Τι Toyota να αγοράσω, C-HR ή Corolla;
11 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τι Toyota να αγοράσω, C-HR ή Corolla;

4.158 Επισκέψεις στο άρθρο (23/12/2021)

Τα Toyota C-HR και Corolla κυριαρχούν στην ελληνική αγορά στις κατηγορίες τους και έτσι ρίχνουμε μια ματιά στα χαρακτηριστικά των δύο μοντέλων που εκτός από διαφορές έχουν και πολλά κοινά χαρακτηριστικά.

Ιάπωνες μικρομεσαίοι πρωταθλητές

Toyota είναι οι πρωταθλητές των μικρομεσαίων και μικρομεσαίων SUV στην ελληνική αγορά, αφού τόσο η Corolla όσο και το C-HR, φιγουράρουν στην κορυφή των λιανικών πωλήσεων των C και C-SUV αντίστοιχα. Αν και τα δύο μοντέλα δεν είναι ίδια μεταξύ τους, σε πολλές περιπτώσεις το δίλλημα παραμένει. Τι Toyota να αγοράσω, C-HR ή Corolla; Aς δούμε λοιπόν την γκάμα των δύο μοντέλων, για να εντοπίσουμε από αυτή τη διαδικασία τις διαφορές και τα κοινά που υπάρχουν.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αρχικές τιμές: Πιο φθηνή φυσικά η Corolla

Όταν λέμε Toyota Corolla δεν αναφερόμαστε απλώς σε ένα από τα θρυλικά ονόματα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά στο απόλυτο best-seller του κόσμου τούτου. H Corolla προσφέρεται στη χώρα μας σε τρία στυλ αμαξωμάτων όπως, hatchback (από 17.600 ευρώ), sedan (από 17.270 ευρώ) και βάγκον, το λεγόμενο και ως Touring Sports (από 22.410 ευρώ).

Από τη μεριά του το C-HR μπορεί να μην διαθέτει την υπεροπλία στα αμαξώματα που βρίσκουμε στην Corolla, ωστόσο πρόσφατα το μοντέλο ανανεώθηκε και είναι πλέον διαθέσιμο με νέο λογισμικό στο σύστημα infotainment Toyota Smart Connect, με νέες δυνατότητες διασυνδεσιμότητας και μερικές διακριτικές αισθητικές πινελιές. Έτσι συνεχίζει την πορεία του με ακόμα περισσότερα εφόδια και τιμή που ξεκινά από τις 24.270 ευρώ.

Κινητήρες: Τα ενώνει ο υβριδισμός

Αυτό που ενώνει τα δύο μοντέλα αναφορικά με τα μηχανικά σύνολα είναι τα δύο υβριδικά συστήματα κίνησης 1,8 και 2 λίτρων. Ας τα δούμε πιο αναλυτικά, ξεκινώντας από την πρωταθλήτρια των μικρομεσαίων Corolla.
 
Ανάλογα με την εξοπλιστική έκδοση η Toyota έχει διαθέσιμους τρεις κινητήρες για τις Corolla hatchback και Τouring Sports. Η πρώτη είναι αυτή του 1,2 λίτρων υπετροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα που αποδίδει 116 ίππους, ενώ από κει και πέρα υπάρχουν δύο υβριδικές εκδόσεις: μία με τον 1,8 λίτρων κινητήρα συνολικής ισχύος 122 ίππων και η δεύτερη επιλογή με τον δίλιτρο κινητήρα που σε συνεργασία με το ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδει 184 άλογα. Στην περίπτωση του sedan προστίθεται ο 1,5 λίτρων κινητήρας με 125 ίππους, αφαιρείται ωστόσο ο 2λιτρος υβριδικός και ο 1,2 βενζίνης. Οι υβριδικές επιλογές συνδυάζονται με το e-CVT κιβώτιο της εταιρείας, ενώ όσοι επιλέξουν είτε τον 1,2 λίτρων τούρμπο, είτε τον 1,5 λίτρων βενζινοκινητήρα θα τους συνδυάσουν είτε με εξάρι μηχανικό κιβώτιο είτε με το CVT.
 
Η γκάμα του C-HR είναι πιο απλή, η Toyota προσφέρει το C-HR στην ελληνική αγορά με δύο μηχανικά σύνολά, αμφότερα υβριδικά τα οποία είδαμε λίγο παραπάνω. Ως εκ τούτου το C-HR εξοπλίζεται είτε με τον 1,8 λτ. κινητήρα με 122 ίππους, είτε με τον 2λιτρο με τα 184 άλογα σε δικίνητες αλλά και τετρακίνητες εκδόσεις με το e-CVT αυτόματο κιβώτιο.
Διαβάστε περισσότερα για το TOYOTA C-HR