Πώς λειτουργεί

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/8/2006
ΔΙΑΦΟΡΑ
Volkswagen Caddy EcoFuel
Διαβάστηκε από 2186 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:8/8/2006
Caddy - να οικολογικά

Τον τελευταίο καιρό, οι εναλλακτικές πηγές ενέργειας βρίσκονται στο προσκήνιο. Κάτι τέτοιο επιβάλλει τόσο η συνεχής αύξηση της τιμής του πετρελαίου, όσο και η δύσκολα αναστρέψιμη -πλέον- κατάσταση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης. Το Caddy EcoFuel, με δυνατότητα καύσης φυσικού αερίου, αποτελεί την οικολογική πρόταση της VW.
Σα να ήτανε βενζίνη
Τα ρεζερβουάρ φυσικού αερίου στο VW Caddy έχουν τη δυνατότητα αποθήκευσης 26 κιλών καυσίμου και βρίσκονται κάτω από το δάπεδο του πίσω μέρους. Κάτι τέτοιο ωφελεί την πολυχρηστικότητα του μοντέλου, χωρίς να μειώνεται ο διαθέσιμος χώρος επιβατών και αποσκευών. Επιπλέον, η αυτονομία του Caddy ανέρχεται σε 430 χιλιόμετρα, απαλλάσσοντας τον οδηγό από το άγχος της συχνής αναζήτησης σταθμών ανεφοδιασμού.
Εναλλακτική λειτουργία
Και επειδή -κακά τα ψέματα- οι σταθμοί ανεφοδιασμού φυσικού αερίου δεν είναι κάτι συνηθισμένο, το Caddy EcoFuel μπορεί εναλλακτικά να κινηθεί και με βενζίνη. Η εναλλαγή της λειτουργίας του κινητήρα πραγματοποιείται αυτόματα, όταν διαπιστωθεί πως τα ρεζερβουάρ φυσικού αερίου τείνουν να αδειάσουν, ενώ και η ρύθμιση της εισαγωγής αέρα αλλάζει, προκειμένου να αντισταθμιστεί η υψηλή σχέση συμπίεσης που διαθέτει ο κινητήρας, αποσκοπώντας στη βέλτιστη απόδοση. Ο 2λιτρος κινητήρας φυσικού αερίου αποδίδει 109 ίππους και η εκκίνησή του γίνεται πάντοτε χρησιμοποιώντας βενζίνη. Στην περίπτωση που δεν υπάρχει βενζίνη στο ρεζερβουάρ, το σύστημα διαθέτει τη δυνατότητα 5 μόλις εκκινήσεων έκτακτης ανάγκης, με τη χρήση φυσικού αερίου.

Πάνω απ' όλα οικονομικό
Με δεδομένο ότι, 1 κιλό φυσικού αερίου στη Γερμανία κοστίζει -αυτή τη στιγμή- περίπου 0,75 ευρώ και η κατανάλωση του Caddy EcoFuel ανέρχεται σε 6 περίπου κιλά ανά 100 χιλιόμετρα, ο τυχερός οδηγός του θα καταναλώνει περίπου 4,5 ευρώ για κάθε 100 διανυθέντα χιλιόμετρα.