Πώς λειτουργεί

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/11/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/11/2005
ΠΛΑΙΣΙΟ - ΑΜΑΞΩΜΑ
Σύστημα προστασίας του οδηγού από την Delphi
Το Delphi's Driver Protection Module (D.D.P.M.) ενοποιεί την κολόνα του τιμονιού, το μαξιλαράκι γονάτων και τα πετάλια, με έναν τρόπο που επιτρέπει και στα τρία επιμέρους συστήματα να λειτουργούν σε ελεγχόμενη συνεργασία και να προσαρμόζονται στο μέγεθος του οδηγού και στην ένταση της σύγκρουσης.
Πώς λειτουργεί:
• Η κολόνα μετατοπίζεται οριζόντια προς τα πίσω, ώστε να μειώνονται τα φορτία σε κεφάλι και στήθος. Προσφέρεται καλύτερο σημείο πρόσκρουσης του σώματος του οδηγού και υπάρχει απορρόφηση περισσότερης ενέργειας (περίπου 10%). Ο αερόσακος μπορεί έτσι να ανοίξει με λιγότερη σφοδρότητα, αφήνοντας χώρο στο σώμα του οδηγού να διαγράψει την τροχιά του.
• Το κάτω μέρος του ταμπλό είναι μαλακό και έχει ενσωματωμένο αερόσακο. Είναι φτιαγμένο ώστε να βοηθάει στη μείωση των φορτίων που εξασκούνται στα γόνατα, τους μηρούς, το ισχίο και τα κάτω άκρα, μέσω της μετατόπισής του προς τα πίσω.
• Τα πετάλια με την ίδια λογική κινούνται μακριά από τον οδηγό ώστε να προφυλάσσει τα κάτω άκρα του.

Το κάτω μέρος του ταμπλό, με τον ενσωματωμένο αερόσακο, κινείται προς τα πίσω, μειώνοντας έτσι τα φορτία που εξασκούνται στα γόνατα, τους μηρούς, το ισχίο και τα κάτω άκρα του οδηγού.
Με το μοβ χρώμα διακρίνεται ο μηχανισμός που μετατοπίζει προς τα πίσω την κολόνα του τιμονιού, ανάλογα με την ένταση της πρόσκρουσης, προσφέροντας περισσότερο χώρο στο στήθος και το κεφάλι του οδηγού.