Χαμηλή οροφή, περισσότερο μέταλλο και λιγότερο κρύσταλλο στο αμάξωμα, μακρύ καπό, τονισμένα φτερά και σήματα της εταιρείας στο πλάι, στην τρίτη κολώνα.

Αυτήν τη BMW θα δυσκολευτούμε να την ξεχάσουμε έπειτα από τη δοκιμή.

στην έκδοση M Sport X που έχουμε εμείς εδώ, με 19άρες ζάντες, όμορφες γκρι λεπτομέρειες στο αμάξωμα, η Χ2 μοιάζει αυθεντικά σπορ. 

Δοκιμή: ΒΜW X2 xDrive 25d

Διαβάστηκε από 13687 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/10/2018
 

Χ ημίχρονο, 2 τελικό: Οι πρώτες βόλτες με τη σφικτά ρυθμισμένη και τετρακίνητη Χ2 των 231 ίππων από κινητήρα ντίζελ, σε κάνουν να θες και άλλο, χωρίς σταματημό.

Χ ημίχρονο, 2 τελικό: Οι πρώτες βόλτες με τη σφικτά ρυθμισμένη και τετρακίνητη Χ2 των 231 ίππων από κινητήρα ντίζελ, σου δημιουργούν κάποιες επιφυλάξεις: μήπως είναι υπερβολικά σπορ η διαμόρφωση; Μήπως παραείναι πολλή η δύναμη για έκδοση πετρελαίου; Μόλις όμως βγεις εκτός πόλης καταλαβαίνεις ότι οι επιλογές της ΒΜW είναι σωστά ζυγισμένες. 

Χαμηλή οροφή, περισσότερο μέταλλο και λιγότερο κρύσταλλο στο αμάξωμα, μακρύ καπό, τονισμένα φτερά και σήματα της εταιρείας στο πλάι, στην τρίτη κολώνα: αυτήν τη BMW δυσκολευτήκαμε να την ξεχάσουμε έπειτα από τη δοκιμή της βενζινοκίνητης έκδοσης.

Οι πρώτες μετακινήσεις με την xDrive 25d ήρθαν να καταδείξουν ότι ούτε ο κόσμος στο δρόμο την έχει συνηθίσει ακόμη και την ακολουθεί με το βλέμμα μέχρι να χαθεί στο δρόμο, όταν την πετύχει κάπου. Οι αναλογίες είναι εξαιρετικές και το αυτοκίνητο μοιάζει πιο δυναμικό ακόμα και από κάποια κουπέ της φίρμας. Ειδικά στην έκδοση M Sport X που έχουμε εμείς εδώ, με 19άρες ζάντες, όμορφες γκρι λεπτομέρειες στο αμάξωμα και ελαφρώς μειωμένη απόσταση από το έδαφος χάρη στη σπορ ανάρτηση, η Χ2 μοιάζει αυθεντικά σπορ. 

Η δε τοποθέτηση του δίλιτρου κινητήρα ντίζελ των 231 ίππων μοιάζει να μετουσιώνει άριστα στα χαρτιά όλο αυτόν το σπορ ζήλο που έχει παρουσιάσει το αυτοκίνητο οπτικά. Μαζί με το αυτόματο οχτάρι κιβώτιο, την τετρακίνηση και τον πλούσιο εξοπλισμό της έκδοσης καταλαβαίνει βέβαια κανείς ότι θα υπάρξει και το ανάλογο κόστος. Και η τιμή των 52.900 ευρώ δείχνει του λόγου το αληθές. Η συζήτηση είναι μεγάλη, καθώς με τα ίδια χρήματα μπορείς να πάρεις μέχρι και Χ3, πετρελαιοκίνητη μάλιστα (έστω κι αν είναι η βασική των 150 ίππων). 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

Νέο Audi Q5 55 TFSI e quattro

H νέα BMW Σειρά 1;

Δοκιμή: Peugeot 508 GT Line

Η χρυσή Giulia QV του Mille Miglia

Honda CR-V vs Peugeot 5008

Με σύστημα υποστήριξης του οδηγού το Skyline

Νέο δίκτυο για τη Jeep στην Ελλάδα

Δεύτερο teaser για τη νέα Bentley Flying Spur (+vid)

To νέο Audi R8;

Δοκιμή: Νέο Range Rover Evoque

Nέα Porsche Cayenne S Coupe

«Φρέσκο» και υβριδικό το ανανεωμένο Audi A4

Δοκιμή: Νέα BMW X5 30d

Τρία ρεκόρ για την Stelvio Quadrifoglio

Citroen C5 Aircross VS Audi Q3 VS VW Tiguan

SEAT: Service Πλήρες από κάθε άποψη πακέτο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

CITROEN: Ανοιξιάτικες εκπτώσεις έως 31 Μαΐου

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: 500€ έκπτωση έως 30 Ιουνίου.

περισσότερα »