2 Φωτογραφίες »
Έπειτα από ανασχεδίαση εισαγωγής και εξαγωγής, αλλά και με την τοποθέτηση συστήματος υπερπλήρωσης της ιαπωνικής ΙΗΙ με μέγιστη πίεση στα 1,3 bar, η απόδοση του Fiat Punto GT έφτασε στους 136 ίππους με 208 Nm ροπής από τις 3.000 σ.α.λ.
Σε αντίθεση με τα περισσότερα μοντέλα της εποχής, οι μηχανικοί της ιταλικής φίρμας αποφάσισαν να τοποθετήσουν κάτω από το καπό του Punto GT έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, παρόμοιο με αυτόν του απερχόμενου Uno Turbo. Πρόκειται για ένα τετρακύλινδρο μοτέρ χωρητικότητας 1.372 κ.εκ με δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο. Έπειτα από ανασχεδίαση εισαγωγής και εξαγωγής, αλλά και με την τοποθέτηση συστήματος υπερπλήρωσης της ιαπωνικής ΙΗΙ με μέγιστη πίεση στα 1,3 bar, η απόδοση έφτασε στους 136 ίππους με 208 Nm ροπής από τις 3.000 σ.α.λ. Η κίνηση περνούσε ασφαλώς στους εμπρός τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων 5 σχέσεων, ενώ τα 100 χλμ/ώρα από στάση έρχονταν σε λιγότερα από 8 δευτερόλεπτα. Η ανανεωμένη γενιά Punto GT ήρθε με τον ίδιο κινητήρα, αλλά διαφορετικό turbo. Το αποτέλεσμα ήταν οριακά μικρότερη ιπποδύναμη της τάξης των τριών ίππων, αλλά βελτιωμένη καμπύλη ροπής, ειδικά στις μεσαίες στροφές λειτουργίας. Βασικό στοιχείο τόσο της πρώτης γενιάς, ήταν τα μεγάλα περιθώρια βελτίωσης με πολλούς ιδιοκτήτες να στρέφονται στη δημοφιλή «συνταγή» φίλτρο-πρόγραμμα-εξάτμιση και την απόδοση να απογειώνεται στους περίπου 180 ίππους.
2 Φωτογραφίες »
Τα περιθώρια βελτίωσης του 8v κινητήρα ήταν μεγάλα, με πολλούς ιδιοκτήτες να στρέφονται στη δημοφιλή «συνταγή» φίλτρο-πρόγραμμα-εξάτμιση και την απόδοση να απογειώνεται στους περίπου 180 ίππους.
Σελίδα 1 | «Πουντότζιτο»: Το ιταλικό «φθηνό γκάζι» που λάτρεψαν οι Έλληνες |
Σελίδα 2 | Fiat Punto GT: Προσιτό γκάζι |
Σελίδα 3 | Ήταν τουρμπάτος και έκανε τη διαφορά |
Σελίδα 4 | Fiat Punto 1.8 HGT: Το «κύκνειο» άσμα |
Σελίδα 5 | Ξέρετε ότι: |