Focus RS Mk III VS προηγούμενων - RS MK I

Focus RS Mk III VS προηγούμενων - RS MK I

(13/10/2016)

RS MK I

Το Focus RS Mk 1 παρουσιάστηκε το 2002 και ξεχώρισε γρήγορα στην κατηγορία για τον έντονο του χαρακτήρα και το φοβερό στήσιμό του. Οι 215 ίπποι του δεν μπορούν να συγκριθούν με τους 350 του τωρινού RS, με το διαφορικό της Quaife τότε να κάνει πραγματικά απίστευτο το μπροστινό του μέρος στις στροφές. Σε σχέση με το σημερινό Focus RS Mk III, εκείνο είχε πιο ξυραφένιο χαρακτήρα και είναι ακόμα συλλεκτικό (4.501 αυτοκίνητα). Το 2002 βέβαια η διαχείριση 215 υπερτροφοδοτούμενων ίππων δεν ήταν και δύσκολη υπόθεση πόσο μάλλον με την παρουσία του διαφορικού, ωστόσο ο τρόπος που αυτοί έβγαιναν στο δρόμο ήταν εντυπωσιακός. Ουσιαστικά το πρώτο RS ήταν η βιτρίνα της Ford και του Team RS, με την αρωγή των τότε μεγάλων θρύλων του WRC (Kόλιν ΜακΡέι και Κάρλος Σάινθ) στην εξέλιξή του αλλά και τη βοήθεια διάσημων εταιρειών βελτίωσης, που κατασκεύασαν ένα αυτοκίνητο που μνημονεύεται και σήμερα σε κάθε συζήτηση μεταξύ petrolheads. Το RS ΙΙI αποτελεί την απόλυτα λογική συνέχεια αυτού του αυτοκινήτου με 350 ίππους και τετρακίνηση. Και ο τρόπος που αυτοί βγαίνουν στο δρόμο είναι και πάλι το ίδιο εντυπωσιακός, όπως εντυπωσιακός είναι και ο τρόπος που το RS Mk III «μεταλλάσεται» από σπορ σε πιστάδικο.   

Μας είπε ο Γιάννης 
για το Focus RS Mk III
Ζητήσαμε από τον κάτοχο του Focus RS Mk I να βρεθεί για λίγο πίσω από το τιμόνι του RS MK IIΙ και να μας πει τη γνώμη του. Ο Γιάννης εστίασε και έμεινε έκπληκτος με την ανάρτηση του νέου RS, λέγοντάς μας ότι στην σπορ ρύθμισή της δεν υπολείπεται σε σχέση με το καλοστημένο RS Mk I με την μόνη διαφορά ότι αυτό πλέον γίνεται κατ επιλογήν. Η τετρακίνηση ήταν και για εκείνον μια εξαιρετική προσθήκη τόσο στην υιοθέτησή της, όσο και στον τρόπο υλοποίησης του όλου project με τον κωδικό Focus RS Mk III.


Το Ford Focus RS Mk I ήταν εντυπωσιακό σε εμφάνιση με το 80% των μερών του να είναι εντελώς νέα σε σχέση με τα «τότε» απλά Focus. Συμπλέκτης από την AP Racing, Brembo φρένα, Sachs αμορτισέρ, OZ ζάντες και στοιχεία από την Sparco στο εσωτερικό, διαμόρφωσαν ένα βελτιωμένο - αλλά βγαλμένο από την «μαμά» Ford - Focus Το μπλοκέ διαφορικό της Quaife συμπλήρωσε την συνταγή.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
4green