ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πού διαφέρει το νέο Toyota Aygo X από το προηγούμενο;

 Σχολιάστε 
27.497 Επισκέψεις στο άρθρο (1/8/2025)
Πού διαφέρει το νέο Toyota Aygo X από το προηγούμενο;
10 Φωτογραφίες »

Έγινε υβριδικό και είναι έτσι το μοναδικό στην κατηγορία των μίνι.
Έχει 44 ίππους παραπάνω από το προηγούμενο (116 σύνολο).
Θα έχει και σπορ έκδοση GR Sport.
Είναι πιο high-tech μέσα με ψηφιακό πίνακα οργάνων και νέο infotainment.

autotriti team

Έρχεται πρώτη φορά ως υβριδικό και γίνεται έτσι το μόνο υβριδικό στην κατηγορία των μίνι

Το ανανεωμένο Toyota Aygo X εκτός από την αισθητική του αναβάθμιση με νέα φωτιστικά σώματα LED εμπρός και πίσω και ακόμα πιο φρέσκο αέρα συνολικά, αλλά και ελαφρώς αυξημένες διαστάσεις (3.776 χλστ. έναντι 3.700 χλστ. του προηγούμενου), διακρίνεται για την ουσιαστική αλλαγή του σε επίπεδο μηχανικών μερών.

Με την ενσωμάτωση του υβριδικού συνόλου που κινεί τα Yaris και Yaris Cross, το Aygo X είναι το πρώτο και το μοναδικό μοντέλο της κατηγορίας των μίνι αυτοκινήτων πόλης που προσφέρεται ως full υβριδικό.

Αυτό με τη σειρά του συνεπάγεται, πως θα συνδυάζεται αποκλειστικά και με αυτόματο κιβώτιο, χαρίζοντας έτσι στο μίνι αυτοκίνητο ακόμα πιο πρακτικό και ευχάριστο στην καθημερινότητα χαρακτήρα.

Κοινό χαρακτηριστικό των δύο μοντέλων ωστόσο αποτελεί η και πάλι πλούσια γκάμα επιλογών και εξατομίκευσης που θα συνεχίσει να προσφέρει το Aygo X και μετά την ανανέωσή του, με εκδόσεις διχρωμίας (bi-tone) και άλλα στοιχεία για την τελική διαμόρφωσή του.

΄Εχει 44 ίππους παραπάνω από το προηγούμενο και καίει 1 λτ./100 χλμ. λιγότερο

Το υβριδικό σύστημα που χρησιμοποιεί το νέο Aygo X, έρχεται να αντικαταστήσει το μοναδικό διαθέσιμο σύνολο του προκατόχου του, δηλαδή τον 1.000άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα των 72 ίππων  ο οποίος συνοδεύει το μοντέλο από την πρώτη του γενιά. Σήμερα και με την ανανέωση της τρίτης γενιάς του Aygo X, η απόδοση του υβριδικού συνόλου ανέρχεται στους 116 ίππους, έχουμε δηλαδή μια αύξηση της απόδοσης κατά 44 ίππους.

Όπως είναι λογικό, αυτή η αύξηση της απόδοσης δίνει νέα πνοή και καλύτερες επιδόσεις στο μίνι αυτοκίνητο της Toyota σε 10 δλ. για την επιτάχυνσή του από στάση στα 100 χλμ./ώρα από 14,9 δλ. πριν, ενώ την ίδια στιγμή είναι και πολύ πιο οικονομικό με μέση κατανάλωση στα 3,8 λτ./100 χλμ. (από 4,8 λτ./100 χλμ. για το προηγούμενο) και με εκπομπές ρύπων CO2 στα 86 γρ./χλμ. (από 109 γρ./χλμ. του προηγούμενου), συγκρίνοντας βεβαίως τα εργοστασιακά στοιχεία.


Νέο Toyota Aygo X Hybrid vs old | autotriti.gr
10 Φωτογραφίες »

Νέο Toyota Aygo X Hybrid vs old | autotriti.gr

Έχει και σπορ έκδοση GR Sport

Για πρώτη φορά στην γκάμα του Aygo X προστίθεται και μια σπορτίφ έκδοση με την ονομασία GR Sport, στα πρότυπα των υπόλοιπων μοντέλων της (Yaris, Yaris Cross, Corolla, C-HR κλπ). Αυτή η έκδοση ξεχωρίζει από την πιο σπορ σχεδίασης μάσκα με πλέγμα «G-pattern» που συναντάμε και στα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας GR Sport, καθώς και τις ζάντες αλουμινίου, ενώ στο εσωτερικό της ξεχωρίζει από τις μαύρες-γκρι επενδύσεις και το σπορτίφ φινίρισμα. Βασικότερο ωστόσο είναι το γεγονός πως αυτές οι αισθητικές αλλαγές συνοδεύονται και από νέο setup σε ανάρτηση και τιμόνι, με το Aygo X Hybrid GR Sport να αναμένεται να είναι το πιο σπορ Aygo που έχει κατασκευαστεί ποτέ.

Είναι πιο high-tech μέσα με ψηφιακό πίνακα οργάνων και νέο infotainment

Στο εσωτερικό των δύο μοντέλων, το κοινό στοιχείο αφορά το χωροταξικό επίπεδο, με το νέο Aygo X Hybrid να προσφέρει τους ίδιους και επαρκείς αναλογικά με τις διαστάσεις του χώρους για επιβάτες και αποσκευές (231 λτ.). Από και πέρα η εικόνα είναι αρκετά διαφορετική, με το Aygo X Hybrid να παρουσιάζει έναν πιο σύγχρονο και high-tech διάκοσμο, κυρίως λόγω του νέου ψηφιακού πίνακα οργάνων με διαγώνιο 7” αλλά και του συστήματος infotainment με τη νέα οθόνη αφής και το νέο λειτουργικό σύστημα, ενώ μεγαλύτερο είναι και το πάνελ του κλιματισμού.

Αναβαθμισμένο είναι και το επίπεδο συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης της οδήγησης, με το Aygo X Hybrid να εφοδιάζεται με την πιο σύγχρονη εκδοχή της τεχνολογίας Toyota Safety Sense, ενώ τέλος, η βελτίωση στο κομμάτι του θορύβου και των κραδασμών (NVH) αναμένεται να προσφέρει στο ανανεωμένο Aygo X καλύτερα χαρακτηριστικά κύλισης και αναβαθμισμένα επίπεδα άνεσης στους επιβάτες του.

elk test
MG