Πώς λειτουργεί

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  10/2/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/2/2004
ΠΛΑΙΣΙΟ - ΑΜΑΞΩΜΑ
Νέας δομής πλαίσιο από τη Honda
Το μίνι πολυμορφικό Life που παρουσιάστηκε στην περσινή Διεθνή Έκθεση της Φρανκφούρτης είναι το πρώτο μοντέλο της Honda που εφοδιάζεται με το νέας τεχνολογίας πλαίσιο.
Εξελίσσοντας ακόμα περισσότερο την προηγμένη μορφή πλαισίου G-CON που η Ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε το 1998, οι ερευνητές της Honda κατέληξαν σε ένα νέο είδος δομής του πλαισίου του εμπρόσθιου τμήματος του αυτοκινήτου. Βάσει της νέας σχεδίασης του συγκεκριμένου μέρους του αμαξώματος, οι δυνάμεις που αναπτύσσονται κατά την πρόσκρουση του οχήματος διαχέονται και τελικά απορροφούνται μέσα από ένα σύμπλεγμα δοκών αυξημένης στιβαρότητας. Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται η μείωση του φορτίου της πίεσης που γίνεται αισθητό στο χώρο της καμπίνας των επιβατών και κατ’ επέκταση μειώνονται οι περιπτώσεις τραυματισμού των τελευταίων. Η νέα αυτή τεχνολογία της Honda εφαρμόστηκε για πρώτη φορά στο νέο μίνι πολυμορφικό Life που παρουσιάστηκε στην πρόσφατη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Η επιλογή του συγκεκριμένου μοντέλου δεν είναι τυχαία καθώς η νέα δομή του εμπρόσθιου τμήματος του Life δεν επιτρέπει τη στρέβλωση του πλαισίου και κατ’ επέκταση προσφέρει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα ακόμα και στην περίπτωση που αυτό συγκρουστεί ακόμα και με ένα αυτοκίνητο βάρους άνω των δύο τόνων (μεγάλη κατηγορία). Το Honda Life εφοδιάζεται με ένα ιδιαίτερα στιβαρό πλαίσιο καθώς και μια επιπλέον δοκό στο πάνω μέρος του εμπρόσθιου τμήματος που εξασφαλίζει την απορρόφηση των δυνάμεων σε αυτό το σημείο. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των δοκιμών ελεγχόμενης σύγκρουσης της Ιαπωνικής εταιρείας τόσο εικονικών όσο και με πρωτότυπα οχήματα έχει αποδειχθεί ότι ο χώρος του κινητήρα του Honda Life παρέχει σε ποσοστό 50% μεγαλύτερη απορρόφηση της ισχύος της σύγκρουσης ενώ παράλληλα μειώνει σε ποσοστό άνω του 30% τα φορτία που ασκούνται στην καμπίνα των επιβατών και κατ’ επέκταση την παραμόρφωση του εν λόγω χώρου. Το μίνι πολυμορφικό Life που παρουσιάστηκε στην πρόσφατη Διεθνή Έκθεση της Φρανκφούρτης είναι το πρώτο μοντέλο της Honda που εφοδιάζεται με το νέας τεχνολογίας πλαίσιο.
Σε αντίθεση με τα μέχρι τώρα πλαίσια που η Honda χρησιμοποιούσε στα μοντέλα της, η δομή του νέου πλαισίου επιτρέπει τη διοχέτευση των φορτίων που δημιουργούνται κατά τη σύγκρουση σε μεγαλύτερες επιφάνειες και κατ’ επέκταση την καλύτερη δυνατή απορρόφησή τους.