ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  27/12/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/12/2005
ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ
Σύστημα αφύπνισης κουρασμένου οδηγού της Volvo
Το σύστημα της Volvo αποτελείται από μία κάμερα, αισθητήρες και έναν επεξεργαστή. Ενεργοποιείται πάνω από τα 65 χλμ./ώρα και διατηρείται, εφ' όσον η ταχύτητα δεν πέφτει κάτω από τα 60 χλμ./ώρα. Παρακολουθεί τις κινήσεις του αυτοκινήτου στο δρόμο και αν -εξαιτίας της κούρασης ή της απόσπασης της προσοχής του οδηγού- διαγνώσει κίνδυνο, τον ειδοποιεί, πριν χαθεί ο έλεγχος του οχήματος.
Πώς λειτουργεί
• Η κάμερα είναι τοποθετημένη ανάμεσα στο παρμπρίζ και στον εσωτερικό καθρέφτη και μετρά την απόσταση του οχήματος από τις διαγραμμίσεις του οδοστρώματος.
• Οι αισθητήρες παρακολουθούν τις κινήσεις του αυτοκινήτου.
• Ο επεξεργαστής αποθηκεύει τις πληροφορίες και υπολογίζει τις πιθανότητες απώλειας του ελέγχου του οχήματος.
Απεικονίζεται ένα πείραμα, που έκανε η Volvo σε πίστα, προκειμένου να καταγράψει τη λειτουργία του συστήματος αφύπνισης κουρασμένου οδηγού.