
TOYOTA YARIS
από 21.620 ευρώ (Hybrid, Αυτόματο, 1.490 κυβικά, 116 άλογα)
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ autotriti »
από 21.620 ευρώ (Hybrid, Αυτόματο, 1.490 κυβικά, 116 άλογα)
από 17.990 ευρώ (Βενζίνη, Χειροκίνητο, 1.197 κυβικά, 79 άλογα)
από 19.500 ευρώ (Βενζίνη, Χειροκίνητο, 1.199 κυβικά, 100 άλογα)
από 17.300 ευρώ (Βενζίνη, Χειροκίνητο, 1.199 κυβικά, 100 άλογα)
από 23.980 ευρώ (Βενζίνη, Χειροκίνητο, 999 κυβικά, 95 άλογα)
από 16.190 ευρώ (Βενζίνη, Χειροκίνητο, 999 κυβικά, 80 άλογα)
από 18.950 ευρώ (Βενζίνη, Χειροκίνητο, 999 κυβικά, 80 άλογα)
από 18.500 ευρώ (Βενζίνη, Χειροκίνητο, 1.199 κυβικά, 100 άλογα)
από 14.390 ευρώ (Βενζίνη, Χειροκίνητο, 1.193 κυβικά, 71 άλογα)
από 15.990 ευρώ (Βενζίνη, Χειροκίνητο, 999 κυβικά, 90 άλογα)
από 16.990 ευρώ (Βενζίνη, Χειροκίνητο, 1.199 κυβικά, 100 άλογα)
από 16.990 ευρώ (Mild hybrid, Χειροκίνητο, 1.197 κυβικά, 82 άλογα)
από 17.050 ευρώ (Βενζίνη, Χειροκίνητο, 1.499 κυβικά, 110 άλογα)
από 17.290 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
89 άλογα)
από 19.400 ευρώ (Βενζίνη, Χειροκίνητο, 999 κυβικά, 90 άλογα)
από 19.490 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
95 άλογα)
από 20.924 ευρώ (Hybrid, Αυτόματο, 1.490 κυβικά, 116 άλογα)
από 23.900 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
120 άλογα)
από 24.980 ευρώ (Βενζίνη, Χειροκίνητο, 999 κυβικά, 116 άλογα)
από 26.190 ευρώ (Hybrid, Αυτόματο, 1.498 κυβικά, 122 άλογα)
από 28.900 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
143 άλογα)
από 29.450 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
218 άλογα)
Οι κινητήρες του Toyota Yaris είναι αξιόπιστοι και δεν βγάζουν βλάβες.
Το TUV (γερμανικό ΚΤΕΟ) εντοπίζει φθορές στ...
Το Renault είναι 1.800 ευρώ φθηνότερο, όμως το Honda είναι πιο πλούσιο σε εξοπλισμό (π.χ. έχει clima, 10 airbags & κάμερ
Επίσημη πρεμιέρα για την 6η γενιά του γαλλικού μικρού.
Μεγαλύτερο σε διαστάσεις, με νέο σπορτίφ design....
Η νέα 6η γενιά του Renault Clio διέρρευσε πριν από την παρουσίαση.
Νέα δυναμική σχεδίαση με «μύτη» σαν από μονοθέσι...
Τρίτη επιλογή στα κινητήρια σύνολα μετά την ήπια υβριδική και την ηλεκτρική.
1.200άρι τούρμπο μοτέρ με 100 άλογα κ...
Σύμφωνα τις εταιρείες, το Swift (82 PS) είναι πιο οικονομικό (1 λτ./100 χλμ.) σε σχέση με το Ibiza (80 PS).
Οι χώροι για επιβάτες είναι μεγαλύτεροι από μεγαλύτερα SUV μοντέλα (π.χ. Suzuki Vitara, VW T-Cross).
Δημόσιο ντεμπούτο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Μονάχου.
Τέλος οι κινητήρες βενζίνης, LPG και diesel - Αποκλειστικά υβ...
Πρώτες κατασκοπευτικές εικόνες.
Στην Ισπανία για δοκιμές το μοντέλο....
Θα χρησιμοποιήσει στο νέο δάπεδο του ομίλου Stellantis.
Θα βασίζεται στο Opel Corsa GSE Vision Gran Turismo....
Citroen C3: Μοντέρνα εμφάνιση και καλή ποιότητα, πιο SUV στο δρόμο, 100 άλογα από 16.900 ευρώ.
Dacia Sandero Stepw...
Ένα νέο κεφάλαιο για το Opel Corsa.
Η Opel αντλεί έμπνευση από ιστορικά μοντέλα....
Το Elk Test - Moose Test είναι μία από τις σημαντικότερες μετρήσεις που κάνει το AutoΤρίτη Test Center. Πώς τα πήγαν στη
Στην πόλη καίει 5,4 λτ./100 χλμ., το κορυφαίο στην κατηγορία του.
Είναι το πιο γρήγορο μικρό σε προσπέραση (80-120...
Από 16.900 ευρώ, είναι το φθηνότερο τούρμπο μικρό με +100 άλογα
Είναι μικρό, αλλά με απόσταση από το έδαφος μεγαλύ...
Το νέο 208 GTi είναι ηλεκτρικό με 280 άλογα και αγωνιστικό DNA.
H γκάμα του Peugeot 208 διαμορφώνεται από 100 έως ...
autotriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.autotriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Κώστας Καπογιάννης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.