Η αμεσότητα και η απόκριση του βενζινοκινητήρα καθιστούν αυτή την Giulia πιο «ζωντανή» οδηγικά από τις diesel αδερφές της. Εδώ, η μη δυνατότητα απενεργοποίησης του ESP είναι πιο εμφανής, παρόλο που τελικά περισσότερο βοηθά παρά στερεί σε αποτελεσματικότητα.

    Οδική συμπεριφορά: Η βενζίνη την κάνει πιο σπορ

    Διαβάστηκε από 122109 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/12/2018
     

    Ο δίλιτρος βενζινοκινητήρας της Giulia είναι σε θέση να αναδείξει το σπορ οδηγικό της ταπεραμέντο πολύ περισσότερο από ότι στις diesel εκδόσεις της. Σε αυτή την περίπτωση, η αμεσότητα και απόκριση του κινητήρα στο γκάζι, την καθιστά πιο ρυθμίσιμη και έτσι είναι ακόμα περισσότερο ευχάριστη, όταν οι ρυθμοί κίνησης είναι υψηλοί. Η προαιρετική ρυθμιζόμενη ανάρτηση είναι όσο σφιχτή χρειάζεται για να είναι αποτελεσματική σε απορροφητικότητα και μόνο σε έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες θα παρουσιάσει κάποιες αναπηδήσεις, που γίνονται πιο αισθητές στην σπορ ρύθμισή της (ανεξάρτητα από τη θέση του D.N.A.). Η καλοζυγισμένη και μελετημένη μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια Giulia, ξεδιπλώνει τον σπορ της χαρακτήρα σε δρόμο με στροφές, με την πισωκίνητη διάταξη να ορίζει σε μεγάλο βαθμό την συμπεριφορά της. Αν και το πίσω μέρος έχει την τάση να ανοίξει την τροχιά του πολύ πιο εύκολα από ότι στις diesel εκδόσεις της, το ESP το οποίο δεν απενεργοποιείται, βοηθά στην αρχική τοποθέτηση, με τον οδηγό να λαμβάνει πολύ καλή αίσθηση από το κορυφαίο σε απόκριση τιμόνι. Ετσι, το μπροστινό με τη συνδρομή και του μπλοκέ Q2 διαφορικού, θα τοποθετηθεί άμεσα και με ακρίβεια στην στροφή χωρίς παρατράγουδα, με την Giulia έτσι να παραμένει ουδέτερη και ιδιαίτερα γρήγορη σε κάθε διαδρομή. Τα ισχυρά φρένα αν και έχουν μέτρια αίσθηση και αρχικό πρώτο δάγκωμα, είναι πολύ αποτελεσματικά, ενώ τέλος το σύστημα παραμετροποίησης της οδικής του συμπεριφοράς (D.N.A – Dynamic –Normal- Advanced Efficiency) έχει ενεργό ρόλο στο εκάστοτε οδηγικό προφίλ της, είτε με, είτε χωρίς την επιλογή της σπορ ανάρτησης.  

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

     
    Σχολιάστε την είδηση 5 σχόλια

    Δοκιμή: Υβριδικό Honda CR-V

    Νέο DS 7 και σε Coupe;

    Citroen C5 Aircross VS Audi Q3 VS VW Tiguan

    Nissan GT-R Vs Aprilia RSV4 στα Μέγαρα

    BMW Σειρά 2 Vs Mercedes B-Class

    Δοκιμή: Peugeot 508 GT Line

    To νέο Mazda3 MPS;

    Με XtraBoost και 292 ίππους η νέα BMW 330e

    Οφείλει να είναι φθηνότερη η νέα BMW Σειρά 1;

    Ντεμπούτο για τη Ford Mustang Shelby GT350R

    Νέα Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid

    Mega συγκριτικό: 5 SUV «θηρία»

    Toyota Supra VS BMW Z4

    Αποκλειστικό: Mercedes E-Class

    Προτίμησε την ποιότητα από τα λεφτά η Αudi

    ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

    Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

    Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

    Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

    HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

    SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

    FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

    NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

    RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

    CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

    PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

    MERCEDES: Γνώρισε τη νέα CLA Coupe. Η ζωή σου, οι κανόνες σου.

    περισσότερα »