Hμίχρονο για την E-Class: μετά από 3 χρόνια το γερμανικό best-seller θα ανασχεδιαστεί και θα αποκτήσει ένα εντελώς νέο εμπρός μέρος. Μικρότερες οι αλλαγές σε ό,τι αφορά τα μηχανικά μέρη.

Όχι άλλο S-Class: η ανανεωμένη E-Class θα τραβήξει μια διαχωριστική γραμμή έναντι της μεγάλης λιμουζίνας της Mercedes, πιο αισθητή από ότι σήμερα.

Αποκλειστικό: Mercedes E-Class

Διαβάστηκε από 34313 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/11/2019
 

Η ανανέωση της βασίλισσας: Η ώρα της ανανέωσης φτάνει για όλα τα μοντέλα, ακόμα και τα πιο δημοφιλή. Έτσι και η E-Class της Mercedes θα μπει ξανά στο σχεδιαστικό στούντιο για μια «ρινοπλαστική» εγχείρηση.

What is new 
- Μικρή αλλά αισθητή ανανέωση
- Περισσότερα υβριδικά 
- Με φωνητικές εντολές μέσα
- Παρουσίαση αρχές του 2020 

Παλιότερα θα λέγαμε ότι η E-Class είναι ακόμη πολύ καινούρια για να δεχτεί κάποια ανανέωση. Ωστόσο, η κατάσταση είναι πλέον πολύ διαφορετική στην αγορά, ακόμα και για τα πολυτελή σεντάν, τα οποία πρέπει να αλλάζουν και να ανανεώνονται με ρυθμό πρωτόγνωρο σε σχέση με παλιότερα. Ό,τι καινούριο έχει η φαρέτρα της εκάστοτε εταιρείας οφείλει να περνά το συντομότερο δυνατό στα μοντέλα της, καθώς ο ανταγωνισμός είναι πια τέτοιος που δεν αφήνει πολλά περιθώρια. 

Μετά από τρία χρόνια λοιπόν, η Mercedes βάζει στα πιτς την E-Class για να της χαρίσει μια νέα αισθητική και μαζί φυσικά, όλα εκείνα τα καλούδια που θα την κρατήσουν εύρωστη και υγιή στον εμπορικό στίβο. 

Τα πρωτότυπα βολτάρουν ήδη 
Ήδη από τα τέλη του 2018 οι συνεργάτες-κατάσκοποι του περιοδικού μας, είχαν την πληροφορία και τις σχετικές αποδείξεις ότι, η Mercedes είχε ξεκινήσει τις δοκιμές στο δρόμο για την ανανεωμένη E-Class. Πρώτη ξεμύτισε από τα εργαστήρια η All-Terrain έκδοση, η crossover δηλαδή παραλλαγή του μοντέλου. Αργότερα όμως, με την αυγή του 2019 έκαναν την εμφάνισή τους και οι κλασσικές σεντάν εκδοχές και μάλιστα σε χιονισμένες συνθήκες γεγονός που δείχνει ότι η εξέλιξη βρίσκεται ήδη σε αρκετά προχωρημένο στάδιο. 

Από το καμουφλάζ που υπάρχει στο εμπρός μέρος καταλαβαίνει κανείς τα σημεία στα οποία έχει εστιάσει η εταιρεία. Αυτά είναι οπωσδήποτε τα φώτα, τα οποία θα έχουν το νέο στιλ της Mercedes όπως το έχουμε δει στις πιο καινούριες προτάσεις της και κυρίως στην Α-Class, η οποία ορίζει πλέον όλη τη σχεδιαστική ταυτότητα της φίρμας, αλλά και στη CLS η οποία και λόγω σχήματος μπορεί εκ φύσεως να επηρεάσει πιο καλά και την επερχόμενη ανανεωμένη E-Class. Το γνωστό «φρυδάκι» λοιπόν με τα LED φώτα θα κοσμεί πλέον και την E-Class, η οποία όσο πάει ο καιρός απομακρύνεται οριστικά από το μοτίβο των διπλών εμπρός φώτων, ένα πάλαι ποτέ σήμα κατατεθέν της, το οποίο άτυπα το ακολουθούσε και η τωρινή γενιά, η W213.

Η μάσκα θα αλλάξει επίσης και θα γίνει λίγο πιο διακριτική με τραπέζιο σχήμα. Ένα ακόμα στοιχείο που περιμένουμε να αλλάξει είναι το εμπρός καπό το οποίο θα κατεβαίνει λίγο πιο χαμηλά στο άκρο του, περίπου όπως η A-Class. Νέοι αεραγωγοί και νέος προφυλακτήρας θα ολοκληρώνουν την εικόνα, όπως τη βλέπετε και στη δική μας επεξεργασμένη φωτογραφία. 

Πίσω αντίστοιχα, αναμένονται επίσης αλλαγές, αλλά η πληροφόρηση δεν είναι ξεκάθαρη. Τα φώτα θα αλλάξουν εκεί, αλλά κανείς δεν είναι σίγουρος σε τι βαθμό και αν θα υιοθετήσουν π.χ. το στιλ της νέας GLE, με τα λεπτά και αιχμηρά πίσω φώτα ή θα προτιμηθεί κάτι πιο διακριτικό. Το βασικό είναι ότι πλέον η E-Class θα πάψει να μοιάζει με την S-Class κι αυτό είναι από μόνο του μια σημαντική εξέλιξη. 

Eσωτερικό: Ομιλείτε παρακαλώ! 
Η καμπίνα φυσικά δε θα αλλάξει σε διαστάσεις στο πλαίσιο ενός λίφτινγκ, ούτε βέβαια η δομή του ταμπλό. Εξάλλου η W213 ήταν από τις πρώτες Mercedes που λάνσαρε το μοτίβο με το τεράστιο πάνελ και τις δύο οθόνες των 12,3 ιντσών. Αυτό που θα γίνει όμως θα είναι η προσθήκη του MBUX, του συστήματος επικοινωνίας ανάμεσα σε όχημα και άνθρωπο με βασικό μέσο τις φωνητικές εντολές. Νέα μενού μέσα στις οθόνες και αναβαθμισμένα συστήματα υποβοήθησης φυσικά και με λειτουργίες ημιαυτόνομης οδήγησης θα δίνουν το «παρών».
 
Τεχνικά: Με μικρές, νέες πινελιές
H γκάμα των μηχανικών συνόλων δεν πρόκειται να αλλάξει σε μεγάλο βαθμό στο πλαίσιο του λίφτινγκ της E-Class. Ωστόσο, από το εξωτερικό μαθαίνουμε ότι θα αυξηθούν οι υβριδικές εκδόσεις και θα προστεθούν ηλεκτρικές μονάδες σε όλες τις επιλογές – περίπου όπως έγινε και με την πρόσφατη ανανέωση της C-Class (βλ. σελίδα 26 στο παρόν τεύχος). Αυτά για το κάτω και το μεσαίο φάσμα της γκάμας. Γιατί στο άνω άκρο, περιμένουμε μικρές αυξήσεις στην ιπποδύναμη των AMG εκδόσεων, είτε για την εξακύλινδρη «43» είτε και για την V8 «63». Περισσότερα εν καιρώ.

25 χρόνια Audi RS με R8, TT RS & RS3

Δοκιμή: Jeep Renegade με 180 PS

Mazda Skyactiv-X: Μοτέρ βενζίνης που «καίει» σαν diesel

H ΒΜW i8 της Alcantara

Ιδού το Nissan GT-R50 by Italdesign

Πήρε δική του A-Class μετά το δώρο του Best Car

Σε δοκιμές το ανανεωμένο Audi Q2

H εφαρμογή «πολυεργαλείο» της Nissan

Nέα Bentley Continental GT Limited

DS 7 Crossback VS Land Rover Discovery Sport

BMW Σειρά 2 Vs Mercedes B-Class

Δοκιμή: Υβριδικό Honda CR-V

Ηλεκτροκίνητο τo μέλλον του Mazda MX-5;

Mustang 1.000 ίππων για 50.000 ευρώ!

BMW Z4 μέσω της AC Schnitzer

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

SUZUKI: Υβριδικό για οικονομία, πιο εύκολα από ποτέ!

FORDAdvertisement: Ford Kuga, από 21.375€, επιτόκιο 1% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

HONDA: Μπες πίσω από το τιμόνι όλων των μοντέλων!

SUZUKI: Δωρεάν χειμερινός έλεγχος

Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής

περισσότερα »