Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κυρανάκης: Πιλοτική απαγόρευση φορτηγών στον Κηφισό 07:00-10:00 φέρνει το Υπουργείο Μεταφορών

1.781 Επισκέψεις στο άρθρο (1/12/2025)
Κυρανάκης: Πιλοτική απαγόρευση βαρέων οχημάτων στον Κηφισό 07:00–10:00 φέρνει το Υπουργείο Μεταφορών

Κυρανάκης: Πιλοτική απαγόρευση βαρέων οχημάτων στον Κηφισό 07:00–10:00 φέρνει το Υπουργείο Μεταφορών

«Πολύς κόσμος το ζητά και θεωρώ ότι πρέπει να εφαρμοστεί πιλοτικά», ανέφερε ο κ. Κυρανάκης.
Μετρήσεις με drones για τον όγκο της κυκλοφορίας.
Οφέλη και κίνδυνοι από την εφαρμογή του μέτρου.
Ζήτημα εφαρμογής και ελέγχου του ωραρίου τροφοδοσίας.

autotriti team

«Πολύς κόσμος το ζητά και θεωρώ ότι πρέπει να εφαρμοστεί πιλοτικά», ανέφερε ο κ. Κυρανάκης

Σενάριο επιβολής απαγόρευσης κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων στον Κηφισό, από τις 7:00 έως τις 10:00 το πρωί, εξετάζει το Υπουργείο Μεταφορών, με στόχο την αποσυμφόρηση του κεντρικού οδικού άξονα της Αττικής. Την πρόταση αποκάλυψε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, μιλώντας στο Action24.

Μετρήσεις με drones για τον όγκο της κυκλοφορίας

Όπως εξήγησε ο κ. Κυρανάκης, βρίσκονται σε εξέλιξη μετρήσεις με drones, ώστε να καταγραφεί ο ακριβής αριθμός των φορτηγών που κινούνται στον Κηφισό την ώρα αιχμής. Τα πρώτα στοιχεία θα δείξουν αν το ποσοστό βαρέων οχημάτων φτάνει το 15%, το 20% ή ακόμη και το 25%, δεδομένο που θα κρίνει αν η απαγόρευση θα αποδώσει ουσιαστικά.

Οφέλη και κίνδυνοι από την εφαρμογή του μέτρου

Ο αναπληρωτής υπουργός σημείωσε ότι το μέτρο μπορεί να μειώσει την πίεση στον Κηφισό και στην Αττική Οδό, ωστόσο επισήμανε και τις πιθανές αρνητικές συνέπειες. Πριν και μετά το τρίωρο της απαγόρευσης ενδέχεται να προκύψει νέο κυκλοφοριακό έμφραγμα, ενώ η μετατόπιση των δρομολογίων των επιχειρήσεων σε νυχτερινές ώρες αυξάνει το κόστος λειτουργίας τους, το οποίο τελικά μπορεί να περάσει στην τελική τιμή των προϊόντων.

Ζήτημα εφαρμογής και ελέγχου του ωραρίου τροφοδοσίας

Ο κ. Κυρανάκης αναφέρθηκε και στο ισχύον ωράριο τροφοδοσίας του Δήμου Αθηναίων, υπογραμμίζοντας ότι δεν τηρείται απαραίτητα στην πράξη. Αυτό, σύμφωνα με τον ίδιο, περιπλέκει οποιαδήποτε προσπάθεια συνολικής ρύθμισης της κυκλοφορίας και απαιτεί συνεννόηση όλων των εμπλεκόμενων φορέων.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>