Ξέρετε ότι:

224.698 Επισκέψεις στο άρθρο
Η παραγωγή ολοκληρώθηκε το 1999, αλλά πριν γίνει κάτι τέτοιο, ήρθε άλλη μία αναβάθμιση για το ιταλικό μοντέλο με σκουρόχρωμες ζάντες αλουμινίου.

Η παραγωγή ολοκληρώθηκε το 1999, αλλά πριν γίνει κάτι τέτοιο, ήρθε άλλη μία αναβάθμιση για το ιταλικό μοντέλο με σκουρόχρωμες ζάντες αλουμινίου.

  • Παρά τη βελτίωση ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας σε σχέση με το απερχόμενο Uno Turbo, το βάρος του Fiat Punto GT αυξήθηκε κατά μόλις 70 κιλά.
  • Από την πρώτη του κιόλας εμφάνιση, το ιταλικό μοντέλο διέθετε δισκόφρενα και στον πίσω άξονα.
  • Στην τελευταία αναβάθμιση του Fiat Punto GT, η πίεση υπερπλήρωσης του 8βάλβιδου κινητήρα μειώθηκε από τα 1,3 bar στα 1,1 με την ιπποδύναμη για ελαττώνεται στους 130 ίππους.
  • Σύμφωνα με την ιταλική φίρμα το Fiat Punto HGT επιτάχυνε από στάση μέχρι τα 100 χλμ/ώρα σε 8,6 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα άγγιζε τα 205 χλμ./ώρα.
  • Πέρα από το Punto HGT, ο ατμοσφαιρικός 1.800άρης 16v βρισκόταν και κάτω από το καπό του Fiat Barchetta.

Σελίδα 1«Πουντότζιτο»: Το γκάζι για όλες τις τσέπες που αγαπήθηκε όσο λίγα
Σελίδα 2Fiat Punto GT: Προσιτό γκάζι
Σελίδα 3Ήταν τουρμπάτος και έκανε τη διαφορά
Σελίδα 4Fiat Punto 1.8 HGT: Το «κύκνειο» άσμα
Σελίδα 5Ξέρετε ότι:
ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda