Πως λειτουργει - ΜΕΤΑΔΟΣΗ

ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ

Την περιστροφή των τροχών αναλαμβάνει το σύστημα του διαφορικού, το οποίο αποτελείται από γρανάζια. Όταν η κίνηση μεταφέρεται στους μπροστινούς τροχούς, δεν υπάρχει κεντρικός άξονας (εφόσον είναι και ο κινητήρας μπροστά) και το διαφορικό βρίσκεται μαζί με το κιβώτιο ταχυτήτων. Όταν η μετάδοση γίνεται στους πίσω τροχούς -και ο κινητήρας είναι μπροστά- το κιβώτιο ταχυτήτων με το διαφορικό συνδέονται με έναν άξονα. Στην περίπτωση που η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς -στην κλασική διάταξη- υπάρχουν δύο διαφορικά που μεταφέρουν την κίνηση σε όλους τους τροχούς και ένα κεντρικό του βοηθητικού κιβωτίου ταχυτήτων.