Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  28/2/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/2/2006
TEST
Alfa Romeo Brera 2,2
Top Model!
Ο πολιτισμένος χαρακτήρας της Brera διαφαίνεται σε οποιουδήποτε είδους διαδρομή, ενώ η πραγματική δυναμική του πλαισίου αποκαλύπτεται στα "κλειστά" κομμάτια.
Πώς μπορούν η ομορφιά και το απαράμιλλο στιλ να εκμηδενίσουν σε ένα και μόνο σχήμα κάθε έννοια υποκειμενικότητας, κατακτώντας την απόλυτη αποδοχή, την αέναη περιέργεια, ακόμα και τη ζήλια;Με τρεις μόνο λέξεις: Alfa Romeo Brera
Η διαφορετικότητα της εμφάνισης της νέας Alfa Romeo Brera διαφαίνεται από το πρώτο κιόλας δευτερόλεπτο που την κοιτάς. ¶ψογα σμιλευμένο σχήμα, με πολλές, αλλά όχι υπερβολικές καμπύλες, μακρύ και κυρτό εμπρόσθιο τμήμα και… οπίσθια, που θα ζήλευε ακόμα και η Jennifer Lopez! Μόνο οι αντιδράσεις των περαστικών, που συναντούσαμε στο δρόμο, κατά το διάστημα της επαφής μας με το αυτοκίνητο, έφταναν για να επιβεβαιώσουμε το αυτονόητο: Ότι, για μια ακόμη φορά, οι Ιταλοί (βλ. Giugaro) έκαναν το θαύμα τους! Πληροφοριακά πάντως, το νέο ιταλικό κουπέ μοιράζεται περίπου το 95% των μηχανικών μερών του με την προηγηθείσα χρονικά Alfa 159, ενώ, και στον τομέα της εμφάνισης, το εμπρόσθιο τμήμα προέρχεται από το ιταλικό σεντάν.
Κινητήρας - Επιδόσεις
Ο γνωστός -και από την 159- βενζινοκινητήρας των 2,2 λτ. - 185 ίππων αποτελεί τη βασική επιλογή της Alfa Romeo για την Brera. Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο προσδίδει καλές επιδόσεις στο βαρύ αμάξωμα του αυτοκινήτου, χωρίς όμως, σε καμία στιγμή, να μπορεί να υποστηρίξει τις διαθέσεις του οδηγού για γρήγορη οδήγηση. Κατά συνέπεια, τα 100 χλμ/ώρα από στάση έρχονται σε 9,1 δλ. (Audi TT 1,8T 180 PS: 7,9 δλ., Alfa GT 2,0 165 PS: 9,2 δλ.), ενώ τα 60-100 χλμ./ώρα με 5η σε 11,4 δλ. Σε μέτρια επίπεδα κυμαίνεται η κατανάλωση καυσίμου, ενώ ικανοποιεί και διαχωρίζει από την 159 ο μπάσος ήχος του κινητήρα, μετά τις 3.000 σ.α.λ..
Οδική συμπεριφορά
Αναμενόμενα, ύστερα από την οδηγική μας επαφή με την 159, αλλά και δεδομένης της παράδοσης της φίρμας στον τομέα, η Alfa Romeo Brera εμφανίζει κορυφαία επίπεδα οδικής συμπεριφοράς. Εδώ, η διατήρηση της πλατφόρμας και των αναρτήσεων της 159 συνδυάζεται με ένα κοντύτερο μεταξόνιο (-148 χλστ.) σε ένα τελικό πακέτο, που διακρίνεται για το σωστό του στήσιμο και την απλόχερη προσφορά οδηγικής ευχαρίστησης σε κάθε είδους διαδρομή. Είτε στις ευθείες της εθνικής, είτε στα ατελείωτα "στροφιλίκια" της Πεντέλης, η Brera ξεχωρίζει, λόγω της σταθερότητά της, της ουδετερότητας και της παντελούς απουσίας κλίσεων, τάσεων πλεύσεως κλπ. Και στον τομέα της άνεσης όμως, οι Ιταλοί έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά, αποφεύγοντας τις ξερές αντιδράσεις και τις ενοχλητικές αναπηδήσεις της ανάρτησης κατά το πέρασμα των ανωμαλιών. Σε κορυφαία επίπεδα βρίσκονται και τα φρένα (38,4 μ. από τα 100 χλμ./ώρα).

 
 Alfa Romeo Brera 2,2
Εσωτερικό
Χώροι 2+2=… 2!