Το Peugeot 208 από την πρώτη αλλαγή κατεύθυνσης της επιτυχημένης προσπάθειάς του, έδειξε πολύ σταθερό και ακριβές μέσω του συστήματος διεύθυνσης.

Οι κλίσεις του αμαξώματος κάνουν την εμφάνισή τους από τη δεύτερη αλλαγή κατεύθυνσης, δεν επηρεάζουν ωστόσο την διαδικασία.

Αισθητό είναι το άνοιγμα της τροχιάς του 208 λίγο πριν την 3η αλλαγή κατεύθυνσης όμως μέχρι τα 75 χλμ./ώρα δεν είχε καμία δυσκολία να «επιστρέψει» στη λωρίδα του.

Πόσο καλά στρίβει το νέο Peugeot 208; (+video)

39.271 Επισκέψεις στο άρθρο (10/12/2019)

Μετά την πρώτη δοκιμή του, το νέο Peugeot 208 τα βάζει με τον «Τάρανδο». Τελικά, πόσο καλά στρίβει σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του;


Το Peugeot 208 είναι ένα ιδιαίτερα ευχάριστο οδηγικά αυτοκίνητο και εντυπωσιάζει με τον τρόπο που συνδυάζει τα δυναμικά χαρακτηριστικά της οδήγησής του, με την υψηλή άνεση και την ποιότητα κύλισής του. Έχοντας νωπές αυτές τις εντυπώσεις από την δοκιμή του, ήρθε η ώρα να το περάσουμε από το απαιτητικό τεστ αποφυγής κινδύνου (elk test). Σε αυτό η ανάρτηση πιέζεται ιδιαίτερα λόγω των απότομων αλλαγών κατεύθυνσης και το αυτοκίνητο πρέπει να διαχειριστεί το βάρος (4 επιβάτες + αποσκευές) και τις δυνάμεις που ασκούνται σε αυτό από τις απότομες αλλαγές πορείας (4 συνολικά). Στα πόσα χιλιόμετρα το πέρασε επιτυχώς και ποια ή διαφορά του από το προηγούμενο;

1 χλμ./ώρα παραπάνω είναι σημαντικό
Το έχουμε ξαναπεί. 1 χλμ./ώρα παραπάνω αλλάζει εντελώς την συμπεριφορά του αυτοκινήτου, 1 χλμ./ώρα παραπάνω μπορεί να είναι… βουνό. Για αυτό και η βελτίωση κατά 1 χλμ./ώρα της προηγούμενης με την νέα γενιά δεν είναι αμελητέα. Το αντίθετο θα τονίσουμε. Δείχνει μια συνολική αναβάθμιση και βελτίωση σε επιμέρους τομείς όπως τιμόνι, πλαίσιο, ανάρτηση και ESP. Μπράβο νέο Peugeot 208!

74 χλμ./ώρα - επιτυχής προσπάθεια
 Η πρώτη μας προσπάθεια με το νέο Peugeot 208 έγινε στα 74 χλμ./ώρα, η ταχύτητα που έφερε το προηγούμενο στα καλύτερα της μικρής κατηγορίας. Εκτός από αυτό, ο λόγος που επιλέχθηκε να ξεκινήσουμε με αυτή την ταχύτητα ήταν η πολύ καλή αίσθηση και ο έλεγχος του αμαξώματος που επέδειξε σε όλη τη διάρκεια των δοκιμαστικών περασμάτων από τον διάδρομο. Παρά τις αυξημένες κλίσεις του αμαξώματος και την μεγάλη «τροχιά» που διέγραφε, επέδειξε εξαιρετική ακρίβεια στις εντολές του οδηγού μέσω του τιμονιού. Παράλληλα το ESP δεν χρειάστηκε να επέμβει παρά μόνον στην πρώτη αλλαγή κατεύθυνσης του τεστ.

75 χλμ./ώρα - επιτυχής προσπάθεια
Η εικόνα του Peugeot 208, από τα 74 χλμ./ώρα δεν άλλαξε πολύ και στα 75 χλμ./ώρα. Και πάλι είχαμε αυξημένες κλίσεις που οδήγησαν σε μια πιο ανοιχτή τροχιά, αλλά πάντα μέσα στα όρια του διαδρόμου, βγάζοντας το τεστ με σχετική ευκολία και σε επαναλαμβανόμενες προσπάθειες. Και πάλι η αίσθηση ήταν εξαιρετική από την ανάρτηση και το τιμόνι, με τον οδηγό και τους επιβάτες να μην αντιλαμβάνονται πως πρόκειται για κάποια «έκτακτη» κατάσταση, αφού όλη η διαδικασία βγήκε ομαλά και αβίαστα.

76 χλμ./ώρα - ανεπιτυχής προσπάθεια
Στα 76 χλμ./ώρα οι κλίσεις άνοιγαν ακόμα περισσότερο την τροχιά του 208 με αποτέλεσμα να «φλερτάρει» έντονα με την υποστροφή στο δεύτερο διάδρομο του τεστ, ενώ ακόμα και αν δεν ακούμπαγε εκεί τις κορίνες, ήταν αδύνατο να «κλίσει»  η πορεία του για την επαναφορά του στην λωρίδα (σ.σ. στον 3ο και τελευταίο διάδρομο του τεστ). Πάντως και πάλι το σύστημα διεύθυνσης και η ανάρτηση έδειξαν να μην έχουν πρόβλημα στην διαδικασία, ενώ και το ESP λειτούργησε πιο έντονα και δραστικά στην πρώτη αλλαγή πορείας δεν κατάφερε ωστόσο να ανακόψει την υποστροφή.

Απέναντι στο Peugeot 208 1ης γενιάς 
Η προηγούμενη γενιά του 208 είχε κάνει 74 χλμ./ώρα επιδεικνύοντας σταθερότητα και καλή αίσθηση σε όλη τη διαδικασία παρά τις κλίσεις της ανάρτησης. Η νέα γενιά κατάφερε το… βουνό όπως είπαμε, δηλαδή να βελτιωθεί 1 χλμ./ώρα επιπλέον. Τώρα η ανάρτηση δουλεύει ακόμη καλύτερα έχοντας μεγαλύτερο εύρος, το τιμόνι έχει επίσης βελτιωθεί ένα τσικ, ενώ το ESP δουλεύει ακόμη πιο γλυκά και αποτελεσματικά.

Δείτε εδώ, το MEGA TEST του AutoΤρίτη με όλα τα μοντέλα της κατηγορίας στην δοκιμή αποφυγής κινδύνου.!

Toyota
test center