Χ1: Αγάπη μου συρρίκνωσα τη Χ5! Η νέα Χ1 θα προσανατολίζεται σχεδιαστικά προς τον πιο μεγάλο αδελφό της. Οι διαστάσεις δε θα αλλάξουν πολύ, ενώ για πρώτη φορά θα υπάρξει και iX1 με ηλεκτρική γραμμή κίνησης.

Σειρά 2 Gran Coupe: H 2άρα Gran Coupe θα παρουσιαστεί το φθινόπωρο και θα γεμίσει το χώρο ανάμεσα στη Σειρά 1 και τη Σειρά 3. Αρχικά με έως και 306 ίππους και αργότερα ως Power-Hybrid με 340 ίππους.

Η νέα τρίτη γενιά BMW Σειρά 1 παρουσιάστηκε λίγα 24ωρα πριν, ανοίγοντας το χορό των αποκαλύψεων για τη γκάμα των μικρομεσαίων της βαυαρικής φίρμας.

Σειρά 2 Active Tourer: Oι πωλήσεις δεν πάνε τόσο καλά όσο περίμενε η εταιρεία. Αν όντως προκύψει διάδοχος θα είναι μεγαλύτερος σε μέγεθος για να πάρει τη θέση και της Gran Tourer. Όπως την ξέρουμε, θα έχει και Plug-in έκδοση, με 229 ίππους.

4 νέες μικρομεσαίες BMW

5.841 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/5/2019

Η BMW αλλάζει τα πάντα στα μικρομεσαία της: θα χτίσει πάνω σε νέα πλατφόρμα, η οποία «σηκώνει», μεταξύ άλλων, και plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά.

Η νέα λέξη-κλειδί στη BMW λέγεται «HAAR». Είναι μια νέα πλατφόρμα για όλη τη MINI και τις μικρές BMW του μέλλοντος. MQB, MFA, FAAR – καταλαβαίνετε τίποτα από αυτά ή δυσκολεύεστε όπως όλοι μας; Ας τα ξεκαθαρίσουμε λίγο: για να κατανοήσει κανείς σήμερα την αυτοκινητοβιομηχανία πρέπει να «πιάσει» καλά το νόημα που έχουν αυτά τα αρχικά. Αντιστοιχούν σε πλατφόρμες, π.χ. της VW (MQB: το οποίο αφορά οχήματα με το μοτέρ εγκάρσια), της Mercedes (ΜFA ή Modular Front Architecture) ή το δάπεδο FAAR της BMW, το οποίο μεταφράζεται σε FRont ARchitecture). Η λέξη «Modular» βλέπουμε ότι είναι επίσης κρίσιμη. Αυτό που πρέπει να εξηγήσουμε είναι ότι, όλα αυτά τα δάπεδα ποντάρουν σε έναν πολύ υψηλό αριθμό παραγωγής αυτοκινήτων και παρέχουν εξοικονόμηση χρημάτων από τη χρήση μεγάλου αριθμού κοινών εξαρτημάτων. Και τα νούμερα της παραγωγής είναι όντως τεράστια. Στη VW, για παράδειγμα, το 2018, το 60% των 10,83 εκατομμυρίων αυτοκινήτων που παρήχθησαν, βασίζονταν στην MQB πλατφόρμα. Μέχρι στιγμής ο όμιλος έχει ρίξει στο δρόμο 50 εκατομμύρια οχήματα από το Polo έως το Skoda Kodiaq, με βάση αυτό το δάπεδο. Στη Mercedes αντίστοιχα είναι περίπου 600.000 αυτοκίνητα το χρόνο, αυτά που δίνει η πλατφόρμα των μικρομεσαίων από την A-Class έως τη CLA. 

Tώρα σχεδιάζει και η BMW με έναν αντίστοιχο τρόπο να ρίξει τα κόστη στην γκάμα των μικρομεσαίων της. Η υπάρχουσα Σειρά 1 βασίζεται σε δάπεδο κοινό με τη Σειρά 3, αλλά η νέα τρίτη γενιά του Ασσου, που παρουσιάστηκε πριν λίγα 24ωρα (Δείτε την παρουσίαση εδώ), πατά πάνω στη νέα προσθιοκίνητη δομή. Την ώρα που οι φανατικοί οπαδοί τσιρίζουν επειδή βλέπουν να απομακρύνεται ένα βασικό πλεονέκτημα της Σειράς 1 έναντι του ανταγωνισμού, η πίσω κίνηση δηλαδή, εμείς έχουμε ήδη δει ότι η νέα γενιά θα συνεχίσει να είναι το πιο σπορ μικρομεσαίο, αυτήν τη φορά με καλύτερους χώρους.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

34 διαθέσιμα άρθρα για BMW  ΣΕΙΡΑ 1