ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  10/5/2011
Φόρτωση οχήματος
Φόρτωση οχήματος
Διαβάστηκε από 1028 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:10/5/2011
Η λανθασμένη φόρτωση του αυτοκινήτου μας ή η ανούσια μεταφορά φορτίου, εκτός του ότι επιβαρύνει την οδική συμπεριφορά του, συμβάλει εξίσου αρνητικά στη λειτουργία του κινητήρα, με αποτέλεσμα αυτός να χρειάζεται περισσότερο καύσιμο από ότι συνήθως. Εδώ θα δούμε κάποιους τρόπους με τους οποίους θα μπορέσουμε να συνδυάσουμε τη φόρτωση του αυτοκινήτου μας με την οικονομία καυσίμου, ενώ παράλληλα θα προστατεύσουμε το περιβάλλον από επιπλέον ρύπους.
Η λανθασμένη φόρτωση του αυτοκινήτου μας ή η ανούσια μεταφορά φορτίου, εκτός του ότι επιβαρύνει την οδική συμπεριφορά του, συμβάλει εξίσου αρνητικά στη λειτουργία του κινητήρα, με αποτέλεσμα αυτός να χρειάζεται περισσότερο καύσιμο από ότι συνήθως. Εδώ θα δούμε κάποιους τρόπους με τους οποίους θα μπορέσουμε να συνδυάσουμε τη φόρτωση του αυτοκινήτου μας με την οικονομία καυσίμου, ενώ παράλληλα θα προστατεύσουμε το περιβάλλον από επιπλέον ρύπους.
Σχάρα οροφής
Η σχάρα οροφής, σε περίπτωση που δεν χρησιμοποιείται, καλό θα είναι να αφαιρείται. Η αντίσταση που παρουσιάζει επιβαρύνει τον αεροδυναμικό συντελεστή του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να "κουράζει" τον κινητήρα, αυξάνοντας την κατανάλωση καυσίμου. Σε κάποιες περιπτώσεις, παρουσιάζει ενοχλητικό θόρυβο, ιδιαίτερα όταν το αυτοκίνητο κινείται με υψηλές ταχύτητες.
Η λανθασμένη φόρτωση του αυτοκινήτου μας ή η ανούσια μεταφορά φορτίου, εκτός του ότι επιβαρύνει την οδική συμπεριφορά του, συμβάλει εξίσου αρνητικά στη λειτουργία του κινητήρα, με αποτέλεσμα αυτός να χρειάζεται περισσότερο καύσιμο από ότι συνήθως. Εδώ θα δούμε κάποιους τρόπους με τους οποίους θα μπορέσουμε να συνδυάσουμε τη φόρτωση του αυτοκινήτου μας με την οικονομία καυσίμου, ενώ παράλληλα θα προστατεύσουμε το περιβάλλον από επιπλέον ρύπους.
Πίεση ελαστικών
Ακόμα ένα σημείο στο οποίο πρέπει να δώσουμε ιδιαίτερη σημασία, όταν φορτώνουμε το αυτοκίνητό μας, είναι η πίεση του αέρα των ελαστικών. Η χαμηλή πίεση αυξάνει την κατανάλωση, επιβαρύνει την οδική συμπεριφορά και φθείρει τα ελαστικά. Η επιπλέον ποσότητα αέρα που πρέπει να προσθέσουμε αναγράφεται στο βιβλίο του κατασκευαστή.