Το Ioniq 5 N eN1 Cup Car είναι το νέο ηλεκτρικό αγωνιστικό της Hyundai

1.876 Επισκέψεις στο άρθρο (1/4/2024)
Το Ioniq 5 N eN1 Cup Car είναι το νέο ηλεκτρικό αγωνιστικό της Hyundai
8 Φωτογραφίες »

- Αποτελεί την αγωνιστική έκδοση του Ioniq 5 N και θα αγωνιστεί στη νέα κατηγορία eN1 που εισήχθη φέτος
- Κληρονομεί το κινητήριο σύνολο και την μπαταρία της έκδοσης δρόμου
- Νέα σχεδίαση με βελτιωμένη αεροδυναμική και μεγαλύτερη ασφάλεια
- Ζυγίζει λιγότερο από δύο τόνους
- Θα κάνει το ντεμπούτο του στον εναρκτήριο γύρο του Hyundai N Festival στις 27 Απριλίου

Αποτελεί την αγωνιστική έκδοση του Ioniq 5 N και θα αγωνιστεί στη νέα κατηγορία eN1 που εισήχθη φέτος

Η Hyundai διοργανώνει εδώ και μερικά χρόνια το Hyundai N Festival και στο πλαίσιο αυτό παρουσίασε το Ioniq 5 N eN1 Cup, που είναι η αγωνιστική εκδοχή της έκδοσης δρόμου του Ioniq 5 N και θα αποτελέσει την παρθενική εμφάνιση της κορεατικής μάρκας σε αγώνες αυτοκινήτων με αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Η Hyundai κατασκεύασε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο για επαγγελματίες οδηγούς που αγωνίζονται στην αγωνιστική κατηγορία N1, όπου ήδη συμμετέχει το υπάρχον Avante (Elantra). Πιο συγκεκριμένα, θα αγωνιστεί στη νέα κατηγορία eN1 που εισήχθη φέτος, η οποία λειτουργεί με ανοιχτούς κανονισμούς, όπου οι ομάδες μπορούν να αγωνίζονται με διάφορα προϊόντα ελαστικών χωρίς να περιορίζονται σε έναν μόνο κατασκευαστή.

Κληρονομεί το κινητήριο σύνολο και την μπαταρία της έκδοσης δρόμου

Το ηλεκτρικό αγωνιστικό κληρονομεί και το σύστημα κίνησης της έκδοσης δρόμου με δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης από 609 (ο μπροστά αποδίδει 226 ίππους, ενώ ο πίσω 383 ίππους) έως 650 ίππους στη λειτουργία N Grin Boost και 740 Nm ροπής (770 Nm στη λειτουργία Boost). Αυτό του επιτρέπει να επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε περίπου 3 δευτερόλεπτα. Επιπλέον, το Ioniq 5 N eN1 Cup Car θα κληρονομήσει και την μπαταρία των 84 kWh που δύναται να φορτίσει από το 10% έως το 80% σε 18 λεπτά. Τέλος, είναι ενδιαφέρον ότι τα συστήματα N Grin Boost, N e-Shift και N Active Sound του αυτοκινήτου δρόμου έχουν διατηρηθεί στην αγωνιστική έκδοση. Παρότι μοιράζεται τα περισσότερα σημαντικά εξαρτήματα του συστήματος κίνησης με το μοντέλο δρόμου, επωφελείται από μια σειρά σημαντικών αναβαθμίσεων.

Νέα σχεδίαση με βελτιωμένη αεροδυναμική και μεγαλύτερη ασφάλεια

Όπως και το μοντέλο δρόμου, το Ioniq 5 N eN1 Cup Car στηρίζεται στην πλατφόρμα E-GMP (Electric Global Modular Platform) της Hyundai και συνδυάζεται με το ισχυρό σύστημα θερμικής διαχείρισης της μπαταρίας και το ισχυρό σύστημα αναγεννητικής πέδησης. Στα μηχανικά μέρη, πέρα από τον νέο συνδυασμό ανάρτησης-φρένων, ξεχωρίζει από τον νέο προφυλακτήρα με τις τεράστιες εισαγωγές και το εξίσου μεγάλο splitter, τις σφυρήλατες 18άρες ζάντες σε σλικ ελαστικά, τη χαμηλότερη κατά 70 χλστ. ρυθμιζόμενη ανάρτηση με αμορτισέρ διπλής κατεύθυνσης, τις εξαπίστονες και τετραπίστονες σφυρήλατες δαγκάνες (εμπρός-πίσω), τη θηριώδη αεροτομή και τον ανάλογων διαστάσεων διαχύτη. Η αεροδυναμική έχει επίσης τροποποιηθεί σημαντικά. Οι αλλαγές περιλαμβάνουν νέους φουσκωμένους θόλους και μια πίσω πτέρυγα. ¶λλες αλλαγές περιλαμβάνουν προειδοποιητική ένδειξη υψηλής τάσης, ενώ η θύρα φόρτισης έχει μετατοπιστεί στον πίσω προφυλακτήρα. Επιπλέον, όσον αφορά το εσωτερικό, διαθέτει αγωνιστικές ζώνες 6 σημείων στο εσωτερικό και αγωνιστικά μπάκετ καθίσματα.

Ζυγίζει λιγότερο από δύο τόνους

Παρά το γεγονός ότι διαθέτει ένα πλήρες αεροδυναμικό κιτ αμαξώματος με διογκωμένα φτερά και ένα τεράστιο πίσω φτερό, το νέο αγωνιστικό ζυγίζει σχεδόν 1970 κιλά, δηλαδή τουλάχιστον 250 κιλά λιγότερο από το κανονικό Ioniq 5 N που υπολογίζεται πάνω από 3 τόνους, μειώνοντας δραστικά την αναλογία κιλών ανά ίππο. Η δίαιτα οφείλεται στην τοποθέτηση μιας κουκούλας από πλαστικό ενισχυμένο με υαλοβάμβακα (FRP) και παραθύρων από πολυανθρακικό. Επιπλέον, διαθέτει σφυρήλατους τροχούς 18 ιντσών με slick ελαστικά και έχει μια απογυμνωμένη καμπίνα με ένα μονό κάθισμα.

Συνέχεια του άρθρου >>>
TI LINGLONG AGORAZO
fiat