορο εσωτερικο που δεν σε εμπνεει και κακιστη αξιοπιστια.Το δε τρικ της ποιοτητας που διαφημιζεται σε καθε vw ειναι απλα απτηλο και μη υπαρκτο.
Διπλα σε renault twingo-toyota aygo-fiat 500 δεν μπορει να σταθει και δεν εχει καμια ελπιδα τοσο οπτικα οπου αυτα βρισκονται σε αλλο επιπεδο σε σχεση με το ασχημο vw οσο περισσοτερο σε ποιοτικα στανταρ και σε αυτα της αξιοπιστιας με το toyota μαλιστα να ειναι ο βασιλιας που ποτε δεν θα πλησιασει το up.
Ειναι και σαφως καλυτερες αγορες που θα προχωρησεις σε αυτες με την καρδια σου γιατι εκφραζουν και το μυαλο...κατι που το γερμανικο ουτε στο ελαχιστο δεν πετυχαινει.
Γενικα ειναι τοσο αδιαφορο οπως καθε μοντελο του group που κανεις δεν θα το αναζητησει ποτε εαν χαθει!!
Τα 3 αδερφάκια Aygo-108-C1,καθώς και το I10 ούτε στο όνειρο του δεν μπορεί να τα πιάσει το up και στην αξιοπιστία,ποιότητα,πωλήσεις,κτλ να πείτε στους εργοδότες σας στην κεντρική που σας ταίζει για να μην υπάρχουν αυταπάτες μεταξύ σας,όσο και να πατρονάρετε το group vw.
Και η κατανάλωση που έχει είναι σαφώς μεγαλύτερη των ανταγωνιστών του,να τα λέτε και αυτά γιατί 5.8 λίτρα/100 km είναι πολλά για αμάξι πόλης αυτής της κατηγορίας κ.κ. του περιοδικού.
Έχω το Citigo με τα 75ps (-1000euro κάτω από το Up στην ίδια έκδοση αλλά ουσιαστικά είναι ίδιο), 22.000km και το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό σε όλα του. Μικρό που όμως έχει χώρους για 4 ενήλικες, μεγάλο πορτμπαγκάζ και νορμάλ κατανάλωση. Οικονομικό σέρβις όπως και τα αναλώσιμα. Έχει νεύρο στο γκάζι και το βασικότερο πατάει σταθερά ακόμη και στην τελική του (180). Ένα fun to drive μικρό!
Ε όχι και up! Αυτό είναι down σε όλα του!
Μετριο κατα την αποψη μου σε ολα...συντηρητικο αδιαφορο εσωτερικο που δεν σε εμπνεει και κακιστη αξιοπιστια.Το δε τρικ της ποιοτητας που διαφημιζεται σε καθε vw ειναι απλα απτηλο και μη υπαρκτο. Διπλα σε renault twingo-toyota aygo-fiat 500 δεν μπορει να σταθει και δεν εχει καμια ελπιδα τοσο οπτικα οπου αυτα βρισκονται σε αλλο επιπεδο σε σχεση με το ασχημο vw οσο περισσοτερο σε ποιοτικα στανταρ και σε αυτα της αξιοπιστιας με το toyota μαλιστα να ειναι ο βασιλιας που ποτε δεν θα πλησιασει το up. Ειναι και σαφως καλυτερες αγορες που θα προχωρησεις σε αυτες με την καρδια σου γιατι εκφραζουν και το μυαλο...κατι που το γερμανικο ουτε στο ελαχιστο δεν πετυχαινει. Γενικα ειναι τοσο αδιαφορο οπως καθε μοντελο του group που κανεις δεν θα το αναζητησει ποτε εαν χαθει!!
Τα 3 αδερφάκια Aygo-108-C1,καθώς και το I10 ούτε στο όνειρο του δεν μπορεί να τα πιάσει το up και στην αξιοπιστία,ποιότητα,πωλήσεις,κτλ να πείτε στους εργοδότες σας στην κεντρική που σας ταίζει για να μην υπάρχουν αυταπάτες μεταξύ σας,όσο και να πατρονάρετε το group vw.
Και η κατανάλωση που έχει είναι σαφώς μεγαλύτερη των ανταγωνιστών του,να τα λέτε και αυτά γιατί 5.8 λίτρα/100 km είναι πολλά για αμάξι πόλης αυτής της κατηγορίας κ.κ. του περιοδικού.
Έχω το Citigo με τα 75ps (-1000euro κάτω από το Up στην ίδια έκδοση αλλά ουσιαστικά είναι ίδιο), 22.000km και το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό σε όλα του. Μικρό που όμως έχει χώρους για 4 ενήλικες, μεγάλο πορτμπαγκάζ και νορμάλ κατανάλωση. Οικονομικό σέρβις όπως και τα αναλώσιμα. Έχει νεύρο στο γκάζι και το βασικότερο πατάει σταθερά ακόμη και στην τελική του (180). Ένα fun to drive μικρό!
μπορει να εχει ποιοτητα εσωτερικου αλλα απο αξιοπιστια....