• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τι θυσιάζεις για καθαρόαιμο 4Χ4;

Διαβάστηκε από 4659 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/5/2019
 

Ποιές ανέσεις αξίζει να αφήσεις για να έχεις ένα καθαρόαιμο 4Χ4; Μήπως ένα απλό SUV είναι καλύτερη επιλογή;

Πόσες θυσίες είσαι έτοιμος να κάνεις για να παραμείνεις πιστός σε αυτό που θεωρείς εσύ ότι αξίζει να λέγεται SUV;
 
Κάποτε όταν λέγαμε Suzuki Vitara ξέραμε ότι πάνω απ`όλα ήταν οι εκτός δρόμου ικανότητες που μετρούσαν. Και δεν ήταν φυσικά το μόνο SUV που έδινε έμφαση στην τετρακίνηση, την εκτός δρόμου οδήγηση και έφερε τον τίτλο του καθαρόαιμου με περηφάνια.
 
Σήμερα η Suzuki έχει κρατήσει για αυτόν τον τίτλο μόνο ένα μοντέλο. Το νέο Jimny είναι επάξιος συνεχιστής όχι μόνο του προηγούμενου, αλλά μιας ολόκληρης σχολής αυτοκινήτων που είχε και έχει φανατικό κοινό. Όμως τα αυτοκίνητα σαν το Jimny είναι μετρημένα. Για την ακρίβεια είναι πλέον μόλις δύο. Το Jimny και το Jeep Wrangler. Με την Land Rover να έχει διακόψει το Defender, τα καθαρόαιμα SUV είναι λιγότερα από ποτέ. Μήπως όμως είναι λιγότεροι από ποτέ και όσοι θα τα αγόραζαν;
 
Βλέπεις το να πάρεις το καθαρόαιμο είναι εύκολη απόφαση από πλευράς «εικόνας». Το Jimny δείχνει καταπληκτικό, τετράγωνο, άγριο, ατίθασο, έτοιμο για όλα. Για το Wranger τι να πούμε; Όνειρο! Όμως πέρα από την εικόνα, υπάρχει και  η χρήση.
 
Γιατί το καθαρόαιμο μπορεί να «σκοτώνει» εκτός δρόμου, επί της ασφάλτου όμως πρέπει να κάνεις τη μία παραχώρηση μετά την άλλη. Ποιότητα κύλισης; Τραχιά. Αεροδυναμικοί θόρυβοι; Δυνατοί. Κλίσεις στις στροφές: Μεγάλες. Και αυτά είναι τα πρώτα. Βλέπεις η έμφαση στο χώμα, δημιουργεί περιορισμούς και σε άλλους τομείς.
 
Μπορεί να μιλάμε για τετρακίνητα αυτοκίνητα, αλλά στην άσφαλτο είναι δικίνητα. Η τετρακίνηση δεν είναι αυτόματη και έτσι όταν δεν πατάς σε χώμα είσαι πισωκίνητος. Τα κιβώτια έχουν κοντές σχέσεις για να υπάρχουν αποθέματα ροπής παντού, που σημαίνει πως αν πας ταξίδι, ακόμη και με 130 χλμ./ώρα θα κινείσαι με 5.000 στροφές στον κινητήρα. Ο θόρυβος γίνεται ενοχλητικός.
 
Σκέψου τώρα: Αξίζει να θυσιάσεις τις ανέσεις ενός «ανίκανου» στο χώμα SUV για να έχεις την απόλυτη εκτός δρόμου κίνηση; Ειδικά όταν στην άσφαλτο το «ανίκανο» κυλάει σαν Rolls Royce συγκριτικά με το καθαρόαιμο; Τι λες; Δείχνουν άγρια, αξίζουν όμως τη θυσία;

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό VW ID.3

Δοκιμή: Nissan Qashqai diesel

Νέο Scala: Αλλάζει ο χαρακτήρας με ένα όνομα;

ΜΕΓΑΛΗ ΕΡΕΥΝΑ: Το κόστος Service 5ετίας των best seller μικρών

Η κίνηση στους δρόμους

Με 7 διαφορετικές εκδόσεις το νέο Audi A3

Peugeot 208 GT-Line VS VW Polo R-Line

Δοκιμή: Honda Civic Sedan με 182 PS

Tι έχει το Yaris που δεν έχουν οι άλλοι;

Video: Νέα Mercedes-AMG GLC 43 Coupe με 390 PS

Έτσι θα «γυαλίζουν» οι τροχοί

Αμορτισέρ: check ή αντικατάσταση;

Clima vs A/C! Ποιο είναι καλύτερο;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Ιουλίου

RENAULT: CLIO από 10.990€ και ...θα σκάσει ο τζίτζικας που δεν μπορεί να το αποκτήσει. Εσύ όμως μπορείς!

περισσότερα »