
MERCEDES A-CLASS
από 38.900 ευρώ (Mild hybrid, Αυτόματο, 1.333 κυβικά, 136 άλογα)
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ autotriti »
από 38.900 ευρώ (Mild hybrid, Αυτόματο, 1.333 κυβικά, 136 άλογα)
από 28.470 ευρώ (Hybrid, Αυτόματο, 1.798 κυβικά, 140 άλογα)
από 24.499 ευρώ (Mild hybrid, Χειροκίνητο, 999 κυβικά, 125 άλογα)
από 20.990 ευρώ (Βενζίνη, Χειροκίνητο, 1.498 κυβικά, 96 άλογα)
από 30.900 ευρώ (Mild hybrid, Αυτόματο, 1.199 κυβικά, 145 άλογα)
από 24.980 ευρώ (Βενζίνη, Χειροκίνητο, 1.498 κυβικά, 116 άλογα)
από 23.490 ευρώ (Βενζίνη, Χειροκίνητο, 1.498 κυβικά, 115 άλογα)
από 20.950 ευρώ (Βενζίνη, Χειροκίνητο, 999 κυβικά, 95 άλογα)
από 27.000 ευρώ (Diesel, Αυτόματο, 1.498 κυβικά, 130 άλογα)
από 22.900 ευρώ (Mild hybrid, Αυτόματο, 1.199 κυβικά, 145 άλογα)
από 23.990 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
204 άλογα)
από 25.980 ευρώ (Βενζίνη, Χειροκίνητο, 1.498 κυβικά, 116 άλογα)
από 27.700 ευρώ (Βενζίνη, Αυτόματο, 1.499 κυβικά, 122 άλογα)
από 29.250 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
170 άλογα)
από 31.513 ευρώ (Mild hybrid, Χειροκίνητο, 1.998 κυβικά, 186 άλογα)
από 31.990 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
231 άλογα)
από 32.980 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
150 άλογα)
από 33.800 ευρώ με επιδότηση
(Ηλεκτρικό, Αυτόματο,
220 άλογα)
από 35.300 ευρώ (Mild hybrid, Αυτόματο, 1.199 κυβικά, 145 άλογα)
από 42.100 ευρώ (Βενζίνη, Αυτόματο, 1.499 κυβικά, 136 άλογα)
από 63.980 ευρώ (Βενζίνη, Αυτόματο, 1.984 κυβικά, 333 άλογα)
Έχουν το ίδιο υβριδικό σύστημα και καίνε μόνο 3,5 λτ./100 χλμ. στην πόλη.
Βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα, έχουν δι...
Τετράθυρο κουπέ που σπάει σαγόνια.
Είναι ήπια υβριδική με 163 ίππους και 1.300άρη κινητήρα που «πάει» σαν 1.800 cc....
Έχει 170 άλογα και τις καλύτερες ρεπρίζ στην κατηγορία.
Το προαιρετικό πακέτο M την κάνει σπορ, μετριάζει την άνεση...
Τετράθυρο κουπέ με εμφάνιση που «σπάει» λαιμούς.
Κινείσαι για 2 μέρες χωρίς βενζίνη και έχεις πάντα μπόλικα γκάζια....
Οι κινητήρες της Mercedes A-Class είναι αξιόπιστοι και δεν βγάζουν ζημιές.
Το εσωτερικό και τα μηχανικά μέρη διατη...
Με τη χαμηλότερη κατανάλωση στην πόλη (3,5 λτ./100 χλμ.) και στον επαρχιακό (4,4 λτ./100 χλμ.).
«Έριξε» το θόρυβο κ...
Μέσος όρος τιμών: 11.000 ευρώ για το i30, 14.000 ευρώ για το Auris.
Τόσο τα diesel i30 όσο και τα υβριδικά Auris ε...
Ανανεώθηκε πρόσφατα, η νέα γενιά έρχεται σε 2-3 χρόνια.
Μπροστά έχει φώτα C σαν το C-HR και πίσω μοιάζει στο νέο RA...
Έχει τις καλύτερες μετρήσεις ανάμεσα σε 22 μικρομεσαία μοντέλα βενζίνης.
Είναι No.1 και σε value for money, γιατί ...
Κάνει 115 χλμ. αποκλειστικά ηλεκτρικά, νούμερο αρκετό για της μετακινήσεις 3-4 ημερών.
Με 204 άλογα έχει καλές επι...
Είναι το πιο ισχυρό SUV της Toyota και κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 5,2 δλ., όσο το GR Yaris!
Είναι 16 εκατοστά μεγαλ...
Best-seller είναι το MG ZS Max, βγαίνει σε έκδοση βενζίνης & με full υβριδική τεχνολογία.
Πολύ δημοφιλής επιλογή H...
Με 272 ίππους είναι το ισχυρότερο plug-in Α3 που φτιάχτηκε ποτέ.
Κάνει 110 χλμ. μόνο με ρεύμα σύμφωνα με τις μετρή...
Tο πακέτο R-Line κοστίζει 4 χιλιάρικα παραπάνω από το βασικό με ίδιο κινητήρα.
Η ανάρτηση είναι χαμηλωμένη (15 χλστ...
Γίνεται το πρώτο Peugeot με φωτιζόμενο έμβλημα, έχει νέας σχεδίασης γρίλια και νυχιές.
Διαθέσιμο ως ήπια υβριδικό μ...
Νέα εμφάνιση, τώρα η μάσκα μπροστά είναι εμπνευσμένη από… καρχαρία
Έχει τα καλύτερα φρένα της κατηγορίας και είνα...
Το πρώτο ηλεκτρικό μαζικής παραγωγής με μπαταρία ημι-στέρεου ηλεκτρολύτη.
Θα προσφέρει μεγάλη αυτονομία και γρήγορη...
autotriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.autotriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Κώστας Καπογιάννης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.