" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μπορεί να μη βάζει… «φωτιά» στην άσφαλτο, ωστόσο ο 1,6 diesel πάει στο S-MAX και τονίζει τον οικονομικό χαρακτήρα του 7θέσιου πολυχρηστικού της Ford.

Το εσωτερικό του S-MAX συνεχίζει να ξεχωρίζει για την πολύ καλή ποιότητα των υλικών του και την άκρως ικανοποιητική συναρμογή τους, ενώ και η σχεδίαση κρίνεται μοντέρνα.

Ο 1,6 TDCi κινεί χωρίς προβλήματα το βαρύ Ford S-MAX, διατηρώντας την κατανάλωσή του σε σχετικά καλά επίπεδα.

Στο δρόμο, το S-MAX 1,6 TDCi συνεχίζει να διακρίνεται για την σιγουριά και την ασφάλεια που προσφέρει, σε συνδυασμό με αρκετά καλή άνεση.

Μετρήσεις κατανάλωσης Auto Τρίτη.

Test:Ford S-MAX diesel

Διαβάστηκε από 9992 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/11/2014

Με τον 1,6 diesel κινητήρα κάτω από το καπό του, το μεγάλο πολυχρηστικό Ford S-MAX αποκτά την πλέον οικονομική του επιλογή, χωρίς μεγάλους συμβιβασμούς στις επιδόσεις.

 
Το S-MAX είναι το μεγάλο πολυχρηστικό της Ford, που βρίσκεται στη γκάμα της εταιρείας από το 2006, προσφέροντας κορυφαία πρακτικότητα και ευρυχωρία για έως και 7 επιβάτες. Το αυτοκίνητο, αναμένεται να αλλάξει στις αρχές του 2015, ωστόσο μέχρι τότε, η έκδοσή του με τον 1,6 TDCi πετρελαιοκινητήρα, θα απευθυνθεί σε αυτούς που θέλουν να συνδυάσουν όλα τα τα πλεονεκτήματά του, με αυτό της πολύ καλής οικονομίας κίνησης ενός μοτέρ μικρότερου κυβισμού από τον επίσης οικονομικό diesel 2,0 TDCi. Τιμολογιακά, το γερμανικό πολυχρηστικό κοστίζει από 25.640 ευρώ, διαθέτοντας στην αρχική του έκδοση Trend ένα καλό επίπεδο εξοπλισμού.

Η ροπή κάνει τη διαφορά
Το
S-MAX είναι ένα βαρύ αυτοκίνητο (1.703 κιλά), ωστόσο ο 1,6 Duratorq TDCi αποδεικνύει τα πλεονεκτήματά του και κυρίως αυτό της αρκετής ροπής του (285 Nm με Overboost από τις 1.750 σ.α.λ.) για να κινήσει χωρίς προβλήματα το πολυχρηστικό της Ford. Σε αυτό συμβάλει και το σωστά κλιμακωμένο 6τάχυτο κιβώτιο, που φροντίζει ώστε να υποβοηθά την κατανάλωση, χωρίς να «πνίγει» τις επιδόσεις. Κατά συνέπεια, το τράβηγμα είναι πολύ καλό από χαμηλά, ο οδηγός δεν αντιλαμβάνεται κάποιο έλλειμμα δύναμης και μόνο σε καταστάσεις πλήρους φόρτωσης στην εθνική θα απαιτηθεί κατέβασμα σχέσεως για το προσπέρασμα. Με βάση τις μετρήσεις μας, το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 12,6 δλ., ενώ το 60-100 χλμ./ώρα με 4η πραγματοποιείται σε 9 δλ. (12,1 δλ. με 5η). Τέλος επιταχύνει από τα 80 στα 120 χλμ./ώρα σε 12,7 δλ. με 5η και σε 17,1 δλ. με 6η. 

Από πλευράς κατανάλωσης, η Ford υπόσχεται 5,2 λτ./100 χλμ., με αυτό το
S-MAX να είναι και το πιο οικονομικό στη γκάμα, ωστόσο στην πράξη μια κατανάλωση λίγο πιο πάνω από τα 7,0 λτ./100 χλμ. είναι πιο ρεαλιστική.
Σημειώστε τέλος, ότι λόγω των 139 γρ./χλμ. που εκπέμπει, το S-MAX 1,6 TDCi μπαίνει και στο δακτύλιο.

Εσωτερικό: Ποιοτικό και με υψηλή πρακτικότητα
Το εσωτερικό του S-MAX συνεχίζει να ξεχωρίζει για την πολύ καλή ποιότητα των υλικών του και την άκρως ικανοποιητική συναρμογή τους, ενώ και η σχεδίαση κρίνεται μοντέρνα. Μεγάλο πλεονέκτημα του αυτοκινήτου αποτελούν οι πολύ καλοί χώροι για 5+2 επιβάτες, ενώ μέσω του συστήματος Ford FlatSystem, τα καθίσματα της 2ης και 3ης σειράς αναδιπλώνονται πλήρως δημιουργώντας ένα εντελώς επίπεδο δάπεδο. Επίσης, τα καθίσματα της 2ης σειράς είναι συρόμενα, ενώ τα δύο ακριανά αναδιπλώνονται, ώστε να διευκολυνθεί η είσοδος πίσω. Μεγάλο είναι και το πορτ-μπαγκάζ, που έχει όγκο 854 λίτρων στην 5θέσια διάταξη (285 λτ. ως 7θέσιο).

Συμπέρασμα 
Μπορεί να μη βάζει… «φωτιά» στην άσφαλτο, ωστόσο ο 1,6 diesel πάει στο S-MAX και τονίζει τον οικονομικό χαρακτήρα του 7θέσιου πολυχρηστικού της Ford. Το κόστος των 25.640 ευρώ κρίνεται επίσης λογικό, ωστόσο το γεγονός της επικείμενης άφιξης του καινούργιου S-MAX, αφαιρεί πόντους εμπορικότητας.


200 διαθέσιμα στοιχεία για FORD  S-MAX
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

 

Πως ένα ιδιωτικό πάρκινγκ γίνεται «φρούριο»!

Πως λειτουργεί η εξάτμιση;

Γυάλισμα ή κέρωμα;

Hyundai Kona VS VW T-Roc

Η κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Νέα Toyota Corolla Hybrid

Tο Suzuki Ignis facelift;

Νέο μοντέλο από την Opel

Όρια ταχύτητας: Δίνει κανείς σημασία;

Μήπως το «μικρό» μοτέρ δεν είναι το πιο έξυπνο;

Αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερες

Τι κάνω αν μείνω από καύσιμο;

Θορυβώδης Panamera Turbo δοκιμάζεται στο Ring

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »