
Η GAC φέρνει την παραγωγή του Aion V εντός Ευρώπης, συνεργαζόμενη με τη Magna Steyr.
Το Aion V θα παράγεται στο εργοστάσιο που έχει βγάλει & τα Mercedes G-Class.
Η συνεργασία αυτή δεν είναι η πρώτη του είδους για την Magna.
Το μοντέλο σημειώνει ήδη σημαντική επιτυχία στην κινεζική αγορά.
Νέος πονοκέφαλος για τους Ευρωπαίους κατασκευαστές τα κινεζικά γίνονται ακόμη πιο ανταγωνιστικά.
Η GAC φέρνει την παραγωγή του Aion V εντός Ευρώπης, συνεργαζόμενη με τη Magna Steyr
Η GAC κάνει τη μεγάλη κίνηση που κανείς Ευρωπαίος κατασκευαστής δεν θέλει να δει. Φέρνει την παραγωγή του ηλεκτρικού Aion V μέσα στην Ευρώπη, συνεργαζόμενη με τη Magna Steyr στην Αυστρία. Με αυτόν τον τρόπο, η κινεζική εταιρεία αποφεύγει τους αυξημένους ευρωπαϊκούς δασμούς στα εισαγόμενα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και μπαίνει στο παιχνίδι από θέση ισχύος.
Το Aion V θα παράγεται στο εργοστάσιο που έχει βγάλει & τα Mercedes G-Class
Η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι το Aion V που έχουμε είδη οδηγήσει, θα παράγεται στο εργοστάσιο της Magna στο Γκρατς, μια ιστορική μονάδα που στο παρελθόν έχει κατασκευάσει μοντέλα όπως η Mercedes G-Class, τα Jaguar I-Pace και E-Pace, οι BMW 5 Series και Z4, αλλά και η Toyota GR Supra. Με αρκετές συμβάσεις να έχουν λήξει και τις γραμμές παραγωγής να μένουν με κενή δυναμικότητα, η Magna αναζητούσε νέους συνεργάτες, με τη GAC να εκμεταλλεύεται τη συγκυρία.

Το Aion V βασίζεται στη modular πλατφόρμα AEP της εταιρείας και κινείται με ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων. Διατίθεται με μπαταρία, 75 kWh και μπορεί να προσφέρει αυτονομία έως 510 χλμ. σύμφωνα με το πρότυπο WLTP.
Η συνεργασία αυτή δεν είναι η πρώτη του είδους για την Magna
Από τον Σεπτέμβριο, η Xpeng συναρμολογεί εκεί τα G6 και G9 για την ευρωπαϊκή αγορά, ακολουθώντας ένα ιδιαίτερο μοντέλο παραγωγής: τα αυτοκίνητα κατασκευάζονται στην Κίνα, αποσυναρμολογούνται εν μέρει, αποστέλλονται στην Αυστρία και εκεί επανασυναρμολογούνται, έτσι ώστε να φορολογηθούν ως «ανταλλακτικά» και όχι ως ολοκληρωμένα οχήματα. Παρότι δεν έχει επιβεβαιωθεί αν η GAC θα ακολουθήσει ακριβώς την ίδια διαδικασία για το Aion V, το σενάριο αυτό θεωρείται εξαιρετικά πιθανό.
Το μοντέλο σημειώνει ήδη σημαντική επιτυχία στην κινεζική αγορά
Το Aion V βασίζεται στη modular πλατφόρμα AEP της εταιρείας και κινείται με ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων. Διατίθεται με μπαταρία, 75 kWh και μπορεί να προσφέρει αυτονομία έως 510 χλμ. σύμφωνα με το πρότυπο WLTP. Στην κινεζική αγορά γνωρίζει ήδη σημαντική εμπορική επιτυχία και η GAC έχει σκοπό να το διαθέσει σε περισσότερες από 30 διεθνείς αγορές, ανάμεσά τους και αρκετές ευρωπαϊκές χώρες, αλλά και η Αυστραλία.
