• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Ένα χιλιάρικο διαφορά: VW Polo 110 PS DSG ή Hyundai i20 N;
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ένα χιλιάρικο διαφορά: VW Polo 110 PS DSG ή Hyundai i20 N;

57.180 Επισκέψεις στο άρθρο (4/10/2021)

Μικρό ναι, αλλά ποιο; Το ανανεωμένο Volkswagen Polo με 1.000άρη μοτέρ 110 άλογα, DSG αυτόματο κιβώτιο στην τιγκαρισμένη εξοπλιστική έκδοση Style ή το σπορ «καυτό» Hyundai i20 N με 204 άλογα και 1.000 ευρώ επιπλέον;

Η τιμή αποτελεί το βασικό παράγοντα αγοράς ενός αυτοκινήτου για την πλειοψηφία των υποψηφίων αγοραστών και πολλές φορές θέτει διλήμματα τα οποία ούτε και οι ίδιοι έχουν σκεφτεί πως θα προκύψουν κατά την έρευνα αγοράς που κάνουν για να φτάσουν στην τελική τους επιλογή.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 
Θες για παράδειγμα να πάρεις ένα μικρό πόλης άνετο, με γεμάτο εξοπλισμό και γκαζάκι να τραβάει κάτι παραπάνω από καλά, αλλά στο ψάξιμο βλέπεις ότι με ένα χιλιάρικο παραπάνω μπορείς να πάρεις και πάλι μικρό, αλλά «καυτό» σπορ μοντέλο με διπλάσια σχεδόν ιπποδύναμη από το πρώτο. Αν αναρωτιέστε που συμβαίνουν αυτά, έχουμε και λέμε... Ανανεωμένο Volkswagen Polo με τον 1.000άρη TSI κινητήρα, 110 άλογα και DSG αυτόματο κιβώτιο με κόστος 23.900 ευρώ ή βάζεις ένα χιλιάρικο παραπάνω για το «καυτό» Hyundai i20 N με 204 ίππους και τιμή 24.990 ευρώ;
 
Θα μας πείτε ότι η φύση των δύο αυτοκινήτων είναι διαφορετική εξ ορισμού, αφού η Hyundai μέσω του i20 N στοχεύει στους petrolheads, ενώ η έκδοση Style του ανανεωμένου Volkswagen Polo των 110 ίππων, σε αυτούς που θέλουν ένα πλήρες μικρό με φουλ τεχνολογία για τις μετακινήσεις τους. Αλλά είπαμε πως εδώ είναι θέμα... τιμής, κυριολεκτικά και όχι μεταφορικά, αφού αμφότερα τα μοντέλα είναι ιδιαιτέρως... τίμια που λέει και ο λαός.
 

Σύγχρονα με μπόλικες τεχνολογίες

Εξωτερικά, το ανανεωμένο Polo για μία ακόμα φορά κρατάει τη συνταγή που το έχει καθιερώσει όλα αυτά τα χρόνια όντας μοντέρνο και συνάμα στιβαρό. Στην έκδοση Style στην οποία και αναφερόμαστε έχουμε στάνταρ τα LED φώτα, ενώ το παρών δίνουν και τα LED φώτα στο πίσω μέρος. Στο εσωτερικό ο οδηγός θα βρει ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, ενώ που συνδυάζεται με τέσσερα διαφορετικά συστήματα ψυχαγωγίας Composition Media, Ready2Discover, Discover Media και Discover Pro και για πρώτη φορά με οθόνη 9,2 ιντσών.

To εσωτερικό του VW Polo.
 
Από τη μεριά του, το i20 N έχει πιο δυναμικό εξωτερικό σχεδιασμό χάρη στον σπορ χαρακτήρα του που διαιρείται στην επιθετική μάσκα με logo «N», στις τεράστιες εισαγωγές αέρα, στα τονισμένα μαρσπιέ, στο σπόιλερ οροφής, στον διαχύτη και στις ζάντες 18 ιντσών. Μέσα, το μάτι χορταίνει από τα εντυπωσιακά μπάκετ καθίσματα και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, όμως απουσιάζουν οι σπορ πινελιές με εξαίρεση φυσικά τα πεντάλ αλουμινίου και τον επιλογέα ταχυτήτων. Φυσικά σε αμφότερα τα μοντέλα οι τεχνολογίες είναι πολλές.