• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Θετικός είναι ο απολογισμός του συνδυασμού κινητήρα – κιβωτίου τόσο όσον αφορά στις επιδόσεις όσο και στην κατανάλωση.

    Κινητήρας-Κιβώτιο: Πάει «αέρα», καίει φυσιολογικά

    95.133 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/7/2019

    Το Skoda Scala δεν φέρνει κάτι νέο όσον αφορά τους κινητήρες του, βασιζόμενο κυρίως στον 3κύλινδριο TSI του ομίλου με αποδόσεις 95 και 116 ίππων. Η έκδοση που δοκιμάζουμε είναι η κορυφαία στην γκάμα του, με τον 1,5 λίτρων TSI κινητήρα που αποδίδει 150 ίππους και το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG. Αυτός o συνδυασμός είναι γνωστός και από άλλες εφαρμογές σε αυτοκίνητα του ομίλου, με τον κινητήρα να διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης των 2 κυλίνδρων για περιορισμό της κατανάλωσης όταν δεν απαιτούν φουλ ισχύ οι συνθήκες. Στην πράξη για άλλη μια φορά το μοτέρ αυτό παρουσιάζει το πολιτισμένο του προφίλ, με θετική απόκριση και τράβηγμα από χαμηλά, ενώ προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις στο ελαφρύ αμάξωμα των 1.265 κιλών. Αντίστοιχα σε φυσιολογικούς ρυθμούς οδήγησης, η κατανάλωση κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα (6,8 λτ./100 χλμ.) ωστόσο υπό πίεση αυτή η τιμή αυξάνεται δραματικά.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    14 διαθέσιμα άρθρα για SKODA  SCALA

     
    Σχολιάστε την είδηση 11 σχόλια