ΚΑΝΤΟ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/7/2011
Αντιμετωπίζοντας απλές βλάβες
Αντιμετωπίζοντας απλές βλάβες
Μειώστε το κόστος στο ελάχιστο
Διαβάστηκε από 2133 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/7/2011
Αρκετές είναι οι περιπτώσεις, όπου μπορούμε να 
αντιμετωπίσουμε από μόνοι μας μικρής έκτασης 
βλάβες, αποφεύγοντας την ταλαιπωρία μετάβασης 
σε κάποιο συνεργείο, αλλά και το επιπλέον κόστος που απαιτεί η συνδρομή τεχνικού. Ας δούμε όμως 
σε ποιες περιπτώσεις, μπορούμε να επέμβουμε 
και να εξοικονομήσουμε χρήματα.
Αρκετές είναι οι περιπτώσεις, όπου μπορούμε να αντιμετωπίσουμε από μόνοι μας μικρής έκτασης βλάβες, αποφεύγοντας την ταλαιπωρία μετάβασης σε κάποιο συνεργείο, αλλά και το επιπλέον κόστος που απαιτεί η συνδρομή τεχνικού. Ας δούμε όμως σε ποιες περιπτώσεις, μπορούμε να επέμβουμε και να εξοικονομήσουμε χρήματα.
Αρκετές είναι οι περιπτώσεις, όπου μπορούμε να 
αντιμετωπίσουμε από μόνοι μας μικρής έκτασης 
βλάβες, αποφεύγοντας την ταλαιπωρία μετάβασης 
σε κάποιο συνεργείο, αλλά και το επιπλέον κόστος που απαιτεί η συνδρομή τεχνικού. Ας δούμε όμως 
σε ποιες περιπτώσεις, μπορούμε να επέμβουμε 
και να εξοικονομήσουμε χρήματα.
Περίπτωση καμένης ασφάλειας
Στην περίπτωση που παρουσιαστεί οποιοδήποτε ηλεκτρολογικό πρόβλημα, ενδέχεται αυτό να οφείλεται σε κάποια καμένη ασφάλεια. Συνήθως, η ασφαλειοθήκη βρίσκεται-πλην ορισμένων περιπτώσεων-χαμηλά στο ταμπλό ή στον χώρο του κινητήρα. Η σύνδεση της κάθε ασφάλειας με την κάθε λειτουργία, επισημαίνεται από το ειδικό σχεδιάγραμμα που βρίσκεται, είτε στο πίσω μέρος της ασφαλειοθήκης, είτε το εγχειρίδιο του κατασκευαστή. Αφού την εντοπίσετε, τη βγάζετε και ελέγχετε αν η μεσαία αντίσταση είναι κομμένη. Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο θα πρέπει να την αντικαταστήσετε με κάποια όμοια (χρώμα και ampere). Μπορείτε να βρείτε ασφάλειες σε πρατήρια υγρών καυσίμων με κόστος κάτω του 1 ευρώ η μία.
Αρκετές είναι οι περιπτώσεις, όπου μπορούμε να 
αντιμετωπίσουμε από μόνοι μας μικρής έκτασης 
βλάβες, αποφεύγοντας την ταλαιπωρία μετάβασης 
σε κάποιο συνεργείο, αλλά και το επιπλέον κόστος που απαιτεί η συνδρομή τεχνικού. Ας δούμε όμως 
σε ποιες περιπτώσεις, μπορούμε να επέμβουμε 
και να εξοικονομήσουμε χρήματα.
Περίπτωση καμένης λάμπας
Στην περίπτωση που κάποιος λαμπτήρας σταματήσει να λειτουργεί, καλό θα είναι να έχουμε ορισμένες εφεδρικές λάμπες για τα μπροστινά και πίσω φωτιστικά σώματα. Στα εμπρόσθια φανάρια-πλην ορισμένων περιπτώσεων- η αλλαγή είναι σχετικά εύκολη. Αρχικά αποσυνδέουμε την καλωδίωση που καταλήγει το φανάρι και μετέπειτα αποσπούμε το πίσω προστατευτικό πλαστικό κάλυμμα. Οι τρόποι αφαίρεσης του συγκεκριμένου εξαρτήματος διαφέρουν από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο και εξαρτάται από τον τρόπο συγκράτησης (πχ. βίδες, μεταλλικά κλιπς κτλ.). Μετέπειτα, ξεβιδώνουμε τον καμένο λαμπτήρα και κατόπιν τοποθετούμε το νέο προσέχοντας να τον κρατάμε από το μεταλλικό μέρος και όχι από τη γυάλινη επιφάνεια. Στα πίσω φωτιστικά σώματα, η αλλαγή ίσως να σας δυσκολέψει περισσότερο κατά περίπτωση, αφού ενδεχομένως να χρειαστείτε περισσότερα εργαλεία αφενός και αφετέρου να απαιτείται να ξεβιδώσετε όλο το φανάρι, από την πλευρά του χώρου αποσκευών. Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι, ακόμη και αν δεν έχετε λαμπτήρες εφεδρικούς ή ασφάλειες, μπορείτε να αγοράσετε ορισμένους από το πλησιέστερο πρατήριο υγρών καυσίμων.