• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Θα διάλεγες την ηλεκτρική έκδοση ή το «καθαρόαιμο» ηλεκτρικό;

2.790 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/3/2021

Κι αν θες ηλεκτρικό, μήπως καλύτερα να πάρεις ένα αποκλειστικά ηλεκτρικό μοντέλο; Ή προτιμάς την ηλεκτρική έκδοση του αυτοκινήτου που σου αρέσει ήδη;

 


Ποιός θα ξέρει ότι το αυτοκίνητό σου είναι ηλεκτρικό αν είναι «απλά» η ηλεκτρική έκδοση ενός συμβατικού μοντέλου; Και μη μου πεις πως δε σε νοιάζει ποιος θα το ξέρει; Μήπως λοιπόν είναι καλύτερα να πάρεις ένα αποκλειστικά ηλεκτρικό μοντέλο;

Γιατί η Tesla σαρώνει την αγορά των ηλεκτρικών σε Αμερική και Ευρώπη. Γιατί το Tesla 3 πουλάει περισσότερο από την C-Class, το Α4 και τη Σειρά 3 εδώ και ένα σχεδόν χρόνο σε όλη την Ευρώπη; Γιατί το Nissan LEAF είναι παγκόσμιο best-seller στα ηλεκτρικά και το Renault Zoe είναι το ηλεκτρικό best seller της Ευρώπης; Τι είναι αυτό που κάνει τους αγοραστές να θέλουν ένα αποκλειστικά ηλεκτρικό μοντέλο και όχι ένα μοντέλο που προσφέρεται σε ηλεκτρική έκδοση; Είναι μόνο το «τι θα λέει ο κόσμος» ή υπάρχει και κάτι άλλο;

Σίγουρα το «τι λέει ο κόσμος» έχει πάντα την αξία του, όσο και αν την υποβαθμίζουμε. Γιατί όταν αγοράζεις ηλεκτρικό, είσαι πρωτοπόρος. Έχεις πάρει ένα ρίσκο, και δεν θες να το κρύψεις. Θέλεις να δείξεις πόσο «early adapter» είσαι, πόσο προχωρημένος, πόσο τολμηρός. Και πιθανώς και πόσο πλούσιος, αφού τα ηλεκτρικά «τσούζουν».

Και αν πάρεις απλά την ηλεκτρική έκδοση ενός συμβατικού, ποιός θα δει ότι αντί για τάπα βενζίνης έχει τάπα πρίζας; Ποιός θα ασχοληθεί να δει αν έχει το πράσινο αυτοκολλητάκι πίσω και καμιά σειρα «e» στο τέλος του ονόματος του μοντέλου. Αν δεν «δείχνει» ηλεκτρικό, η φιγούρα χάθηκε.

Όμως υπάρχει και ουσία πίσω από την «φιγούρα». Γιατί όταν κάνεις το βήμα, ξανοιχτείς σε βαθιά και άγνωστα νερά, και όταν σκάσεις και τόσα λεφτά, θες να αγοράσεις όλη την εμπειρία του ηλεκτρικού μοντέλου.

Ρίξε μια ματιά στα αποκλειστικά ηλεκτρικά μοντέλα. Διαφορετικά πατώματα, (συχνά) πίσω κίνηση, περίεργα σχήματα, «διαστημικά σαλόνια, τίγκα στην τεχνολογία, οθόνες, ραντάρ, αυτονομίες. Δες την καμπίνα του Honda e, και δεν υπάρχει τίποτα που δεν θα θες! Γιατί να πάρεις άλλο ένα Golf όταν το ID3 είναι ένα πισωκίνητο VW.

Οι νεωτερισμοί και οι καινοτομίες έρχονται στα ηλεκτρικά μοντέλα που είναι αποκλειστικά ηλεκτρικά, και όχι στις ηλεκτρικές εκδόσεις της συμβατικής γκάμας. Δεν είναι κάτι που αξίζει αυτό από μόνο του;

Από την άλλη υπάρχουν και αυτοί που ίσως φοβούνται όταν κάτι είναι εξ`ολοκλήρου καινούργιο και προτιμούν την πιο «ασφαλή» επιλογή της ηλεκτρικής έκδοσης του συμβατικού που τους αρέσει. Ακόμα υπάρχουν και αυτοί που γουστάρουν την ηλεκτροκίνηση για την οικονομία και δεν τους ενδιαφέρει η... μούρη πως κατέχουν ηλεκτρικό, αυτοί που θέλουν να κρατήσουν low profile, αλλά να «γευτούν» εξ`ολοκλήρου την εμπειρία της ηλεκτροκίνησης! Μοντέλα όπως τα Peugeot e-208  και e-2008, ή το Opel Corsa-e, έδειξαν με το καλημέρα ότι έχουν κοινό και κέρδισαν πολλές διακρίσεις!

Τι λες λοιπόν; Αν πάρεις ηλεκτρικό, δεν θες και εσύ το αποκλειστικά ηλεκτρικό μοντέλο; Ή θα πάρεις το ίδιο που έχει σε βενζίνη, απλά με μπαταρία; Τι λες;