• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

    Πως έγινε η δοκιμή

    Διαβάστηκε από 72732 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/10/2018
     

    Τα μοντέλα της δοκιμής έχουν τη δυνατότητα να επιλέξει ο οδηγός, οδηγικό mode. Έχουν όλα το «Comfort» mode, όπου η ανάρτηση και το τιμόνι βρίσκονται στην πιο μαλακή τους ρύθμιση, επιτρέποντας άνεση στη διαδρομή σε βάρος των επιδόσεων. Έχουν όμως και sport mode! Η ανάρτηση και το τιμόνι σκληραίνουν και πάμε για γκάζια! Η δοκιμή θα γίνει λοιπόν σε 2 φάσεις. Πρώτα θα περάσουν τη δοκιμασία με επιλεμένο το Comfort mode μέχρι να βρούμε την ταχύτητα που περνάνε με επιτυχία. Στη συνέχεια θα επιλέξουμε τα
    • +R στο Honda Civic Type R
    • N για το Hyundai i30 N
    • Dynamic στο Audi S3
    • Race στο VW Golf R
    • CUPRA στο SEAT Leon CUPRA
    • Sport στο Peugeot 308 GT
    και θα περάσουν τη δοκιμασία ξανά. Κι εκεί είναι το μεγάλο στοίχημα! Με πόσα παραπάνω χλμ./ώρα θα στρίψουν;

    Τι βλέπουμε στο LIVE
    Ολες τις προσπάθειες, από την 2η και μετά, Live στο Facebook, μέσα από το αυτοκίνητο.
    Σε κάθε προσπάθεια, ο οδηγός, αλλά και οι επιβάτες του πίσω καθίσματος, σχολιάζουν την συμπεριφορά του αυτοκινήτου και του ESP, ενώ βλέπουμε στην ειδική οθόνη την ταχύτητα του αυτοκινήτου.
    Όλα τα σχόλια του οδηγού και των επιβατών θα γράφονται κανονικά και στην ροή του LIVE στο autotriti.gr, όπου θα ανεβαίνουν videos και φωτογραφίες κάθε μοντέλου.

    Διαβάστε ακόμη Ποιο στρίβει καλύτερα; Δείτε τις επιδόσεις όλων των μοντέλων!

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

     
    Σχολιάστε την είδηση 17 σχόλια