ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  26/4/2011
Χαμηλή κατανάλωση καυσίμου
Χαμηλή κατανάλωση καυσίμου
Διαβάστηκε από 3111 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:26/4/2011
Η οικονομία καυσίμου είναι μία διαδικασία απαραίτητη στις μέρες μας, μιας και η τιμή του λίτρου καυσίμου έχει φθάσει σε απαγορευμένα επίπεδα.
Η οικονομία καυσίμου είναι μία διαδικασία απαραίτητη στις μέρες μας, μιας και η τιμή του λίτρου καυσίμου έχει φθάσει σε απαγορευμένα επίπεδα.
Η οικονομία καυσίμου είναι μία διαδικασία απαραίτητη στις μέρες μας, μιας και η τιμή του λίτρου καυσίμου έχει φθάσει σε απαγορευμένα επίπεδα.
Η οικονομία καυσίμου είναι μία διαδικασία απαραίτητη στις μέρες μας, μιας και η τιμή του λίτρου καυσίμου έχει φθάσει σε απαγορευμένα επίπεδα. Επίσης, πολλοί είναι αυτοί που πιστεύουν ότι η τιμή μέση κατανάλωσης καυσίμου που ανακοινώνει για ένα μοντέλο ο κάθε κατασκευαστής είναι ένα άπιαστο νούμερο. Ας δούμε λοιπόν με ποιους τρόπους μπορούμε να επιτύχουμε ένα χαμηλό νούμερο κατανάλωσης, κοντά στο εργοστασιακό, ώστε να διανύσουμε περισσότερα χιλιόμετρα, με λιγότερα λίτρα καυσίμου και με πιο γεμάτη…τσέπη.
Εύρος λειτουργίας
Ένας τρόπος με τον οποίο μπορούμε να εξοικονομήσουμε καύσιμα, είναι να λειτουργούμε τον κινητήρα σε ένα εύρος στροφών που να βρίσκεται κοντά στη μέγιστη ροπή που ανακοινώνει ο κατασκευαστής. Έτσι, δεν θα καταναλώνουμε, ενώ πάντα θα έχουμε τον κινητήρα διαθέσιμο, όταν θα χρειαστούμε να επιταχύνουμε (π.χ. προσπέραση.)
Ομαλή επιτάχυνση
Ακόμα μία κίνηση για οικονομία είναι η ομαλή επιτάχυνση και σε συνδυασμό με το σωστό εύρος λειτουργίας θα μας βοηθήσει ακόμα περισσότερο. Έτσι, αν ο κινητήρας μας αποδίδει τη μέγιστη ροπή στις 3.500 σ.α.λ., τότε θα πρέπει να φθάνουμε στο σημείο αυτό επιταχύνοντας όσο πιο ομαλά γίνεται.