Πώς λειτουργεί

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  13/12/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/12/2005
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Μercedes E 200 NGT (Natural Gas Technology)
Τα εναλλακτικά καύσιμα μπαίνουν σιγά - σιγά στη ζωή μας. Δε γίνεται άλλωστε και διαφορετικά, αφού, μέχρι το 2010 θα πρέπει οι εκπομπές του διοξειδίου του άνθρακα να είναι μειωμένες κατά 50% σε όλα τα αυτοκίνητα! Έτσι, τα τελευταία χρόνια ο όμιλος της DaimlerChrysler έχει "στρέψει" την προσοχή του στα εναλλακτικά καύσιμα. Η E 200 NGT εφοδιάζεται με έναν εξελιγμένο κινητήρα βενζίνης - φυσικού αερίου, ο οποίος προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, ενώ ταυτόχρονα πληροί και τις προδιαγραφές εκπομπής ρύπων.

Ο τετρακύλινδρος κινητήρας έχει ισχύ 163 ίππων (120 kW) και παράγει μέγιστη ροπή 240 Nm, τιμές απόλυτα ίσες με αυτές του συμβατικού βενζινοκινητήρα της Ε 200 Kompressor.

Η βενζίνη αποθηκεύεται σε ρεζερβουάρ χωρητικότητας 65 λίτρων και το φυσικό αέριο σε τέσσερις δεξαμενές, με συνολική χωρητικότητα 18 κιλών στο χώρο της ρεζέρβας.

Το σημείο ανεφοδιασμού είναι εμφανώς πιο φαρδύ, αφού περιλαμβάνει τη γνωστή υποδοχή για την πλήρωση του ρεζερβουάρ με βενζίνη, αλλά και μια ειδική υποδοχή για το φυσικό αέριο.

Ο ανεφοδιασμός με φυσικό αέριο είναι εξαιρετικά απλός και δεν έχουμε καμία απώλεια λόγω εξάτμισης, όπως επίσης και καμία δυσάρεστη μυρωδιά βλαβερή για τον ανθρώπινο οργανισμό.
Με το πάτημα του σχετικού διακόπτη στο τιμόνι, ο οδηγός επιλέγει μεταξύ βενζίνης και φυσικού αερίου . Ένας μετρητής, στην κεντρική κονσόλα του αυτοκινήτου, ενημερώνει τον οδηγό για την ποσότητα του φυσικού αερίου, που υπάρχει κάθε στιγμή μέσα στη δεξαμενή.