
Δοκιμή: Full ηλεκτρικό Astra με 156 άλογα & 340 χιλιόμετρα αυτονομία
Κυριακή, 16 Ιουνίου 2024
- Το πρώτο ηλεκτρικό Astra μοιάζει σε εμφάνιση και έχει την ίδια πλατφόρμα με τα «κανονικά»
- Έχει μικρή μπαταρία (...
|
|
- Το πρώτο ηλεκτρικό Astra μοιάζει σε εμφάνιση και έχει την ίδια πλατφόρμα με τα «κανονικά»
- Έχει μικρή μπαταρία (...
Δεν υπάρχουν φθορές στο αμάξωμα, ούτε στο εσωτερικό.
Ο diesel κινητήρας είναι αξιόπιστος και καίει κάτω από 6 λτ/1...
- «Φοράει» ένα από τα τελευταία μικρά diesel
- «Ταξιδεύει» με 6 ευρώ/100 χλμ....
- GSe ήταν τα μοντέλα με σπορ DNA, πλέον είναι τα γρήγορα και εξηλεκτρισμένα
- Το ισχυρότερο Astra με 225 άλογα ...
- Το πρώτο ηλεκτρικό Opel Astra. Έχει ισχύ 156 άλογα
- Ήσυχο στο δρόμο, ακριβός ο προαιρετικός εξοπλισμός...
GSe πλέον σημαίνει γρήγορο και εξηλεκτισμένο. Διατηρώντας την ίδια φιλοσοφία, αλλά αλλάζοντας ριζικά τη συνταγή, η Opel επαναφέρει το ακρωνύμιο GS για τα σπορ μοντέλα της κάνοντας την αρχή με το Astra.
Τo πιο δυνατό Opel Astra είναι ταυτόχρονα και το πιο οικονομικό χάρη στη χρήση της plug-in υβριδικής τεχνολογίας του «αδερφού» Peugeot 308.
To προηγούμενο Opel Astra κυκλοφόρησε από το 2015 έως το 2021, κάτι που κάνει τα παλαιότερα μοντέλα να έχουν συμπληρώσει 8 χρόνια στο δρόμο. Πόσο καλό είναι το αυτοκίνητο ως μεταχειρισμένο; Δοκιμάζουμε ένα diesel Astra με 125.000 χιλιόμετρα και σας αναφέρουμε τι πρέπει να γνωρίζετε.
Μετά την αυτόματη, δοκιμάζουμε τη χειροκίνητη και συγκριτικά πιο προσιτή έκδοση του ολοκαίνουργιου Opel Astra με τον τούρμπο κινητήρα «διαμάντι» των 130 ίππων.
Το νέο Opel Astra περνάει σε μια νέα εποχή. Εντυπωσιάζει με τη σχεδίασή του, φέρνει προηγμένες τεχνολογίες με ψηφιακά καλούδια, έχει πληρέστατη γκάμα κινητήρων και είναι καλύτερο από ποτέ στο δρόμο. Το δοκιμάζουμε στην αυτόματη έκδοση βενζίνης με τους 130 ίππους.
Εντυπωσιακή εμφάνιση, ψηφιακό εσωτερικό, προηγμένες τεχνολογίες και ωραία οδική συμπεριφορά είναι τα πρώτα στοιχεία που ξεχωρίσαμε στο νέο Opel Astra.
Το Opel Astra πέμπτης γενιάς ήταν ένα ολοκληρωμένο οικογενειακό που προσέφερε άνεση και ευρυχωρία στους επιβάτες, όμως ο 1.000άρης κινητήρας των 105 ίππων, για πολλούς, δεν ήταν αρκετός για το αυτοκίνητο.
Το ανανεωμένο Opel Astra συνδυάζει την πιο δυνατή έκδοση του νέου 1,5 diesel κινητήρα με 9άρι αυτόματο κιβώτιο για άνεση και ευκολία. Τι αλλάζει σε επιδόσεις και κατανάλωση σε σχέση με το χειροκίνητο;
Το ότι τα πεντάθυρα χάτσμπακ είναι πολύ ολοκληρωμένες λύσεις, είναι γνωστό σε όλους. Για να αντέξουν όμως την πολιορκία από τα SUV, χρειάζονται διαρκή ανανέωση και ενίσχυση, όπως κάνει η Opel με το φρεσκαρισμένο Astra και το εντελώς νέο μοτέρ 1,2 λίτρων και 145 ίππων!
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - autotriti.gr