• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η καλή εμπορική πορεία του εξσφαλίζει πλούσια γκάμα μεταχειρισμένων

Κοφτερή η οδική συμπεριφορά του και ασφαλές ακόμη κι αν πιεστεί χάρη στο στάνταρ ESP.

Παρότι σχεδιαστικά ανήκει στην προηγούμενη γενιά, δείχνει σύγχρονο και καλοφτιαγμένο.

Ford Focus 1,6 Ti-VCT: Οδηγοκεντρικό

35.202 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/6/2014

Το Focus προηγούμενης γενιάς διακρίνεται για το υψηλό επίπεδο οδικής συμπεριφοράς και για την ποιοτική εικόνα στο εσωτερικό. Για το πρώτο ευθύνεται ο αποτελεσματικός συνδυασμός ανάρτησης-τιμονιού που προσφέρουν ακρίβεια και πολύ καλό έλεγχο σε κάθε είδους συνθήκες. Για το δεύτερο φροντίζουν τα ματ πλαστικά στο ταμπλό –μαλακά στο επάνω μέρος και σκληρά χαμηλότερα- τα οποία ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού πλαισιώνουν λεπτομέρειες αλουμινίου ή ξύλου στην κεντρική κονσόλα. Η συναρμογή δείχνει προσεγμένη στα άμεσα ορατά σημεία. Ωστόσο, δεν λείπουν κάποιες μικροατέλειες στο φινίρισμα. Ο οδηγός έχει γύρω του ένα εργονομικό περιβάλλον, πλούσια πληροφόρηση από τον πίνακα οργάνων και καλή περιφερειακή ορατότητα. Απουσιάζουν όμως, οι θήκες για τα καθημερινά αντικείμενα. Οι χώροι επιβατών είναι ικανοποιητικοί για τετραμελή οικογένεια, όπως και το πορτμπαγκάζ των 385 λίτρων. 
Ο 1,6 κινητήρας ξεδιπλώνει γραμμικά τους 115 ίππους δείχνοντας το καλύτερο πρόσωπό του μεταξύ 2.500-4.000 σ.α.λ. Ταξιδεύοντας στον αυτοκινητόδρομο, ανακαλύπτεις ότι η μακριά κλιμάκωση του κιβωτίου ταχυτήτων αφαιρεί λίγη από τη σπιρτάδα του μοτέρ, με αντάλλαγμα  το χαμηλό επίπεδο θορύβου. Πάντως οι επιταχύνσεις από στάση και οι ρεπρίζ κρίνονται καλές για τα δεδομένα του ατμοσφαιρικού ανταγωνισμού. Ο δε επιλογέας είναι σαφής με κοντές διαδρομές και θετικό κούμπωμα. 
Ασφαλές και διασκεδαστικό
Στο δρόμο, το Focus είναι σταθερό και προσφέρει αίσθηση ασφάλειας, ενώ παρά τη σφιχτή αίσθηση της ανάρτησης, οι ανωμαλίες του οδοστρώματος απορροφούνται με αποτελεσματικό τρόπο και μόνο οι εγκάρσιες περνούν στο εσωτερικό. Υπό πίεση παραμένει ουδέτερο και προτού γλιστρήσει προοδευτικά, το μπροστινό μέρος θα προειδοποιήσει τον οδηγό. Η επέμβαση του ESP θα γίνει διακριτικά, όταν το όριο πρόσφυσης ξεπεραστεί.
Ο εξοπλισμός ασφάλειας και άνεσης κυμαίνεται από ικανοποιητικός στη βασική έκδοση (ESP και τέσσερις αερόσακοι στάνταρ) έως πληρέστατος στην πιο πλούσια.

Τιμή αγοράς 2008: 15.054 ευρώ
Τιμή αγοράς 2014: 7.000 ευρώ
Τιμή πώλησης 2014: 8.000 ευρώ