• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

    Hyundai i30 N Performance (+video)

    Διαβάστηκε από 67893 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/10/2018
     

    Δείτε λεπτό προς λεπτό τις προσπάθειες των τεσσάρων GTi.
     

    18:29 Σε λίγα λεπτά ξεκινάει το 4ο κατά σειρά ELK Test για τα hot hatch από την ομάδα του Auto Τρίτη Test Center. Εκτός από τα τρία μοντέλα που είχαμε προανεγγείλει έχουμε και μια συμμετοχή της τελευταίας στιγμής: το Volkswagen Golf R των 310 ίππων.
    18:30 Κατάταξη μέχρι τώρα
    Audi S3
    Honda Civic Type R
    Hyundai i30 N Performance
    Volkswagen Golf R
    18:32 Hyundai i30 N Performance με 275 άλογα (28.750 ευρώ). Θα δοκιμάσουμε πρώτα με επιλεγμένο το Comfort mode και όταν βρούμε το όριό του θα ξεκινήσει η δοκιμή με το οδηγικό προφίλ N.
    18:33

    Δείτε και το video με τα πλάνα έξω από το αυτοκίνητο:
    18:34
    18:35 1η προσπάθεια με 71 χλμ./ώρα επιτυχημένη. Mπορει σαφώς παραπάνω, πάμε για τα 75 χλμ./ώρα.
    18:36 H 2η προσπάθεια με 75 χλμ./ώρα είναι αποτυχημένη γιατι χτυπήσαμε μια κορινα. Θα δοκιμάσουμε στα 74 χλμ./ώρα.
    18:37 Επιτυχυμένη η 3η προσπάθεια στα 74 χλμ./ώρα. Με την συγκεκριμένη ρύθμιση είναι άνετο το αυτοκίνητο. Θα δοκιμάσουμε τώρα με την Sport ρύθμιση στα 77 χλμ./ώρα.
    18:38 Με επιλεγμένο το N mode η 1η προσπάθεια με 77 χλμ. ώρα ήταν αποτυχημένη. Είχαμε υποστροφή και ρίξαμε κάποιες κορίνες. Θα δοκιμάσουμε με 76 χλμ./ώρα.
    18:39 Επιτυχημένη προσπάθεια με 76 χλμ./ώρα. Σίγουρα το τιμόνι του δεν είναι τόσο κοφτερό όμως η συμπεριφορά του είναι πολύ σπορ. Είναι μια πολύ καλή πρόταση στα λεφτά του. Στους πίσω επιβάτες νίωσαμε μόνο ότι το αυτοκίνητο έχασε λιγο την αυτοκυριαρχία του.
    18:40 Κατάταξη μέχρι τώρα
    Hyundai i30 N Performance - 74 χλμ./ώρα στο Comfort, 76 χλμ./ώρα στο N
    Audi S3
    Honda Civic Type R
    Volkswagen Golf R

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

     

    TEST CENTER - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    • Mak

      Το Type-R είναι γύρω στα 78-79 km/h με comfort mode. Ό,τι sport mode και αν έχουν τα τρία αυτοκίνητα κανένα δεν πρόκειται να ξεπεράσει τα 85 km/h που αποτελεί το ρεκόρ της Citroen Xantia Activa V6 (από το 1994) και δύσκολα να δούμε ταχύτητες άνω των 82 km/h. Επιτέλους βλέπουμε και τέτοια τεστ και θα μπορούμε όλοι να συνειδητοποιήσουμε τα όρια των αυτοκινήτων ανεξαρτήτως σπορ προδιαγραφών. Πολύ θα ήθελα να δω μία σύγκριση Jazz 1.5 (το οποίο φαίνεται να έχει εξαιρετική επίδοση για την κατηγορία) και Swift Sport. Είναι και αρκετά μικρομεσαία με ενδιαφέρον. Renault Megane RS, Alfa Romeo Giulietta, Ford Focus, Nissan Pulsar κλπ. Οψόμεθα

        18
    • Κινητήριος

      Θεωρώ καλά αυτοκίνητα τα Ιαπωνικά αυτοκίνητα αλλά ποτέ δε μου άρεσαν ιδιαίτερα, ούτε τα θαύμαζα, και αναφέρομαι σε όλες τις κατηγορίες πλην υπεραυτοκινητων τύπου gtr, και επαγγελματικών 4x4. Αυτό που κάνει το σιβικ type R είναι ...κάτσε καλά. Κακάσχημο μεν αλλά τρομερά στημένο. ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΡΑΒΟΙ! Τα χιλιόμετρα εισόδου σε VW & AUDI ΔΕΝ είναι αυτά που λέτε. Τη στιγμή εισόδου τα χιλιόμετρα είναι ΛΙΓΟΤΕΡΑ και στις δυο περιπτώσεις. Στην περίπτωση του Hyundai, είστε υπέρ αυστηροί.... Για να λέμε τα πράγματα όπως ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ είναι. Όχι ότι δεν είναι υπέρ οχήματα τα του group οχήματα, απλά στο συγκεκριμένο τεστ υστερούν. :)

        13
    • Vasilis

      Το οτι απλό αυτοκίνητο σαν to fiesta τα βάζει σε κρατηματα με αυτοκίνητα 300 αλόγων,με ξεπερνα,άμα ειχατε και το focus rs θα ήταν ιδανικο το τεστ,παρολα αυτα πολλα συγχαρητήρια..

        8
    • Mak

      Μπράβο Honda! Για το Focus είναι νομίζω λίγο δύσκολο να επιλέξεις ποιο θα έπρεπε ενδεχομένως να πάρει μέρος σε μία τέτοια συγκριση RS 350 ίππων (συγκρίνεται άμεσα με Mercedes A45 και Audi RS3) ή ST των 250 (όπως και η Giulietta Veloce) που θεωρητικά υπολείπεται? Τα Seat Leon Cupra (αν και δεν πιστεύω σε θεαματικά καλύτερα αποτελέσματα σε σχέση με S3 ή Golf R) και τα Peugeot 308 GTI και Renault Megane RS (όταν είναι διαθέσιμο) είναι μάλλον πιο άμεσα συγκρίσημα. Όντως το Fiesta και πιθανόν κάποια άλλα αυτοκίνητα που δεν έχουμε δει ακόμη δείχνουν ότι κρατήματα έχουν πλέον και αυτοκίνητα καθημερινής χρήσης ή πιο εύκολης κτήσης. Καλά νέα για όλους μας νομίζω! Σημασία έχει και ότι τα sport modes δίνουν μόνο 2-3 km/h! Type R wins this one!

        4
    • pt

      Το peugeot 2008 που είναι ένα απλό καθημερινό μικρό SUV έχει 76χλμ στο συγκεκριμένο τέστ !!Σιγά τα gti με 3χλμ διαφορά παραπάνω !!!Βάλτε το peugeot 308 GT με τα 270 ps να τρίβουν τα μάτια τους όλοι !!!!

        3
    • Vasilis

      Συγχαρητήρια για την ενδιαφερουσα δοκιμη. Στην αντιστοιχη των SUV που δημοσιεύσατε πρόσφατα είχατε ποινή -2,5 χιλιόμετρα για ζάντες 18 ιντζων ή για τετρακίνηση. Στο συγκεκριμενο τεστ των GTI δεν αναφερεστε σε αυτη την παράμετρο. Επομένως ενα σπορτιφ SUV πχ Mitsubishi Eclipse Cross ή BMW X1 που πιάνουν χωρίς την ποινή τα 75χλμ/ωρα ( δηλ εχουν αντιστοιχες ζαντες με τα Gti) ειναι ουσιαστικά στο μέσο όρο των Gti που δοκιμασατε στο elk τεστ πχ Volkswagen Golf R - 74 χλμ./ώρα στο Comfort, 77 χλμ./ώρα στο Race??

        2
    • Δημήτρης

      Audi S3 Comfort:84χλμ/ώρα Dynamic:94χλμ/ώρα Honda Civic Type R Comfort:80χλμ/ώρα +R:92χλμ/ώρα Hyundai i30 N Performance Comfort:80χλμ/ώρα Ν:88χλμ/ώρα

        1
    • Nikosbuffon

      Τελικα σας πειραζει μερικους εδω μεσα που το καλύτερο ειναι το type r που ειναι και προαθιοκινητο και ουτε τα γερμανικά τετρακίνητα και τα καλα γαλλικα προσθιοκινητα δεν το φτάνουν δεν πειράζει τπυ χρόνου η του παρα χρόνου η οταν βαρεθουν οι Ιάπωνες να σπανε πλακα με τους ευρωπαίους γενικα. Γιατί μονο τους αμερικανούς υπολογιζουν.γιατι Όταν οι Ιάπωνες φτιάχνουν αυτοκίνητο και το κάνουν σοβαρα δεν έχουν ανταγωνισμό

       
    • ΜΟΥΛΑΚΑΚΗΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ

      audi s3 :comfort 72χαω. sport. 82χαω honda civic :comfort 71χαω sport 80χαω hyundai: comfort 70χαω sport 79χαω