• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Συμβουλές - ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

Γρήγορη εκκίνηση
Η γρήγορη επιτάχυνση και η ταχύτητα με την οποία κινείται ένα αυτοκίνητο είναι απόλυτα συνυφασμένες με την ισχύ του κινητήρα που τροφοδοτείται -και όχι άδικα. Για την απόλυτα γρήγορη οδήγηση όμως, μεγάλο ρόλο παίζει και αυτός που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι. Αν ένας οδηγός γνωρίζει καλά τα μυστικά της γρήγορης επιτάχυνσης, μπορεί, ακόμη και με ένα λιγότερο ισχυρό αυτοκίνητο από αυτό που βρίσκεται δίπλα του, να κάνει την έκπληξη.
Ο οδηγός πατάει το πεντάλ του συμπλέκτη, επιλέγει πρώτη σχέση στο κιβώτιο και πατάει το γκάζι μέχρι τις 3.500 σ.α.λ. Αφήνει απότομα το συμπλέκτη και ταυτόχρονα πιέζει στο πάτωμα το πεντάλ του γκαζιού, έχοντας και τα δύο χέρια στο τιμόνι για τον πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου, ιδιαίτερα όταν η ισχύς του είναι μεγάλη (π.χ. ξεπερνά τους 250 ίππους). Αν πατήσουμε δυνατά το γκάζι, ακούμε τα λάστιχα να στριγκλίζουν και το αυτοκίνητο δεν πάει πουθενά, αλλά αν το πατήσουμε αργά και προσεκτικά για ν' αποφύγουμε το σπινάρισμα, μπορεί μεν το αυτοκίνητο να ξεκινήσει γρήγορα, αλλά σχεδόν πάντα θα έχουμε την αίσθηση, ότι η "διαδικασία" θα μπορούσε να είχε γίνει πολύ πιο γρήγορα.



Γκάζι, 1η
και έφυγες! - Γρήγορη εκκίνηση από στάση

Η γρήγορη επιτάχυνση και η ταχύτητα με την οποία κινείται ένα αυτοκίνητο είναι απόλυτα συνυφασμένες με την ισχύ του κινητήρα που τροφοδοτείται -και όχι άδικα. Για την απόλυτα γρήγορη οδήγηση όμως, μεγάλο ρόλο παίζει και αυτός που βρίσκεται πίσ[...]