Video: Υδροπνευματική ανάρτηση με Hydractive 2

Video: Υδροπνευματική ανάρτηση με Hydractive 2

44.773 Επισκέψεις στο άρθρο

Σίγουρα θα αναρωτιέσαι πώς προέκυψαν αυτές οι επιδόσεις. Η απάντηση κρύβεται κατά βάση στην υδροπνευματική ανάρτηση, το σήμα κατατεθέν της Citroen, με την οποία το ύψος του αυτοκινήτου μπορούσε να ρυθμιστεί σε 4 διαφορετικά επίπεδα. Αυτή η σοφιστικέ λύση βασίστηκε σε ένα σύνολο «σφαιρών» που περιείχαν άζωτο και υδραυλικό υγρό LHM (λάδι) και στην ουσία υποκαθιστούσαν τα σύνολα ελατηρίων-αμορτισέρ, απορροφώντας οποιαδήποτε ανωμαλία του δρόμου, πριν αυτή περάσει στην καμπίνα ή διαταράξει την πορεία του αυτοκίνητου. Στην πρώτη γενιά του συστήματος Hydractive οι μπίλιες ήταν πέντε, στην εξελιγμένη Hydractive 2 έφτασαν τις επτά ενώ η κορυφαία Activa με το Hydractive 2 είχε δέκα «σφαίρες» λαδιού. H πίσω ανάρτηση, που είχε και χαρακτηριστικά παθητικής τετραδιεύθυνσης, είχε τρεις υδραυλικές σφαίρες, μαζί με υστερούντες βραχίονες και αντιστρεπτική ράβδο.


Παράλληλα, η Xantia Activa είχε σύστημα ενεργής προστασίας από ανατροπή «anti-roll SC.CAR» (Systeme Citroën de Contrôle Actif du Roulis) που σχεδόν εξάλειφε τις κλίσεις και κρατούσε την ίδια σταθερή απόσταση από το έδαφος, είτε έστριβε, είτε φρέναρε, είτε επιτάχυνε και πάντα ανεξάρτητα από το φορτίο. Σκεφτείτε ότι οι Γάλλοι μηχανικοί είχαν ρυθμίσει την Xantia να γέρνει έως το πολύ 1,4 μοίρες, ώστε να δίνει την αίσθηση της ταχύτητας και της πίεσης στον οδηγό για να μην φτάνει στα άκρα εξαντλώντας τα περιθώρια πρόσφυσης των ελαστικών.
 

Σελίδα 131 χρόνια Citroen Xantia: Κομψή & «στριφτερή» Γαλλίδα
Σελίδα 2Από 1.600 κ.εκ. μέχρι V6 3,0 λτ. και από 90 έως 194 άλογα
Σελίδα 3Ρεκόρ στο Elk Test (αποφυγή κινδύνου) από το 1999 μέχρι σήμερα
Σελίδα 4Video: Υδροπνευματική ανάρτηση με Hydractive 2
Σελίδα 5Ξέρετε ότι:
SEAT TESTIMONIAL 1
test center