• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οικογενειακά SUV: Και τα «θηρία» στρίβουν! (+videos)

Διαβάστηκε από 117126 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/9/2018
 

Δοκιμάζουμε 13 μικρομεσαία crossover στην ικανότητα αποφυγής κίνδυνου. Ποια είναι η επίδοσή τους στο περίφημο τεστ ταράνδου ή αγγλιστί elk test;

Ήρθε λοιπόν και η ώρα των μικρομεσαίων SUV/crossover. Η αρχή είχε γίνει πριν λίγο καιρό με τα best seller μικρά μοντέλα της αγοράς για να ακολουθήσει μετά η κατηγορία με τη μεγαλύτερη δυναμική, αυτή των μικρών crossover. Ο λόγος φυσικά για την δοκιμασία αποφυγής κινδύνου (Elk Test) που πραγματοποίησε το Test Center του AutoΤρίτη. Όπως καταλαβαίνετε, δεν υπήρχε περίπτωση λοιπόν να μην την επαναλάβουμε για τα μικρομεσαία crossover, τη πιο δημοφιλή επιλογή πλέον για τα οικογενειακά αυτοκίνητα. Και από τη στιγμή που αναφέρεται η λέξη οικογένεια, τότε αναπόφευκτα η ασφάλεια αποτελεί σίγουρα ένα από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά –αν όχι το σημαντικότερο-  από τις απαιτήσεις που έχουμε από το αυτοκίνητό μας.

Elk Test: Το απόλυτο τεστ ενεργητικής ασφάλειας
Το τεστ αποφυγής κινδύνου (Elk Test) θεωρείται μια από τις πιο σημαντικές δοκιμασίες αξιολόγησης της ενεργητικής ασφάλειας ενός μοντέλου μιας και έχει ως βασικό σκοπό να αναδείξει την συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου στην περίπτωση που επιχειρήσει απότομο ελιγμό αποφυγής εμποδίου με αρκετά χιλιόμετρα. Δηλαδή, για να το πούμε πιο απλά, δείχνει πως θα συμπεριφερθεί ένα αυτοκίνητο όταν πηγαίνοντας στο δρόμο, του πεταχτεί για παράδειγμα ένα ζώο ή ένα άλλο όχημα. Σε αυτή τη δοκιµασία πρωταγωνιστικό ρόλο παίζει το πλαίσιο, το µεταξόνιο και τα µετατρόχια, η αρχιτεκτονική και η ρύθµιση της ανάρτησης, το βάρος και η κατανοµή του, το κέντρο βάρους καθώς και τα ελαστικά (διάσταση, κατάσταση και χαρακτηριστικά). Οι επιδόσεις των compact crossover αποτέλεσαν μια μικρή έκπληξη, καθώς τα πήγαν πολύ καλύτερα απΆ ότι περιμέναμε. Για να δούμε θα το κάνουν αυτό και τα μικρομεσαία SUV. Πιστοί στο πλάνο μας, όπως και τις προηγούμενες φορές, επιλέξαμε –όπου ήταν δυνατό- εκδόσεις βενζίνης, με ίδια ελαστικά, όπως αυτά που έχουν στις μεσαίες εξοπλιστικές εκδόσεις τους, που είναι και οι πιο εμπορικές. 

Ευχαριστούμε τον Δήμο Μαραθώνα, τον Πρόεδρο και το Συμβούλιο της Δημοτικής Κοινότητας Μαραθώνα για την ευγενική παραχώρηση του χώρου, όπου πραγματοποιήθηκαν οι δοκιμές των αυτοκινήτων.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

TEST CENTER - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • ΘΑΝΟΣ

    ΔΕΝ ΒΑΡΕΘΗΚΑΤΕ ΠΙΑ? ΣΥΝΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΛΑΤΡΕΜΕΝΟ ΓΚΡΟΥΠΑΚΙ...ΚΑΙ ΕΔΩ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ https://www.youtube.com/watch?v=fR1yxzizNBE

      18
    • autotriti

      Απάντηση: Εμείς χρησιμοποιούμε διαφορετικές προδιαγραφές (πλάτη λωρίδας, οδόστρωμα κ.λπ.) που ταιριάζουν στην ελληνική πραγματικότητα.

        8
  • Χαμηλή επίδοση Kadjar λόγω diesel??

    παρατηρώ ότι την πιο χαμηλή επίδοση την έχει το Kadjar, το οποίο όμως είναι και το μοναδικό diesel της δοκιμής. Γεννάται το ερώτημα, μήπως η αύξηση βάρους του diesel κινητήρα συνετέλεσε στο αποτέλεσμα αυτό. Σε κινητήρα βενζίνης κάποιος θα περίμενε επιδόσεις qashqai...

      3
    • autotriti

      Απάντηση: Το Kadjar που μας παραχωρήθηκε για την δοκιμή είναι διαφορετικών προδιαγραφών από τα υπόλοιπα μοντέλα του τεστ, με κινητήρα diesel και 4X4 και για αυτό πήρε την ποινή των 2,5 χλμ.

       
  • pappas athanasios

    το elk test που κανατε, σε σχεση με αυτα αλλων χωρων, σε τι διαφερουν? τα αποτελεσματα συγκλινουν? αν οχι, γιατι?

      1
    • autotriti

      Απάντηση: Εμείς χρησιμοποιούμε διαφορετικές προδιαγραφές (πλάτη λωρίδας, οδόστρωμα κ.λπ.) που ταιριάζουν στην ελληνική πραγματικότητα.