• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Γερμανικό και ιαπωνικό στρατόπεδο συγκρούονται στα μικρά crossover με δύο αξιόμαχα μοντέλα: Toyota C-HR Vs Volkswagen T-Roc. Ποιος θα πάρει τη νίκη;

Το C-HR με την ριζοσπαστική και συνάμα φουτουριστική σχεδίαση δεν θυμίζει σε τίποτα μοντέλο παραγωγής της Toyota.

Το T-Roc κατάφερε να αποτινάξει το «μια από τα ίδια» με το οποίο είχε συνηθίσει το κοινό της η Volkswagen.

Πολύ καλό σε ποιότητα και με μοντέρνα σχεδίαση το εσωτερικό του C-HR. Αν θέλετε, επιλέξτε μια δίχρωμη απόχρωση.

Η διχρωμία στο εσωτερικό του T-Roc δίνει επιπλέον πόντους. Κανένα παράπονο από την εργονομία και την ποιότητα.

Toyota C-HR Vs VW T-Roc

Διαβάστηκε από 13727 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/2/2018
 

Από τη μάχη μεταξύ των Toyota και Volkswagen δεν θα μπορούσε να απουσιάζει αυτή μεταξύ του νέου VW T-Roc και Toyota C-HR. Με στυλ που «ροκάρει», ίδια ιπποδύναμη και τιμή, η τελική έκβαση στις βασικές εκδόσεις των δύο μοντέλων έχει πολύ ενδιαφέρον. Ποιο από τα δύο αποτελεί πιο δελεαστική επιλογή;

Αν έκρυβες το σήμα των δύο μοντέλων και άφηνες μόνο το όνομά τους, δηλαδή T-Roc και C-HR, δύσκολα θα έλεγες πως πρόκειται για μοντέλα των Volkswagen και Toyota. Όχι μόνο επειδή το ίδιο το όνομα δεν παραπέμπει κάπου αλλού μέσα στην ίδια την μάρκα, αλλά επειδή και τα μοντέλα ως μοντέλα φαίνεται πως έχουν ξεφύγει από τις στενές νόρμες της κάθε εταιρείας. Πάρτε για παράδειγμα το C-HR. Σας φαίνεται αυτό για κάποιο Toyota; Όχι βέβαια. Με τέτοια ριζοσπαστική και φουτουριστική σχεδίαση νομίζεις πως είναι κάποιο ηλεκτρικό του μέλλοντος. Κοιτάξτε τώρα τo T-Roc. Είναι ένα «μια από τα ίδια» Volkswagen; Πάλι, όχι, αν και οι επιρροές με τα υπόλοιπα μοντέλα του οίκου είναι περισσότερες. Ποιο είναι τώρα το ομορφότερο; Σίγουρα η απάντηση εμπεριέχει αρκετά το υποκειμενικό στοιχείο, ωστόσο θεωρούμε πως η πλάστιγγα γέρνει πως το ιαπωνικό μοντέλο και αυτό επειδή καταφέρνει περισσότερο να προκαλέσει τον λεγόμενο WOW factor. Βέβαια, να είμαστε ειλικρινείς, αυτό συμβαίνει περισσότερο στις εκδόσεις με διχρωμία στο αμάξωμα. Στα σκούρα, μονόχρωμα μοτίβα, χάνει λίγο από την νεανικότητά του. 

Πιο ρευστό το εσωτερικό του C-HR
Αφήνοντας την εξωτερική σχεδίαση και περνώντας στο εσωτερικό των δύο μοντέλων, πάλι θα ισχυριστούμε πως η διχρωμία παίζει αποφασιστικό ρόλο. Κοιτάξτε το δίχρωμο εσωτερικό του T-Roc και έπειτα το μονόχρωμο του C-HR. O Γερμανός κερδίζει. Βάλτε τώρα στο μυαλό σας ένα δίχρωμο εσωτερικό για το C-HR. Η ισορροπία αλλάζει. Το ιαπωνικό μοντέλο παρά το μπλε φωτισμό είναι πιο ενδιαφέρον, με πιο ρευστές γραμμές και μία οθόνη αφής που κερδίζει τις εντυπώσεις. Μάλιστα, το ίδιο συμβαίνει και με την ποιότητα των υλικών και τη συναρμογή. Σε πείθει εύκολα. Ίσως βέβαια και επειδή αναζητάς λιγότερο το μαλακό πλαστικό από ότι στο T-Roc.

Ευρύχωρο, αλλά όχι για παιδιά. Ποιό;
Το έχουμε ξαναγράψει. Στο κομμάτι της ευρυχωρίας, το Toyota C-HR δεν υστερεί απέναντι στον ανταγωνισμό της κατηγορίας. Ωστόσο, προκειμένου να επιτευχθεί αυτή η πανέμορφη εξωτερική, κουπέ σχεδίαση, οι πίσω επιβάτες δεν βλέπουν προς τα έξω με αποτέλεσμα τα μικρά παιδιά να παραπονούνται στο 5λεπτο. Έτσι, το T-Roc κερδίζει τη μάχη αν είσαι οικογενειάρχης με παιδί δημοτικού. Τα μεγαλύτερα βλέπουν πιο εύκολα προς τα έξω. Όσο τέλος για τις αποσκευές; Πάλι το γερμανικό μοντέλο έχει το προβάδισμα. Όχι πως τα 377 λίτρα του C-HR δεν σου φτάνουν, αλλά το T-Roc θα χωρέσει περισσότερα…

115 άλογα ο κοινός παρανομαστής
Τα δύο μοντέλα έχουν αντίστοιχη ιπποδύναμη: 115 άλογα. Η διαφορά όμως είναι ότι το VW T-Roc φορά έναν 3κύλινδρο 1.000άρη κινητήρα, ενώ το Toyota C-HR ένα 4κύλινδρο 1.200άρη, ο οποίος ωστόσο έχει λιγότερη ροπή και αυτό αποτυπώνεται σε καθημερινές συνθήκες κίνησης και σε αίσθηση, παρότι στα χαρτιά δείχνει πιο εξελιγμένος λόγω του ότι μπορεί να δουλέψει σε κύκλο Όττο και Ατκινσον. Βέβαια, μιλώντας με νούμερα οι διαφορές είναι πολύ μικρές, τόσο στο κομμάτι της κατανάλωσης, όσο και των επιδόσεων.

Αυτό το Toyota είναι ευχάριστο
Να είμαστε ειλικρινής, όποιο μοντέλο πατάει στην πλατφόρμα MQB έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη μας. Δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά λοιπόν και με το νέο T-Roc. Το γερμανικό SUV απορροφά όμορφα τις ανωμαλίες, είναι ουδέτερο υπό πίεση, σταθερό στον αυτοκινητόδρομο και γενικά δεν έχει να του προσάψεις κάτι σημαντικό. Το ίδιο όμως συμβαίνει κατΆ έκπληξη και με το ιαπωνικό SUV! Η ανάρτηση με γόνατα Μακφέρσον μπροστά και ψαλίδια πίσω εκπλήσσει ευχάριστα. Το τιμόνι από την άλλη είναι πολύ πλούσιο σε πληροφόρηση και αίσθηση. Το ίδιο μάλιστα ισχύει και για τα φρένα, όπως και για την απόλαυση που λαμβάνεις όταν ανεβάζεις οδηγικό ρυθμό. Με λίγα λόγια; Ίσως εδώ να είναι η πιο αμφίρροπη μάχη…

Η άποψή μας
Η τελική επιλογή είναι αρκετά δύσκολη. Η τιμή των δύο μοντέλων διαφέρει για 900 περίπου ευρώ, οι επιδόσεις είναι αντίστοιχες, το ίδιο και η κατανάλωση, ενώ η σχεδίαση και στα δύο τα σπάει. Ο εξοπλισμός είναι πλήρης από τη βασική έκδοση και η σημαντικότερη διαφορά που μπορούμε να προβάλλουμε  είναι η υπεροχή της Toyota στο κομμάτι της εγγύησης. Θεωρούμε, πάντως πως στην τελική επιλογή το υποκειμενικό στοιχείο και προτεραιότητες θα παίξουν καθοριστικό ρόλο.

 

ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • sav

    είπα να σχολιάσω ,επειδή οδήγησα κ τα 2....λοιπόν η δική μου (υποκειμενική φυσικά) ,γνώμη αφού τα τεσταρα αρκετά ....πριν τα δω από κοντά κ τα οδηγήσω ήθελα το chr , τώρα προτιμώ το βαγκεν...συνοπτικά ,πολύ μικροί κ κλειστοφοβικοί χώροι πίσω το chr και δεν μου άρεσε ο μικρός κινητήρας στο δρόμο , ενώ ούτε με ενθουσίασε η τεχνολογία που εχει η βασικη εκδοση, καθως για να πάρεις την οθόνη που είναι απαραίτητη το 2018 για όλους ,λόγω σμαρτφον ,(ιδίως όμως για το τογιοτα χρειάζεται κ κάμερα καθώς έχει κακή ορατότητα πισω),πας 22000…..το τ ροκ είναι για εμένα αρκετά όμορφο, οι Φώτο το αδικούν, χώροι για επιβάτες μόνο λίγο μικρότεροι από μεγαλύτερο κασκαι κ πορτμπαγαζ μεγαλύτερο…η 1000αρα μηχανή είναι δυνατη,αθορυβη κ οικονομική ενώ με 19800 παίρνεις σύγχρονο αυτοκίνητο με κορυφαία τεχνολογία κ καλή αξία μεταπώλησης…έχει πράγματι σκληρά πλαστικά στο ταμπλω, αλλά εμένα δεν με χαλάνε καθώς συνήθως τα σκληρά πλαστικά διατηρούνται καλά στον χρόνο…ουσιαστικα το τ ροκ εχει οδηγικη αισθηση ιδια με το γκολφ

      24
  • atermon

    οποιος γραφει οτι το chr ειναι ποιοτικο μαλλον πρεπει να μας διευκρινισει ττι εννοει; σε σχεση με ενα ντατσια ή λαντα; πηγα και ειδα απο κοντα το chr και απογοητευτηκα απο το εσωτερικο... πολυ λιτο και παντου πλαστικα διαφορετικων ειδων, κολλημενα μεταξυ τους, φυσικα χαμηλης ποιοτητας. Δεν μπορω να καταλαβω πως καποιοι αναφερουν για ποιοτητα οταν δεν ξερουν τι σημαινει... Δυστυχως αν και ειμαι σιγουρα υπερ της μαρκας toyota δεν πιστευω οτι σε επιπεδο ποιοτητας φτανει σε καμια περιπτωση τα γερμανικα και νομιζω οτι την εχει ηδη ξεπερασει και η hyundai (βλεπε ι30).

      22
  • Γιωργος

    Να δω πιο ποιος θα βαλει παιδι στο πισω καθισμα του ch r......Να βλεπει την πορτα και να παει ταξιδι.Δεν υπαρχει ,τελειως κλειστοφοβικο,οποιος εχει παιδια καταλαβαινει.

      21
  • Fontas

    Τα αυτοκίνητα αυτά τα έχω μελετήσει πολύ καλά μιας και ενδιαφέρομαι για κάτι τέτοιο. Το Toyota υπερέχει ξεκάθαρα σε ποιότητα. Το νιώθεις μόλις μπεις μέσα, όταν πιάσεις τους διακόπτες, όταν ακούσεις το κούμπωμα της πόρτας. To ταμπλό του είναι επιπέδου lexus. Μεγάλη διαφορά η πίσω ανάρτηση του CHR που λίγοι θα δώσουν βάση άλλα το καταλαβαίνεις μόλις όταν το πιέσεις σε στροφές, βεντουζώνει. Και το TROC έχει πολύ καλή οδηγική αίσθηση και μου έκανε εντύπωση η ηχομόνωσή του. Όμως τα πλαστικά ρε παιδί μου... τα παιχνίδια του γιού μου είναι από καλύτερο πλαστικό. Στην Ελλάδα με 45C θα τρίζουν μετά από δυο χρόνια, για να μην πω ότι μπορεί να ραγίσουν από τις διαφορές θερμοκρασίας..Οι Γερμανοί έδωσαν ξεκάθαρη προτεραιότητα στην ασφάλεια όπου δεν παίζονται (δείτε τα crash tests). Και τα 2 ειναι πενταστερα αλλά το VW έχει στανταρ πολλά safety gadgets απαραίτητα για την Ελλάδα των ατζαμήδων και εκεί κερδίζει πόντους. Η μηχανή του CHR είναι ικανοποιητικότατη και αξιόπιστη όπως πάντα. Αμφιβάλλω για το VW (δείτε forums με προβλήματα VW και την λίστα με τις πιο αξιόπιστες μάρκες). Νομίζω ότι το TROC απευθύνεται σε gadgetakides και λεζάντες που τους αρέσουν τα λαμπάκια και τα gadgetakia.Προσωπικά έχω ξενερώσει μετά το dieselgate της VW και τα πειράματα σε πιθήκους και ανθρώπους. Δεν προκειται να χρηματοδοτήσω εταιρεία με τέτοια κουλτούρα και δίνω ψήφο εμπιστοσύνης στην Toyota που δίνει βάση στην λεπτομέρεια, σεβασμό στον πελάτη της και στο περιβάλλον.

      19
  • Πειραιωτης

    Ειναι σαν να κλεβεις εκκλησια η μεταξυ τους συγκριση! Αν εισαι ανθρωπος με αισθητικη γνωση για την ομορφια και αγαπη σε οτι αγοραζεις και θες ποιοτητα κορυφαια πας κατευθειαν στο toyota γιατι απλα ειναι μοναδικο! Στην περιπτωση που βαριεσαι την ζωη σου και αγαπας την συνταξη και τα συνεργεια τρεχεις χωρις πολλα λογια στο vw και κανεις φιλο το μαστορα της περιοχης σου!

      19
  • Jimmys

    To T-ROC, αν και είναι πιο νέο, δίπλα στο C-HR δείχνει προηγούμενης δεκαετίας... Από επιδόσεις το T-ROC κερδίζει κατά κράτος καθώς έχεις την επιλογή του 1.5 με 150 άλογα! Δύσκολη απόφαση, εμφάνιση ή επιδόσεις; Ανάμεσα όμως στο 1.2 C-HR και στο T-ROC 1.0 , εννοείται το C-HR.

      19
  • s

    είδαν από κοντά το τούρκικης κατασκευής chr , όσοι υποστηρίζουν την ποιότητα υλικών του μέσα και την ευρυχωρία του;;;πλακα κανουμε;;;εδω ,εγώ δεν άντεχα να κάτσω πίσω, είναι σαν κλουβί…....το μόνο που αξίζει κ κεντράρει το ενδιαφέρον στο κοκπιτ , είναι η οθόνη ,που στο φθηνό μοντέλο δεν υπάρχει κ στην θέση του υπάρχει ραδιόφωνο δεκαετίας 90. Άρα για να είμαστε αντικειμενικοί ,αφού μιλάμε μόνο για διαφορά 1000 ευρω κ όχι 3000 ,έπρεπε να υπάρχει Φώτο κοκπιτ συγκρίσιμη του , με ραδιόφωνο, που περιέργως σχεδόν δεν βρίσκεις σε κανένα σαιτ γιατί η τογιοτα μάλλον δεν θέλει...άρα αυτό που βλέπουμε στις φωτο, είναι το chr 22000 ευρω με το t roc 19600...οσο για αξιοπιστια , θα την δουμε, δεν ειναι σε ολα τα μοντελα ιδια ουτε σε τογιοτα ουτε σε vw...εγω δεν εμπιστευομαι τοσο το quality control σε τουρκικο εργοστασιο , ισως διαψευστω αλλα αυτό θα φανει σε 2,3 χρονια όχι τωρα

      17
  • Gianni

    Έγραψε το autotriti για κλειστοφοβικό το CHR και όλοι οι γερμανόφιλοι το εχουν δέσει σκουλαρίκι χωρις άποψη... λες και δεν έχετε άποψη μόνο ακολουθείτε οτι σας λένε! @sav αυτη τη μεταπωλητική αξία στο γκρουπ που ακριβώς την βρήκες; Πολυ παραμύθι ρε παιδι μου! Ειδικα αφου σ αρέσουν τα σκληρά πλαστικά που χαλάνε στα δυο χρονια!

      7
  • etc

    οδηγησα και τα 2 οποτε εδω ειναι η αποψη μου. Υποψη οτι δεν ειμαι σε καμια περιπτωση φιλος της VW, για τις δικες μου τις αναγκες ομως τελικα επελεξα το T-ROC. - Σχεδιασμος: πιο "ιαπωνικος" φουτουριστικος του C-HR πιο γερμανικος του VW. Τελείως υποκειμενικο και τα δυο ωραια. 1-1. - θεση οδηγησης/αισθηση και συμπεριφορα.: το T-ROC εχει υπερυψωμενη θεση και εξαιρετικη ορατοτητα. Λιγο πιο χαμηλη η θεση του T-ROC. Πολυ ευκολοδηγητα και τα δυο. Δεν εχει τοσο διαφορα ωστε να δωσω ποντο. Σε σε καθημερινους ρυθμους λιγο πιο σφιχτο και με πληροφορηση τιμονι τo T-ROC. Το C-HR με πιο μαλακη ιαπωνικη αισθηση πιθανα να ειναι ανωτερο σε ακραιες συνθηκες. 2-2 αντικειμενικα αν και για μενα η αισθηση του T-ROC ειναι κατα ενα κλικ ανωτερη. - Κινητηρας: εξαιρετικοι και οι δυο για τα κυβικα τους. 3-3. - Αξιοπιστια: υπερεχει η Toyota (αν κα κατασκευαζεται Τουρκια το C-HR) αλλα ο πιο μεγαλου κυβισμου κινητηρας η κατασκευαστικη νοοτροπια και η εκτεταμενη εγγυση ξεκαθαρα ριχνουν την πλαστιγα υπερ C-HR σε αυτο το τομεα. 3-4. - Χωροι: Ξεκαθαρη υπεροχη T-ROC δεν ξερω πως το καταφεραν αλλα ειναι εξαιρετικα ευρυχωρο για επιβατες και αποσκευες! Το C-HR δυστυχως εχει κακη εκμεταλευση χωρων. Αν δεν ειχα οικογενεια δεν θα με απασχολουσε (αλλα δεν θα επαιρνα και SUV τοτε) Οποτε πολυ ποντοι υπερ T-ROC. 4-4. - Τιμη: στη βασικ του εκδοση το T-ROC ειναι αξιοπρεπεστατο Στην αντιστοιχη εκδοση με 1000Ε το C-HR παιρνεις τον ιδιο εξοπλισμο της βασικης, μειον τις ζανες! 5-4. - Ασφαλεια: Ισοπαλια ισως με ελαφρα υπεροχη του T-ROC στα επιμερους. Αγνωστο ομως και για τα δυο τι γινεται με το small overlap test του IIHS. To C-HR πωλειται ηδη Αμερικη (αρα εχει ληφθει υποψη;;;) το T-ROC ισως στο μελλον. Τα ενεργητικα θεωρητικα ειναι ανωτερα του T-ROC (collision avoidance/mitigation σε ολες τις ταχυτητητες) αλλα ειλικρινα οπου μπαινει software και VW δεν εχω καμια εμπιστοσυνη, και ο εξτρα μισος ποντος στο T-ROC: εχει ρεζερβα αναγκης αντι για κιτ επισκευης. 1 στις 1000 μπορει να σε ξελασπωσει αυτο. Για μενα το κριτηριο επιλογης ηταν τελικα οι χωροι, ως οικογενειακο αυτοκινητο και η ελαφρα καλυτερη τιμη και η ελαφρα πιο ταιριαστη με μενα οδηγικη αισθηση. Τη διαφορα τις τιμης μπορει να τη πληρωσω σε βλαβες αλλα οι χωροι δεν αλλαζουν. ΥΓ: ανωτερο και των δυο σαν αυτοκινητο ειναι το Impreza 1.6 - με μονο μεγαλο ελλατωμα το αυτοματο ως πρς την μελλοντικη αξιοπιστια καθως και την τιμη. Αν η τιμη δεν ειναι προβλημα θα πηγαινα με κλειστα τα ματια εκει.

      6
  • theo

    δε σερνεται καθολου! δοκίμασε το 1000αρι και μετα πες μου.Μετά τα 100χλμ/ωρα ειδικά δεν υπάρχει σύγκριση! παντού καλύτερο το 1000αρι. και σου μιλάω εγω που ακουω χιλιαρι και φευγω μακρια! κατα τα άλλα πολύ καλό κράτημα το t-roc και ήσυχο, αλλά η ποιότητα στο εσωτερικό δεν χωνεύεται με τίποτα καθώς νομίζεις ότι είσαι σε 8.000 ευρώ αυτοκίνητο! ειδικά οι πίσω πόρτες είναι για γέλια! το ch r από την άλλη έχει μεγάλο χαρακτηριστικό lag στις χαμηλές, επίσης μέτρια ποιότητα θα λεγα αλλά σαφως καλύτερη από το τ ροκ και από οδική συμπεριφορά έχω να πω ότι απλά μου θύμισε το auris του 2008 που οδηγω σε ποιότητα κύλισης (ήταν αρκετά θορυβώδες σε όχι καλής ποιότητας άσφαλτο).

      5