" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test: Ford Focus RS

Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/10/2016

Κάθε γενιά του κορυφαίου Focus, έρχεται για να τιμήσει τα αρχικά του ονόματός του που για την Ford είναι μια πολύτιμη σελίδα στην ιστορία της και στο DNA της. Αυτή εδώ το τερμάτισε…

 
What is new
Από 51.378 ευρώ
350 ίπποι και τετρακίνηση
0-100 σε 5,2 δλ. 
 
Oδική συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση, απόδοση κινητήρα, ήχος αν και τεχνητός
- Χώρος αποσκευών, έλλειψη μοναδικότητας στο εσωτερικό, κατανάλωση υπό πίεση, τιμή αγοράς
 
Λίγο μετά την ανανεωμένη του εκδοχή και αρκετά πριν το τέλος της καριέρας του, το Focus συμπληρώνει την γκάμα του με την κορυφαία έκδοση της σειράς. Αυτή τη λογική ακολουθεί η Ford σε κάθε γενιά του μικρομεσαίου της μοντέλου, αυτό κάνει και στο νέο Focus φτάνοντας έτσι αισίως στην 3η γενιά του. Σε αυτή, το καθ` ύλην αρμόδιο για την εξέλιξή του αγωνιστικό παρακλάδι Team RS έχει κάνει πραγματικά εκπληκτική δουλειά. Η βάση για άλλη μια φορά είναι το απλό και «ταπεινό» Focus και δη η έκδοση ST αυτού, η οποία συνεχίζει στη γκάμα ως πιο καθημερινή σπορ εκδοχή της σειράς. 
 
Το RS ανέκαθεν απευθυνόταν στο σκληροπυρηνικό κοινό και αυτό το κοινό το κέρδιζε και στις 2 προηγούμενες γενιές του μέσω τριών βασικών πυλώνων: Την εμφάνιση, τα τεχνικά στοιχεία και τον οδηγικό χαρακτήρα. Κάθε Focus RS που έβγαινε είτε σε περιορισμένο, είτε σε πολύ περιορισμένο αριθμό παραγωγής, είχε όλα αυτά τα στοιχεία για να τιμήσει το ιδιαίτερης σημασίας για την Ford αρκτικόλεξο R.S. που σημαίνει «Rally Sport». Όμως στο νέο Focus RS Mk III υπάρχουν και κάποιες διαφορές αφού κατασκευάζεται σε διαφορετικό εργοστάσιο (στο Ζααρλούι της Γερμανίας), είναι τετρακίνητο και αποκλειστικά 5θυρο, πωλείται σε όλο τον κόσμο, ενώ «θα παραχθεί σε όσα κομμάτια θελήσει το κοινό του» σύμφωνα με την ίδια την Ford. Στα χρώματα -που πάντα αποτελούσαν ένα επιπλέον στοιχείο μοναδικότητας των Focus RS-, το Ford Focus RS Mk III είναι διαθέσιμο σε μαύρο (για πρώτη φορά), άσπρο και μπλέ (ανοιχτό και όχι το σκούρο performance blue) χρώμα. 

 
  • ΛΕΠΕ ΜΚ7

    wrc δρομου ετσι απλα !! ΕΡΓΑΛΕΙΟ !!θα διαφωνησω με τα - του autotriti και εξηγω πως απο τετοιου ειδους κατασκευες δεν ζητας χωρο αποσκευων για πεθερες ποδηλατα κλπ παρα μονο Ε Π Ι Δ Ο Σ Ε Ι Σ !!!!! οσο αφορα τωρα την μοναδικοτητα στο εσωτερικο,απο αντιστοιχα hot hatch ποιο ειναι τοσο η τελειως διαφορετικο απο το std μοντελο ?? διαφορετικο θεωρειται μια κοκκινη ραφη ας πουμε στον επιλογεα ταχυτητων και στο τιμονι? η μηπως μια φασα αλλου χρωματος στα καθισματα?η μηπως διαφορετικο χρωμα στο φωτισμο του ταμπλο ??μαλλον θελετε τελειως διαφορετικο.ποια εταιρεια το κανει αυτο?ποιο αμαξι ειναι αυτο που οταν το πιεζεις ΔΕΝ καταναλωνει περισσοτερο καυσιμο??πραγματικα. .πειτε μου . .τελος οσο για την τιμη δεν ακουγεται ωραιο εδωσα 50.000 ευρω και πηρα φορντ , ενω αν ελεγα π.χ πηρα audi ε???βαση των δυνατοτητων που προσφερει και την τεχνολογια θεωρω την τιμη και καλη και ανταγωνιστικη.

      6
  • loukia

    Βες νίκο ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΑΝΥΠΕΡΒΛΗΤΑ ΑΠΟΛΥΤΑ ΤΟ ΤΙ ΛΕΣ.-Άπειρο συν άπειρο μαζί σου... Αυτό που σου είπαν οι νεαροί προφανώς πωλητές ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ, όμως η αλήθεια ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ...όντως όταν έχεις 3 διαφορικά κανονικά, μόνιμη τετρακίνηση ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΠΑΝΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ και το γνωρίζεις πάρα πολύ καλά, όμως σε καμία περίπτωση του να κατασκευάσω ένα όχημα πιο φθηνό, με καλύτερο χειρισμό για τους χρήστες, με το να μην έχουν τιτανοτεράστιες δυνατότητες, κ.τ.λ. με το να περιορίσω τα έξοδα συντήρησης τους, κ.τ.λ. είναι μία τάση της εποχής μας...ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΝΑ ΥΠΕΡΝΙΚΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ.-Πολύ δε περισσότερο οι οποιασδήποτε ηλικίας πωλητές... Επίσης οι νεαροί πωλητές έχουν το δίκιο τους γιατί δεν ήρθαν σε επαφή με τέτοιου είδους οχήματα, έστω από φίλο, σόϊ, κ.τ.λ. ούτε ποτέ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ το τι σημαίνει και η άλλη είδους τεχνολογία...μέσα από σεμινάρια και κάποιοι με κάποιες τυποποιημένες γνώσεις=βιβλίων, σπουδών σχετικών, κ.τ.λ. ΛΕΝΕ!!! Δεν μπορείς να έχεις απαιτήσεις, ούτε να μαλώσεις, κ.τ.λ. με τέτοιου είδους ανθρώπους και ηλικίες...ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΜΑΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΡΟΣ ΕΜΑΣ...ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ...έτσι πάνε αυτά...για πότε μεγαλώνεις, κ.τ.λ. ΧΑΜΠΑΡΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ...προσπάθεια να μαθαίνεις ΠΑΝΤΟΤΕ και από τους μεγαλύτερους και από τους μικρότερους...ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΛΑΕΞΗ ΤΩΡΑ ΠΛΕΟΝ ΞΕΡΩ, ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΗ, Κ.Τ.Λ. Ε Χ Α Σ Ε Σ.- Μέχρι πριν να πεθάνεις, ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ.- Και ξεχώρησε την γνώση/τις γνώσεις από το θέμα ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ.-Μόνο τότε καταλαβαίνουμε όλοι μας πραγματικά... Στις μέρες μας εύκολα μπορείς να λύσεις ΟΛΟ το όχημα, κ.τ.λ. και να το ξαναδέσεις, ΑΠΛΑ χρειάζεσαι ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ, διαγνωστικά, όχι κινητό με λογισμικό, κ.τ.λ. ΑΚΟΜΑ ομως και με κινητό και λογισμικό κάνεις δουλειά...Πρέπει να ψάχνεσαι να μπορείς να βρεις πράγματα ΔΩΡΕΑΝ σε ανθρώπους και στο διαδίκτυο, ΕΧΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ...το τι χρήση θέλεις να κάνεις είναι... Παλιά μαλώναν οι μηχανικοί οι παλιοί για το ποιά βαλβίδα χτυπάει...σήμερα αυτός που κάνει vw 20 χρόνια, ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ CITROEN!!!Τα πάντα όλα ίδια είναι απλά έχουμε μία εξέλιξη προς το χειρότερο που όμως απιτεί περισσότερο χρόνο για να τα μάθεις, ΑΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΤΥΦΛΟΣΟΥΡΤΗΣ ΕΙΝΑΙ, ΟΛΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ, ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ.- Σε αυτό που λες για τα μικρομεσσαία, ΟΔΗΓΙΚΑ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΑ, από που να αρχίσω corsa opc, fiesta st, citroen ds, κ.τ.λ. μόνο γρήγορα πάνε στις ευθείες...αν σταθούν σε ένα uno turbo του 1988, δεν σου λέω του '90, '91, '92, '93... απλά θα το ψάχνουν!!!!!!!!!!!!Και τα μεν και το δε, ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ είναι, μόνο που τώρα πας και πάλι πιο ξεκούραστα, σε καμία περίπτωση δεν κάνεις εκείνους τους τρελλούς χρόνους που κάνεις με τα παλιά, όμως έχουμε την εξέλιξη των ειδών, τώρα για καλύτερα, για χειρότερα, κ.τ.λ. ΟΛΟΙ ΔΙΚΙΟ ΕΧΟΥΜΕ...τώρα έχεις μειωμένα κόστη δήθεν σε κοινωνίες με 2 εκατομμύρια ανέργους!!!Αν είχαμε την παλιά φιλοσοφία κατασκευής, με τα οικονομικά του τώρα ΑΠΛΑ ΠΟΛΛΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΟΧΗΜΑ.- Αν η φιλοσοφία κατασκευής εν έτη 2016 ήταν ίδια με της δεκαετίας του 1990 για παράδειγμα και τα οικονομικά καλύτερα, ΟΛΟΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡ και δεν θα θέλαν να πάμε στην σημερινή φιλοσοφία κατασκευής, λύσης, κ.τ.λ. ΠΑΝΤΟΥ, όχι μόνο στο θέμα όχημα... Αυτά, ας μην γράψω και άλλα...

     
  • Nikolaos Tsoukalas

    Λουκία, συγνώμη για την καθυστέρηση απάντησης και συγνώμη από τους υπολοίπους που απαντώ όπως στο IRC (o πρόγονος).Επί του προκειμένου, πηγαίνω πριν κάποια χρόνια και λέω σε μια έκθεση της Ford: "Θέλω το Focus RS τέτρα" γνωρίζοντας τι ήταν οι πρόγονοί του (Sierra, Escort).Και μου απαντάει ο απέναντι : "τι να το κάνεις, θα έχει κόστος με "τα διαφορικά", δεν έχουμε τέτοιο target, και ότι άλλο" αντί να μου πει "δεν το γνωρίζω, αλλά αν σε ενδιαφέρει να ρωτήσω".Ανήκω στην περίεργη κατηγορία χρηστών τετράτροχων που θέλει να ξέρει αν σκούζει μια βίδα, γιατί το κάνει και ποιές άλλες ενοχλούνται από το σκούξιμο (ψυχαναγκαστικός) :-).Για το τουτούνι που σχολιάζουμε : Χαίρομαι που η κυρία Ford, επιτέλους το πήρε αλλιώς, και θα χαρώ περισσότερο αν αυτή τη φορά δεν βάλει limiter τεμαχίων για την αγορά μας, έτσι ώστε το ασφαλές βολιδάκι να το έχει όποιος το θέλει και μπορεί!Επί της εξέλιξης των τουτουνιών, με τους διαδόχους δεν σκοτώνεσαι, αλλά δεν καταπίνεις με τίποτα την global λογική για παράδειγμα στα μικρομεσαία να ακυρώνουν την πίσω ανάρτηση με ψευτομπλοκέ μπροστά, γιατί υπό προυποθέσεις και στο ένα άκρο των όρων χρήσης, σε στέλνει και ο διάδοχος, έχοντας τρελή άποψη για το πως, και σε αφήνει ... :-) (Εδώ και αν έχω παραδείγματα).

     
  • loukia

    Ναί βρε νίκο, παλιά αν δεν το είχες 'ΑΠΛΑ ΗΣΟΥΝ ΝΕΚΡΟΣ'... η παναγία και ο κύριος σε έσωζε και είτε το καταλάβαινες, είτε όχι και έλεγες ΣΩΘΗΚΑΑΑΑΑΑ!!!!!! Να κάνουμε συζήτηση να με διδάξεις σε αυτό που λες στο autotriti... τι/πως το εννοείς τα παλιά αμάξια να μην απαξιώνονται, ενώ οι διάδοχοι τους δεν είναι και τόσο καθαρόαιμοι; Πες μας αμάξι του τότε και του τώρα, να αντιληθφώ βασικά... Να σου πω porsche του 1976 με του 2004 και του 2014, οι καινούργιες στην ίδια ιπποδύναμη με την παλιά για εμένα προσωπικά πάνε πολύ καλύτερα και πάνω από όλα ξεκούραστα... skyline r32, 33, 34, τώρα gtr-35 που έχω όλη την σειρά, τώρα πας πιο γρήγορα και ατσαλάκωτα...καταιγιστικά πας ΔΙΧΩΣ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ...να μην γράψω και άλλα για οχήματα...τα ίδια με τις μηχανές zzr110 τα υπερκυβίζαμε συν τουρμπίνα τότε και καρφωνόμασταν μέσα στις παιδικές χαρές σε δημόσιο δρόμο...τώρα zzr1400 και τα κάνει όλα μόνο του...να σου γράψω και άλλα;στα σκάφη τα ίδια... Δεν χάνεται η οδηγική ικανότητα και η τέχνη όσα χρόνια και αν περάσουν, απλά κάποιοι όσο μεγαλώνουν 'ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ' αυτό είναι όλο... όταν ξεπερνάς τους όποιους φόβους σου η ηλικία σου είναι όπως είναι ενός 16χρονου...σίγουρα δεν έχεις την ίδια όραση, ακοή, κ.τ.λ. όπως στα 16, ότι χάνεις όμως φυσικά, κ.τ.λ. τα κερδίζεις με την εμπειρία... και στο τελευταίο δευτερόλοεπτο ΜΠΟΡΕΙΣ να περάσεις τον 16χρονο, ΑΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!Και το έχω κάνει και με τρελλαίνει/εξιτάρει πάρα πολύ... Χαίρομαι που κατασκευαστικά και οι άσχετοι και οι ημιμαθείς μπορούν να μην σκοτωθούν, κ.τ.λ. ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΥΤΟ...έχουν 5 δραχμές αγοράζουν ένα γρήγορο προϊόν, το βελτιώνουν κι όλας, όπως λες το όχημα τους κάνει μάγκες, δεν είναι όμως έτσι...στα δικά σου χέρια το ίδιο όχημα πάει καλύτερα, τους 'ΕΧΕΙΣ', είτε εκκίνηση, είτε ρεμπρίζ, είτε προσπέραση σε στροφή, κ.τ.λ. είσαι πολύ πιο επάνω να κάνεις διαφορά και χρόνο...ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ, ΤΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΕΜΠΕΙΡΟΥΣ...όταν οδηγάω τα πάντα ΦΟΒΑΜΑΙ, νομίζω ότι το κάνω για πρώτη φορά, σε πληροφορώ αυτό, μαζί με την θεία δύναμη ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΣΩΖΕΙ... και πάντα παρατηρώ τους άλλους το πως οδηγάν άσχετα την ηλικία τους, κ.τ.λ. να μαθαίνω, και όντως μαθαίνω και μου βγαίνει σε καλό...τα ίδια και στην δουλειά μου, τα ίδια και στην προσωπική μου ζωή... Δεν έχω βγάλει ακριβές συμπέρασμα τελικά ΗΡΕΜΙΑ Ή ΚΑΙ ΝΤΑΒΑΝΤΟΥΡΙ; Το ψάχνω ακόμα...

     
  • Nikolaos Tsoukalas

    Loukia, Συμφωνώ και επαυξάνω! Αυτό που γράφεις στο τελευταίο σχόλιο είναι όλα τα λεφτά! Αυτό προσπαθώ να πω με σχόλια εδώ μέσα. Τότε και να είχες χέρια μπορεί να σε έστελνε...τώρα και να μην έχεις χέρια σε κάνει οδηγάρα...;-) Και μια παράκληση προς το Autotriti : "Μην απαξιώνουμε εντελώς τα παλαιά τουτούνια ενώ οι διάδοχοί τους δεν είναι τόσο καθαρόαιμοι όπως οι πρόγονοι" (μπορώ να πω παραδείγματα, λόγω οικονομίας λέξεων δεν θα το κάνω).Καλημέρα;-)

     
  • loukia

    Και εγώ συμφωνώ μαζί σας κύριε Τσουκαλά, όμως μία μικρή ένσταση=προσωπική γνώμη πάντα=δεν λέω είναι σωστή, κ.τ.λ. ΔΕΧΤΕΙΤΕ ΤΗΝ... Είμαι της σχολής ΔΥΝΑΤΑ ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΑ ΜΟΤΕΡ, όμως τα σημερινά σύγχρονα οχήματα, όταν έχεις πλέον την εμπειρία των παλαιοτέρων οχημάτων, σου δίνουν καλύτερη αίσθηση οδήγησης, μπορείς να πας πολύ πιο γρήγορα=είναι και η εμπειρία γαρ, ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΠΙΟ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΑ... Παίρνεις ένα μοντέλο του 2016, τα ξηλώνεις και τα πετάς όλα από επάνω, αερόσακους, ταμπλό, κ.τ.λ. τιμόνι, λεβιέ ταχυτήτων, ρολ μπαρ, σύστημα πυρόσβεσης, carbon τα πάντα όλα, και ένα mp3/4 στα αυτιά, ούτε 15 ιντσα, ούτε τίποτα...Μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα...μεγαλώσαμε κι όλας, ΟΜΩΣ Η ΨΥΧΗ ΕΙΝΑΙ ΑΓΕΡΑΣΤΗ... DRIFT σαν έννοια δεν υπήρχε στα δικά μου χρόνια στην Ελλάδα και όμως πρώτη φορά στον Άγιο Σύλλα της Καβάλα κάναμε... 12 χρόνων ΠΑΡΑΚΑΛΩ!!! ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ...ο δρόμος εν έτη 2016 είναι ΑΚΟΜΑ Ο ΙΔΙΟΣ, στα πλάγια στο γκρεμό απλά έχουν τοποθετηθεί μπάρες...τότε δεν είχε μεγάλη κίνηση τα βράδια, παρά μόνο νταλίκες έβλεπες...δύο ρεύματα, ένα για επάνω και ένα για κάτω δίχως στηθαίο, όπως και τώρα που γράφω...από την μία άκρη στην άλλη και με πισωκίνητο όχημα και με μπροσθιοκίνητο, που να μείνει λάστιχο...η πίσω ρόδα έβγαινε στο γκρεμό...ΠΩΣ ΔΕΝ ΣΚΟΤΩΘΗΚΕ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΣ ΤΟΤΕ...σήμερα το ξανακάνω καμιά φορά και πάλι βράδυ και πάλι με τα ίδια αγόρια που τώρα μεγαλώσαν, κάποιοι το έχουν σαν εμένα και οι περισσότεροι όχι, και βλέπω ότι κάνω καλύτερους χρόνους και πιο ξεκούραστα πάνω από όλα... Ακόμα τους 20, 30, 40 plus τους "ΕΧΩ"... δεν έχει βέβαια και πολλή μεγάλη σημασία, ΟΜΩΣ Η ΨΥΧΗ ΚΑΙ Η ΚΑΡΔΙΑ, ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΕΤΟΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ... Πάλι τα πόδια έχουν επαφή με τον γρανίτη όπως λέτε, προσωπική γνώμη πάντα... Θα τα λέμε, χαίρετε...

     
  • Nikolaos Tsoukalas

    Συμφωνώ! Απλά να προσθέσω ότι όποιο και να είναι το τετράτροχο, τα χεράκια που του λένε τι να κάνει το πάνε "λίγο" παρακάτω.Παραμένω οπαδός των πλήρως manual ειδών...κάτι σαν τα πόδια να έχουν επαφή με το γρανίτη (αν υπάρχει) στην άσφαλτο...;-)

     
  • loukia

    Κύριε panol1, πραγματικά το νέο focus rs είναι μία συνέχεια του sierra και escort cosworth... είναι ο πρόδρομος για να δείξει στους υπολοίπους το δρόμο και οι υπόλοιποι να φτάσουν και να ξεπεράσουν το πρόδρομο και πάλι από την αρχή... Μακάρι να βγει και 3-θυρο που μου αρέσει αυτή η κατηγορία οχημάτων περισσότερο...

     
  • loukia

    Κύριε nikola tsoukala, ο πρόδρομος των evo και wrx sti, είναι το sierra rs cosworth...δεν το συνέχισε η ford με κάποιο τετρακίνητο και το rs focus πρώτης γενιάς και το δεύτερης ήταν μπροσθιοκίνητα όμως όλα μόνα ατους τα κανάν...σαφώς και δεν ήταν τετρακίνητα όμως δεν ήταν όπως τα μέχρι τότε που γνωρίζαμε για τα μπροσθιοκίνητα...εξαιρούνται τα γαλλικά... Το evo και wrx sti ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΑΞΙΕΣ, όμως η ford ξαναρχίζει ως πρόδρομος ότι ξεκίνησε με το sierra...κάτοχος και evo από το 3 ΠΑΡΑΚΑΛΩ, 6, 7, 8, 9, 10, συν wrx, το ford είναι εξέλιξη όλων αυτών και περιμένουμε σαφώς να εξελιχθούν και οι άλλοι..είναι υγεία ο ένας να ξεπερνάει τον άλλο...όλα γυρνάνε τελικά... Ψηφίζω νέο ford rs γιατί είναι πολύ καλύτερο στην οδήγηση και μοιάζει με gtr-35...ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ.-

     
  • panosl1

    loukia τα είπες όλα. Ενας μεγάλος έρωτας Ford Cosworth... είτε αυτό λέγεται Sierra είτε Escort είτε Focus RS...Τόσα χρόνια αγώνες, συνεχείς αγώνες, νίκες, τρέλα με τον Ιαβέρη με το τροχό να κρέμεται στο γκρεμό, να ξεπερνά με το Escort του εργοστασιακούς οδηγούς, να τερματίζει το ακρόπολις χωρίς παρμπριζ... τι να λέμε τώρα... Οι άλλοι ήρθαν έτρεξαν για λίγα χρόνια και χάθηκαν, ενώ η Ford παρέμεινε και συνεχίζει....

     
  • Nikolaos Tsoukalas

    Το Evo, απλά έθεσε τα standards της τοποθέτησης πριν τη στροφή...οι υπόλοιποι είναι μαθητές του ;-)

     
  • vasilis

    το καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας και όχι μόνο..τετοιες μηχανολογικές κατηγορίες βρίσκεις σε supercars,και όποιος με το καλό το αγοράσει,με ένα πακέτο της mountune γίνεται ο πιο badass της πόλης;p

     
  • loukia

    FORD MOTORSPORT!!!Έτσι απλά... COSWORTH Η ΠΑΝΤΟΤΙΝΗ ΑΓΑΠΗ...τα πιο ΩΡΑΙΑ χρόνια...Sierra RS Cosworth 4 × 4 1992, 950 άλογα ιπποδύναμη τότε δυναμομετρημένα, 11 μπεκο!!! Τι ξέρουμε άλλωστε εμείς;

     
  • Πειραιωτης

    Ισως καποιες μικρες πινελιες στο εσωτερικο να επρεπε να ειχαν τονο σπορ για να ενισχυσουν την εικονα του γιατι το υπολοιπο συνολο ειναι μαγικο,οπως και το χρωμα του που ξεχωριζει. Αγριο εργαλειο!