Στη γκάμα της δεύτερης γενιάς, η οποία ξεκίνησε το 1999, δε συναντάμε τουρμπάτο Punto GT, αλλά ένα αυτοκίνητο με αρκετά διαφορετική φιλοσοφία.
Με την ολοκλήρωση της παραγωγής της πρώτης γενιάς Fiat Punto, ολοκληρώθηκε και η πορεία του υπερτροφοδοτούμενου GT. Στη γκάμα της δεύτερης γενιάς, η οποία ξεκίνησε το 1999, δε συναντάμε τουρμπάτο Punto GT, αλλά ένα αυτοκίνητο με αρκετά διαφορετική φιλοσοφία. Ο λόγος για την έκδοση 1.8 HGT, την κορυφαία έκδοση της δεύτερης γενιάς που ήρθε για να αντικαταστήσει το Punto GT. Βασικό του χαρακτηριστικό ήταν ο «πολιτισμένος» χαρακτήρας του 1.800αρη ατμοσφαιρικού κινητήρα, ο οποίος με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους απέδιδε 131 ίππους και 158 Nm ροπής λίγο πάνω από τις 4.000 σ.α.λ. Μπορεί να μην είχε τον «εκρηκτικό» χαρακτήρα και τις επιδόσεις του απερχόμενου Punto GT, αλλά εντυπωσίασε με τον εξοπλισμό του. Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι έβγαινε από το εργοστάσιο με καθίσματα τύπου bucket, ηλεκτρικούς καθρέπτες και ρυθμιζόμενο τιμόνι, ενώ δεν απουσίαζαν οι αερόσακοι οδηγού/συνοδηγού και τα πίσω δισκόφρενα. Κάπως έτσι ολοκληρώθηκε η ιστορία του Fiat Punto, μιας και στο μέλλον δεν υπήρξε άλλη «GT» έκδοση. Παραμένει, όμως, ένα αυτοκίνητο που οφείλουμε να θυμόμαστε.
Η έκδοση 1.8 HGT,κορυφαία για τη δεύτερη γενιά εξοπλιζόταν με 1.800αρη ατμοσφαιρικό κινητήρα, ο οποίος με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους απέδιδε 131 ίππους και 158 Nm ροπής.