Renault Clio diesel: Πόσο συμφέρει τώρα που από 20 έφτασε 24.000 ευρώ;
Τετάρτη, 1 Μαΐου 2024
- Νέα μάσκα, στάνταρ LED φώτα, αλλά πλέον 4 χιλιάρικα πάνω
- Το μόνο μικρό diesel στην αγορά μαζί με το Citroen C3
- Νέα μάσκα, στάνταρ LED φώτα, αλλά πλέον 4 χιλιάρικα πάνω
- Το μόνο μικρό diesel στην αγορά μαζί με το Citroen C3
- Νέα σχεδίαση στο μπροστινό μέρος που λανσάρει τη νέα φιλοσοφία της Renault
- Όταν «δουλεύει» με LPG έχει 100 άλογα, με βενζίνη πέφτει στα 90
To εξατάχυτο κιβώτιο τονίζει τις ρεπρίζ του υγραεριοκίνητου Renault Clio LPG και ταυτόχρονα καθιστά το γαλλικό μικρό ακόμα πιο οικονομικό στο ταξίδι.
Αποστολή στις Βρυξέλλες για το ανανεωμένο Renault Clio: Με ριζικές αλλαγές στην εμφάνιση, περισσότερα τεχνολογικά στοιχεία και πιο αποδοτικό υβριδικό σύνολο, που πλαισιώνει τα μοτέρ, βενζίνης, ντίζελ και υγραερίου.
Λιγότερα από διόδια και καφέδες κόστισαν τα καύσιμα μας για ένα "Oδοιπορικό Οικονομίας" που σχεδιάσαμε με διαδρομή από Αθήνα - Σόφια. Το κοντέρ έγραψε συνολικά 1.847 χιλιόμετρα, ωστόσο χάρη στην αποκλειστική χρήση υγραερίου ως καυσίμου (LPG), το συνολικό κόστος μας ήταν κάτω από 125 ευρώ.
Ο άλλος δρόμος της οικονομίας: Το Renault Clio πλέον είναι διαθέσιμο και σε έκδοση υγραερίου προσφέροντας εξαιρετική οικονομία καυσίμου, καθώς και αυτονομία σε πραγματικές συνθήκες που ξεπερνά τα 1.000 χλμ..
Το Renault Clio της αμέσως προηγούμενης γενιάς κυκλοφόρησε στη facelift εκδοχή του από το 2016 έως το 2019. Το βάζουμε κάτω από το «μικροσκόπιό» μας, βλέπουμε τι προβλήματα παρουσιάζει και αναλύουμε αν είναι καλή επιλογή ως μεταχειρισμένο.
Η Renault ρίχνει στην αρένα της οικονομίας, την κορυφαία και πιο ενδιαφέρουσα έκδοση του νέου Clio µε «αυτοεπαναφορτιζόµενο» υβριδικό σύστηµα κίνησης...
Μία από τις λίγες πια diesel επιλογές στην κατηγορία των μικρών, η έκδοση των 100 αλόγων του best-seller Renault Clio, βρέθηκε στα χέρια μας.
Ο αναβαθμισμένος 1.000άρης κινητήρας του Renault Clio αποχαιρετά τα τέλη κυκλοφορίας κατασταλάζοντας στους 91 ίππους, ενώ προσθέτει στα πλεονεκτήματα του άνετου και ποιοτικού στην κύλιση γαλλικού μικρού την μεγαλύτερη ησυχία στον αυτοκινητόδρομο.
Η «δυνατή» diesel έκδοση του νέου Clio με τον 1,5 dCi κινητήρα των 115 ίππων, συνεχίζει την παράδοση της προηγούμενης γενιάς, που ήθελε το μικρό της Renault να είναι κορυφαίο σε κατανάλωση και χωρίς εκπτώσεις στις επιδόσεις του.
Γιατί και έτσι μας αRέSει: Η πιο σπορ έκδοση του νέου Renault Clio, σήμερα, έχει την σπιρτάδα και τον χαρακτήρα που χρειάζεται για να τιμήσει το όνομά της.
H εξέλιξη του best seller… To νέο Renault Clio έρχεται βελτιωμένο παντού και ανεβαίνει επίπεδο, φιλοδοξώντας να συνεχίσει να αποτελεί το παγκόσμιο best seller της αγοράς των μικρών και για τα επόμενα χρόνια.
Το Renault Clio στην ολοκαίνουργια και τεχνολογικά προηγμένη πέμπτη του γενιά όχι μόνο «προστατεύει» την ιστορία που έχει γράψει εδώ και σχεδόν 30 χρόνια, αλλά βάζει τα θεμέλια για ακόμη πιο λαμπρή καριέρα.
Το Renault Clio με τον 1,5 dCi πετρελαιοκινητήρα των 110 ίππων απέκτησε νεύρο και κορυφαίες επιδόσεις για την κατηγορία, διατηρώντας παράλληλα τον πολύ οικονομικό του χαρακτήρα.
Δείτε τώρα, τεχνικά χαρακτηριστικά, πως είναι στο δρόμο και τιμή για τo ανανεωμένο Renault Clio που επιστρέφει με τον 1,2 λίτρων TCe κινητήρα των 120 ίππων ως ένα από τα πιο όμορφα μικρά.
Mε σπιρτόζικο και οικονομικό κινητήρα 90 ίππων, ελκυστικότερη εμφάνιση στην ανανεωμένη του μορφή και με κόστος που ξεκινά από τα 14.380 ευρώ, το Renault Clio 0,9 ΤCe αποτελεί την καλύτερη επιλογή στην γκάμα του αυτή τη στιγμή.
Τέσσερις πρώτες δοκιμές σας επιφυλάσσουμε στο νέο τεύχος του περιοδικού AutoΤρίτη που θα κυκλοφορήσει στις 4/4. Πάρτε μια πρώτη γεύση για 2 από αυτές σήμερα...
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr