Η Volvo με το XC40 έκανε το άνοιγμα σε ένα μικρότερο ηλικιακό κοινό.

Η βασική βενζινοκίνητη έκδοση, πλέον προσφέρεται και με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων με κόστος από 34.456 ευρώ.

¶κρως ποιοτικό το εσωτερικό του XC40 με πλούσιο μαλακό υλικό σε όλη την έκταση του ταμπλό και απαλές επενδύσεις στις πόρτες.

Κόμβος όλων των λειτουργιών είναι η οθόνη αφής στο κέντρο και εντυπωσιακός ο ψηφιακός και διαμορφώσιμος πίνακας οργάνων.

Πιο βολικό με το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων με έξτρα κόστος 2.600 ευρώ.

Εξαιρετική αποδεικνύεται η ανάρτηση στις ανωμαλίες που θα συναντήσει, με το σετάρισμά της να εστιάζει στην άνεση. Θα πάρει λογικές κλίσεις σε μια στροφή, ωστόσο έχει καλά αποθέματα πρόσφυσης.

Δοκιμή: Αυτόματο Volvo XC40

22.895 Επισκέψεις στο άρθρο (23/1/2020)

Αυτομάτως πιο βολικό: Η αρχική έκδοση βενζίνης του Volvo XC40 των 156 ίππων, πλέον συνδυάζεται και με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, για περισσότερη ευκολία, με έξτρα κόστος 2.600 ευρώ.


Η Volvo με το XC40 έκανε το άνοιγμα σε ένα μικρότερο ηλικιακό κοινό, βάζοντας περισσότερα στοιχεία μοντερνισμού στην σχεδίαση, αρκετές δυνατότητες εξατομίκευσης και τεχνολογία που αρέσει σε γκατζετάκηδες.
 
Το αποτέλεσμα το κρίναμε με θετικό πρόσημο, σε παλαιότερη δοκιμή της βασικής βενζινοκίνητης έκδοσης, η οποία πλέον προσφέρεται και με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Tο κόστος της διαμορφώνεται από 34.456 ευρώ, δηλαδή 2.611 ευρώ παραπάνω από τη χειροκίνητη, με αρκετά πλούσιο εξοπλισμό και πλήρες πακέτο συστημάτων ασφάλειας. 

Μεστό μοτέρ, αλλά θέλει προσοχή στην κατανάλωση
Ο κινητήρας του ΧC40 είναι τρικύλινδρος, αποδίδει 156 ίππους και 265 Νm ροπής στις 1.850 σ.α.λ.. χαρίζοντας αέρινη αίσθηση από εκείνο το σημείο και μετά, καθώς στις χαμηλές στροφές δείχνει μια μικρή υστέρηση.
Βέβαια στη γενική αίσθηση, ο συνδυασμός με το αυτόματο κιβώτιο αφήνει καλές εντυπώσεις, καθώς το σωστό βήμα του φροντίζει το μοτέρ να εκμεταλλεύεται το εύρος των στροφών που αποδίδει τη μέγιστη ροπή του, με τις αλλαγές να γίνονται με αρκετά smooth τρόπο. Η λειτουργία του πάντως διαφοροποιείται στα οδηγικά προφίλ Dynamic ή Eco, εστιάζοντας στις επιδόσεις και την οικονομία αντίστοιχα. Η τελευταία ωστόσο, θέλει προσοχή από τον οδηγό, καθώς εμείς μετρήσαμε μέση τιμή κοντά στα 10 λτ./100 χλμ.. 

Η άνεση σε πρώτο πλάνο
Το XC40 δημιουργεί ένα περιβάλουν που κάνει τον οδηγό να αισθάνεται άνετα. Ευρύχωρο μπροστά μέρος, ψηλή θέση οδήγησης και πολύ βολικά καθίσματα σε βάζουν αμέσως σε χαλαρωτικό mood, το οποίο δεν αλλάζει ούτε βρισκόμενος αρκετή ώρα πίσω από το τιμόνι.

Η πολύ ισορροπημένη ρύθμιση της ανάρτησης σιδερώνει τις ανωμαλίες προσφέροντας εξαιρετικά επίπεδα άνεσης, ενώ παράλληλα πολύ καλή αποδεικνύεται η ποιότητα κύλισης που προσφέρει, με την ηχομόνωση ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες, να μην αφήνει θορύβους από κύλιση και μηχανοστάσιο να περάσουν στην καμπίνα.

Αν και δεν είναι σπορτίφ, σε πιο γρήγορους ρυθμούς το XC40 διαθέτει ασφαλές προφίλ και με επιλογή του Dynamic Drive mode, διορθώνεται λίγο η ελαφριά -και βολική στην πόλη- αίσθηση τιμονιού.

Η άποψή μας
Το XC40 είναι ένα εκμοντερνισμένο, οικογενειακό και ποιοτικό SUV με all around χαρακτήρα. Το αυτόματο κιβώτιο τονίζει τον T3 κινητήρα του μοντέλου της δοκιμής μας, ωστόσο από την άλλη το αυξημένο του κόστος σε βάζει σε περαιτέρω σκέψεις.

NEO TRAFIC
moto