• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το Infiniti Qs Inspiration concept θα κάνει το ντεμπούτο του ως ηλεκτρικό σπορ μοντέλο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης στις 16 Απριλίου.

Tο πρωτότυπο θα είναι προεπισκόπηση ενός μελλοντικού οχήματος παραγωγής που θα διατίθεται με ηλεκτρικούς και υβριδικούς κινητήρες.

Το «πρόσωπο» του Infiniti Qs Inspiration

Διαβάστηκε από 1302 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/4/2019
 

Το Infiniti Qs Inspiration concept θα κάνει το ντεμπούτο του ως ηλεκτρικό σπορ μοντέλο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης στις 16 Απριλίου, με τη μάρκα να προσφέρει στο φως της δημοσιότητας teaser εικόνες του νέου της έργου.

Όπως γνωστοποιεί η ιαπωνική φίρμα το πρωτότυπο θα είναι προεπισκόπηση ενός μελλοντικού οχήματος παραγωγής που θα διατίθεται με ηλεκτρικούς και υβριδικούς κινητήρες, συμμετέχοντας και αυτό στο πρότζεκτ της φίρμας για την κατασκευή μοντέλων με λιγότερους ή και καθόλου ρύπους.
 
«Η εποχή της ηλεκτροκίνησης μας δίνει την ευκαιρία να ανανεώσουμε τα διαπιστευτήριά μας ως καινοτόμα μάρκα. Είμαστε έτοιμοι να κινηθούμε γρήγορα και αποφασιστικά σε αυτόν τον αναπτυσσόμενο και συναρπαστικό τομέα της αγοράς», δήλωσε ο πρόεδρος της Infiniti, κ. Christian Meunier, αναφορικά με το τι σημαίνει τοπ νέο πρωτότυπο για την εταιρεία.
 
Σύμφωνα με την Infiniti, το εν λόγω σεντάν θα πατήσει στην ευέλικτη πλατφόρμα που υποστηρίζει ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Η μάρκα φαντάζεται το αυτοκίνητο να έχει τη κίνηση σε όλους τους τροχούς, ωστόσο δεν προχωράει στην αποκάλυψη περισσότερων λεπτομερειών σχετικά με το σύστημα κίνησης.
 
Περνώντας στις εικόνες βλέπουμε πως ο πρόβολος του πρωτότυπου έχει μικροσκοπικούς προβολείς με ακανόνιστες άκρες και μία μεγάλη ενιαία μάσκα με μικρές εισόδους αέρα και ένα εμπρόσθιο σπλίτερ. Οι δυναμικές γραμμές και οι μεγάλοι τροχοί είναι επίσης δύο από τα βασικά χαρακτηριστικά, όπως και η ύπαρξη καμερών στη θέση των παραδοσιακών πλαϊνών καθρεπτών.
 
Η καμπίνα του Qs Inspiration δεν είναι ορατή, αλλά η Infiniti λέει ότι η θέση οδήγησης είναι στοιχισμένη ψηλά, κάτι που έρχεται σε αντίθεση με τη πλειοψηφία των σπορ σεντάν που έχουν τη θέση οδήγησης χαμηλά.