Το 0-300χλμ./ώρα είναι το τεστ αξιοπιστίας της Koenigsegg Regera

2.543 Επισκέψεις στο άρθρο (8/1/2021)

Ένα πάτημα του γκαζιού μέχρι τα 300 χλμ./ώρα είναι το τελευταίο τεστ που κάνει η Koenigsegg για να διαπιστώσει εάν το μοτέρ, το κιβώτιο και όλα τα ηλεκτρικά συστήματα του αυτοκινήτου δουλεύουν άψογα.


Το Koenigsegg Regera δεν είναι ένα αυτοκίνητο σαν όλα τα άλλα καθώς, όχι μόνο ξεχωρίζει χάρη στην επιθετική του σχεδίαση αλλά το υβριδικό του κινητήριο σύνολο είναι τέτοιο που μπορεί να του χαρίζει εξωγήινες επιδόσεις.

Το Koenigsegg Regera εφοδιάζεται με μπαταρίες 800 βολτ και σε συνεργασία με υψηλότατης απόδοσης ηλεκτροκινητήρες που φέρει και ενός V8 κινητήρα βενζίνης, αποδίδει ισχύ άνω των 1.500 ίππων και των 2.000 Nm ροπής, κάνοντας το αμάξωμα των 1.590 κιλών να εκτοξεύεται από την ακινησία στα 100 χλμ./ώρα σε 2,8 δλ. και τα 300 χλμ./ώρα σε 10,9 δλ.! 

Η εταιρεία λοιπόν, ξέροντας πως όσοι αγόρασαν το μοντέλο, θα επιχειρήσουν κάποια στιγμή να φτάσουν το μοντέλο στα όρια του, αποφάσισε να εκτελεί κάποιες δοκιμές πριν τα δώσει στους νέους ιδιοκτήτες που πλήρωσαν αδρά για αυτά.

Συγκεκριμένα, κάθε Koenigsegg Regera δοκιμάζεται σε επιτάχυνση από στάση έως τα 300 χλμ./ώρα ώστε να διαπιστώσουν οι υπεύθυνοι της εταιρείας ότι το υβριδικό κινητήριο σύνολο, το κιβώτιο και όλα τα ηλεκτρικά συστήματα του υπέρ-αυτοκινήτου δουλεύουν στην εντέλεια. Βέβαια, τα 300 χλμ./ώρα βέβαια είναι σε αυτή την περίπτωση «παιχνιδάκι», αφού η Regera έχει μέγιστη τελική ταχύτητα τα 402 χλμ./ώρα!

Το ευτυχές γεγονός για τους Σουηδούς είναι ότι χρειάστηκε να το κάνουν μόνο για 80 φορές, αφού η παραγωγή του αυτοκινήτου είναι πολύ περιορισμένη. Όλα τα αυτοκίνητα έχουν ήδη παραγγελθεί, με το κόστος για το καθένα από αυτά να φτάνει περίπου τα 1,7 εκατομμύρια ευρώ.
 

BRIDGESTONE VS GOODYEAR
test center