Συμβουλές

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  4/9/2007
ΚΑΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ
Κρίνετε το σωστό συνεργείο
Διαβάστηκε από 3558 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:4/9/2007
Ποιος είναι πιο πονηρός…;
Ένα από τους πιο σημαντικούς παράγοντες για το αυτοκίνητό μας είναι ο άνθρωπος ή το κατάστημα που το συντηρεί. Ας δούμε μερικές μικρές λεπτομέρειες, που θα μας κάνουν να καταλάβουμε, αν το συνεργείο που επισκεπτόμαστε ξέρει και κάνει τίμια τη δουλειά του.
Α. Να σας το συστήσει κάποιος που εμπιστεύεστε.
Πρόκειται για τακτική, που οι περισσότεροι από εμάς ακολουθούμε. Πάμε, δηλαδή, σε συγκεκριμένο συνεργείο, επειδή κάποιος μας το σύστησε. Το θέμα είναι, όμως, να εμπιστευόμαστε και την κρίση αυτού του… κάποιου. Αν, δηλαδή, έχει την ικανότητα να κρίνει σωστά ένα κατάστημα.
Β. Μην αναφέρετε από την αρχή κάποιο πρόβλημα, ώστε να το ανακαλύψουν μόνοι τους.
Όταν αφήνουμε κάπου το αυτοκίνητο για service, αναφέρουμε τι θα θέλαμε να διορθωθεί εκτός της τακτικής συντήρησης. Ένα καλό τρικ είναι, να παραλείψουμε εσκεμμένα να τους πούμε για κάτι, προκειμένου να διαπιστώσουμε πόσο καλό έλεγχο κάνουν.
Γ. Κάντε έρευνα για τις τιμές
Μπορείτε να τηλεφωνήσετε σε άλλα συνεργεία και να ρωτήσετε πόσο κοστίζει η επισκευή (ανταλλακτικά και εργασία), για την οποία αφήσατε το αυτοκίνητό σας σε κάποιο συνεργείο. Βέβαια, χωρίς να δουν το αυτοκίνητο, θα σας δώσουν μόνο απλή εκτίμηση του κόστους. Ωστόσο, θα σας βοηθήσει να σχηματίσετε μία ιδέα για το αν τιμολογούν παραπάνω ή όχι.
Δ. Ρωτήστε για κάτι που ήδη ξέρετε
Ακόμη ένα καλό κόλπο, για να δείτε αν ο άνθρωπος απέναντί σας είναι ειλικρινής, είναι να τον ρωτήσετε για το κόστος κάποιας επισκευής, που ήδη γνωρίζετε.